hoaxquote:Op maandag 23 juni 2014 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
whahaha, godver, die filmtitels
http://screencrush.com/movie-titles-lost-in-translation/
Geef alle kindertjes een vuvuzela of fluitjequote:Op maandag 23 juni 2014 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat ik mijn collega helemaal gek ga maken vandaag en ik denk dat ze me heel vroeg naar huis stuurt. Omdat ze er niet meer tegen kan.![]()
![]()
Aw wat romantisch, gefeliciteerd Zwabberquote:Op maandag 23 juni 2014 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
Er doet iemand een aanzoek in de hal op school. Muziekje er bij, iedereen joelen en juichen.
Zeg je ja?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
Er doet iemand een aanzoek in de hal op school. Muziekje er bij, iedereen joelen en juichen.
Blijkbaar. Gewoon even de link naar de eerste gepakt.quote:
quote:West Germany Top Gun - Sie fürchten weder Tod noch Teufel
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Aw wat romantisch, gefeliciteerd Zwabber
quote:
Nee man, ik ben nu al compleet hyper. Misschien moeten we yoga gaan doen ofzo.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geef alle kindertjes een vuvuzela of fluitje![]()
![]()
![]()
Olijfolie?quote:
Vind dat altijd wel tof ja, oranjefansquote:Op maandag 23 juni 2014 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh man ik ben echt zo'n sucker voor groepsgevoel he?
Follow the orange glow.
Mijn naam verkeerd schrijvenquote:
Ja jij, en de andere juf sluit je op met alle kindertjes en de toeters, mag je zo naar huisquote:Op maandag 23 juni 2014 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee man, ik ben nu al compleet hyper. Misschien moeten we yoga gaan doen ofzo.
Vond? Vond!?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vond dat altijd wel tof ja, oranjefans
Maar dit was dus het artikeltje dat Joezie aangepast had. Ik ben wel benieuwd of hij het in z'n browser aangepast heeft, of dat hij het in een tekenprogramma gedaan heeft.
Zweet!quote:Op maandag 23 juni 2014 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Olijfolie?![]()
Het is wel dorstig weer Miek, maar ik wacht nog even
Ok het is je vergeven.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een tikfout, heb hem al gewijzigd.
Je eigen energie?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
Wisten jullie al dat energiemanagement niet mijn sterkste kant is?
YOLOquote:Op maandag 23 juni 2014 14:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zweet!![]()
Ik heb alleen maar extra strong bier in huis, als ik daar nu al ga beginnen red ik de wedstrijd niet eens!![]()
Nog maar een spaatje in gaat schenken.
Wees blij dat je bruist van de energiequote:Op maandag 23 juni 2014 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral. Maar ik kan niet uitsluiten dat dat andere mensen ook wel eens energie kost.
Serieus?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wees blij dat je bruist van de energieIk moet daarvoor minstens wat voor door de neus halen.
Ik wil net zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoop dat DeZwabbers voorspeling uitkomt.
Werk ze en prettige wedstrijdquote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen knettergek maken. Tot vanavond.
Doelman krijgt een epileptische aanval met de bal in zijn handen en kronkelt 450 keer heen en weer over de doellijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
450-0dat zou betekenen dat de doelman zelf in het rijtje topscorers zo moeten behoren.
Uppers, god noooquote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Dat is echt niet mijn ding. Sowieso lijkt me uppers en mij geen goede combinatie.
Doei Lies, maak ze gekquote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen knettergek maken. Tot vanavond.
nachtzuster doet mij ook aan een oud radioprogramma denken.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Uppers, god nooo![]()
Doet me weer aan mijn oude nick denken
Kloptquote:Op maandag 23 juni 2014 14:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nachtzuster doet mij ook aan een oud radioprogramma denken.
Een doelpunt per 15 seconden gaat echt niet werken, tenzij er 5 ballen op het veld zijn(als Kuyt start heb je er nog 4 nodig).quote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doelman krijgt een epileptische aanval met de bal in zijn handen en kronkelt 450 keer heen en weer over de doellijn.
Ik vond nog een fles tonic in de voorraadkast, klontjes derin, schijfie limoen en een heel klein pietsie gin.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
YOLO![]()
Ik heb de eerste voor me staan, kleintje weliswaar. Morgen weer verder lijnen
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:56 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond nog een fles tonic in de voorraadkast, klontjes derin, schijfie limoen en een heel klein pietsie gin.![]()
We gaan los!
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:56 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond nog een fles tonic in de voorraadkast, klontjes derin, schijfie limoen en een heel klein pietsie gin.![]()
We gaan los!
quote:
quote:
Ik hoop dat je toilet er tegen bestand is.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
We hebben voor een man of 30 chili gemaakt. Wordt wel gezellig denk ik. En jij, weer een huis vol?
We gaan bij mn broer en schone zus kijken, de kids en de buren komen ook dus volle bak en na de wedstrijd BBQ-en!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
We hebben voor een man of 30 chili gemaakt. Wordt wel gezellig denk ik. En jij, weer een huis vol?
Het is mijn kroeg niet, en ik maak er niet schoonquote:Op maandag 23 juni 2014 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toilet er tegen bestand is.
Dan mag je de toiletdame wel een behoorlijke fooi geven.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is mijn kroeg niet, en ik maak er niet schoon
Gezellie, ik kom vanavond hier nog wel een afzakker halen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We gaan bij mn broer en schone zus kijken, de kids en de buren komen ook dus volle bak en na de wedstrijd BBQ-en!
Ander brandingsproces geloof ik, zitten wel jeneverbessen in. (ik kom nota bene uit Schiedam!)quote:
Wat heeft Schiedam er mee te maken?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ander brandingsproces geloof ik, zitten wel jeneverbessen in. (ik kom nota bene uit Schiedam!)
De eigenaar maakt zelf schoon, en die heeft niets te klagen. Opa werkt er 2 dagen in de week zelf en we doen genoeg voor de baas.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan mag je de toiletdame weleen behoorlijke fooi geven.
Als ik dan nog kan lullen kom ik ook, gelukkig woont mn broer een wijkie verder dus we gaan lopen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gezellie, ik kom vanavond hier nog wel een afzakker halen.
Schiedam is DE jeneverstad van Ned.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat heeft Schiedam er mee te maken?
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Als ik dan nog kan lullen kom ik ook, gelukkig woont mn broer een wijkie verder dus we gaan lopen.
nee en m'n oranje T-shirt zit nog in de wasquote:
Gewoon je volle gewicht voor die auto's gooien!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Hier ongeveer 100 meter, wel 2 keer oversteken
Zou twee keer de helft niet genoeg zijn?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:10 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gewoon je volle gewicht voor die auto's gooien!
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:10 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gewoon je volle gewicht voor die auto's gooien!
Hoe 'volwassen' zijn die deelnemers aan Utopia eilk?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:20 schreef Miek37 het volgende:
Gio heeft voor 1687 euri bier besteld!![]()
En in de Cos zitten allemaal preutse neuzelaars al de godganse dag het wereldschokkende nieuws te veroordelen dat 2 volwassen mensen sex met elkaar hebben gehad, the horror!
Vind Nico en Rienk geen kinderen meer.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe 'volwassen' zijn die deelnemers van Utopia eilk?
Pubers?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Vind Nico en Rienk geen kinderen meer.
En nog bedankt oma maar ik ben er nog ff. en voor het voetballen ook nog ff.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Min 2,5 kilo sinds vorige week
Word schonkig
ikke nietquote:Op maandag 23 juni 2014 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
Zo ff een half uurtje tijd nu.
Wie heeft er allemaal zin in vanavond![]()
Ikke wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |