SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
TT
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
België vs USA waarschijnlijk dan..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hahahahah zeg ik danquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hehe weer genoeg gelachen voor vandaag, morgen even tentamentje knallen en dan genieten van Nederland![]()
![]()
Succes manquote:Op maandag 23 juni 2014 02:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Hehe weer genoeg gelachen voor vandaag, morgen even tentamentje knallen en dan genieten van Nederland
GRAAG VERWIJDEREN![]()
al een cijfer voor je paper?quote:Op maandag 23 juni 2014 02:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
thanks buddy
Kan alleen niet slapen nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kreeg trouwens net die shit terug waar ik vorige week tot 6 uur 's nachts mee bezig was, een zesjeHoe weet ik niet. Complete beoordelingsformulier staat vol met shit die blijkbaar ontbrak of niet volgens de specs was
![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 23 juni 2014 02:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee krijg ik woensdag als het goed ishou je op de hoogte
GL morgen!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Van Buyten pace
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook opvallend:http://www.dailymail.co.u(...)test-footballer.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuh, Srna is konkosnelquote:Op maandag 23 juni 2014 03:32 schreef Tim86 het volgende:
Ook opvallend:http://www.dailymail.co.u(...)test-footballer.html![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Lame.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ligt het niet aan het team?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:51 schreef Zhano het volgende:
Of ik kan er niet mee spelen of RW Perisic is kkslecht![]()
Op LW vond ik hem super, op RW doet ie niks
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meerdere formaties geprobeerd. Wel met deels dezelfde spelers, maar de 3 keer dat ik nu met hem gespeeld heb (meerdere matches per keer) bakt ie er helemaal niks van. TOTS Rakitic is wel een baas, maar ben zijn slechte dubbellinks zat dus die moet ook wegquote:![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 23 juni 2014 06:37 schreef Zhano het volgende:
Lekker hoor. Vrij hebben en dan nog om je stage-opstaan-tijd wakker worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welke wedstrijd? VS - Portugal? Die WK app heeft prima samenvattingen, die kijk ik 's ochtends altijd evenquote:Op maandag 23 juni 2014 06:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
wanker. Zo zonde dat ik die wedstrijd niet volledig heb gezien en alsnog ben ik fcking moe.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet niet wie er gister zei dat die Sloop de crisis reclame kut was maar hij is inderdaad irritant. Ze zegt trouwens ook iets van "90% laat geld liggen" zonder daarbij te zeggen 90% van wat![]()
![]()
Ik hoorde eerder deze week dat de heren Schoen en Swinkels achter dat initiatief zitten. En laten beide heren nou net ook oprichters cq. eigenaren zijn van de Nederlandse Energie Maatschappij. Dat zegt genoegquote:Op maandag 23 juni 2014 07:50 schreef Zhano het volgende:
Weet niet wie er gister zei dat die Sloop de crisis reclame kut was maar hij is inderdaad irritant. Ze zegt trouwens ook iets van "90% laat geld liggen" zonder daarbij te zeggen 90% van wat
Overigens vind ik het wel schrijnend dat (semi-)BN-ers niet even uitzoeken voor wie ze nu eigenlijk reclame staan te maken, en dus zomaar een zak geld aanpakken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee of zij dat gedaan heeft. Ze geldt natuurlijk wel een beetje als een expert op het gebied van besparen, dus wel een slimme keuze van dat bedrijf.quote:Op maandag 23 juni 2014 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder deze week dat de heren Schoen en Swinkels achter deze reclame zitten. En laten beide heren nou net ook oprichters cq. eigenaren zijn van de Nederlandse Energie Maatschappij. Dat zegt genoeg
Overigens vind ik het wel schrijnend dat (semi-)BN-ers niet even uitzoeken voor wie ze nu eigenlijk reclame staan te maken, en dus zomaar een zak geld aanpakken![]()
Is zij een BN'er?quote:Op maandag 23 juni 2014 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder deze week dat de heren Schoen en Swinkels achter dat initiatief zitten. En laten beide heren nou net ook oprichters cq. eigenaren zijn van de Nederlandse Energie Maatschappij. Dat zegt genoeg
Overigens vind ik het wel schrijnend dat (semi-)BN-ers niet even uitzoeken voor wie ze nu eigenlijk reclame staan te maken, en dus zomaar een zak geld aanpakken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Er zijn best een aantal BN-ers die haar voor zijn gegaan voor de NEM. De enige die spijt heeft betuigd is Natasja Froger, toen ze hoorde hoe de NEM "klanten" (lees: slachtoffers) behandelt.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee of zij dat gedaan heeft. Ze geldt natuurlijk wel een beetje als een expert op het gebied van besparen, dus wel een slimme keuze van dat bedrijf.
Ik ben zelf wel eens met de NEM in aanraking geweest: de handelswijze van die gasten, daar lusten de honden echt geen brood van. Ze belden me op, en deden alsof ze van mijn huidige energieleverancier waren, met een verbeterde aanbieding. Ik kreeg pas argwaan toen ze om mijn rekeningnummer vroegen. Toen heb ik het afgekapt, en ben ik eens gaan zoeken op internet. Schandalige fratsen die ze uithalen. Je zou voor de grap het forum van TROS Radar eens moeten bekijken. Schaamteloze zelfverrijking...![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, ik in principe ook niet. Maar voordat ze om mijn rekeningnummer vroegen ("ter verificatie van mijn identiteit"quote:Op maandag 23 juni 2014 08:09 schreef Zhano het volgende:
Uberhaupt sluit ik nooit dergelijke contracten af via telefoon of aan de deur), had ik ook echt niet in de gaten dat het om een nieuw contract ging. Naief misschien, maar dit was echt een poging tot misleiding...en geheid dat er mensen zijn die er in trappen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sinds kort is "Ja" zeggen aan de telefoon ook niet meer bindend trouwens.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, ik in principe ook niet. Maar voordat ze om mijn rekeningnummer vroegen ("ter verificatie van mijn identiteit"), had ik ook echt niet in de gaten dat het om een nieuw contract ging. Naief misschien, maar dit was echt een poging tot misleiding...en geheid dat er mensen zijn die er in trappen
![]()
En terecht. Overigens dateert mijn ervaring alweer van een jaar of 3-4 terug.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sinds kort is "Ja" zeggen aan de telefoon ook niet meer bindend trouwens.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zie mijn vorige post. En ik heb van het weekend een potje gevoetbald, maar net iets over mn top gegaan. Kan nog steeds niet normaal lopen van de spierpijnquote:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Oja, en dat tyfes UPC ligt er al 4 dagen uit nu. Al 4 dagen geen voetbal gezien en niet eens online kunnen gamenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je eerste post klonk nog best opgewekt, dus was niet helemaal in lijn met de tweedequote:Op maandag 23 juni 2014 08:23 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post. En ik heb van het weekend een potje gevoetbald, maar net iets over mn top gegaan. Kan nog steeds niet normaal lopen van de spierpijn
Bekend fenomeen: ik heb op maandagochtend heel vaak dat ik amper de trap af kom omdat ik weer te veel heb gedaan op zondagmiddag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat moet toch niet zomaar kunnen?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:24 schreef Revontulet het volgende:
Oja, en dat tyfes UPC ligt er al 4 dagen uit nu. Al 4 dagen geen voetbal gezien en niet eens online kunnen gamen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jemig de pemig. Dat is een aardige showstopper.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:28 schreef Zhano het volgende:
Ja leuk, al die kleine ongemakjes van jullie. Mijn Puush wil geen area's puushenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op zich wel jammer ja, want ik had me best verheugd op een clash tussen Belgie en Portugalquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat zijn de verwachting voor vanavond heren ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat het eerst 7 uur wordt en dan 60 minuten later 8 uur.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:43 schreef FCsuarez het volgende:
wat zijn de verwachting voor vanavond heren ?![]()
1-2 of 1-3quote:Op maandag 23 juni 2014 08:43 schreef FCsuarez het volgende:
wat zijn de verwachting voor vanavond heren ?![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk dat Chili of Nederland wint. Of het wordt een gelijkspel.wat een profetenquote:Op maandag 23 juni 2014 08:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerst 7 uur wordt en dan 60 minuten later 8 uur.![]()
denk een 1-3
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eigenlijk vind ik dat Chili momenteel ook wel een beetje overhyped wordt. Ja, het is een goede ploeg, maar het had het ook best moeilijk tegen Australie.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
als chili het spel gaat maken heeft nederland meer kans denk ik dan wanneer ze dat zelf moeten doen. de inbreng van kuyt gaat daar volgens mij niet bij helpen.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat Chili momenteel ook wel een beetje overhyped wordt. Ja, het is een goede ploeg, maar het had het ook best moeilijk tegen Australie.
opbouwend was het wel heel dramatisch tegen australie hoor
tevens hazard als iMotMze dachten we pakken de duurste belg... doe dan Mertens die verdiende het nog een beetje. EA
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat Wijnaldum voor De Guzman veel verschil gaat maken. Oranje kan ook best verliezen vanavond hoor, maar ik geloof niet dat Chili zwaar favoriet is.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als chili het spel gaat maken heeft nederland meer kans denk ik dan wanneer ze dat zelf moeten doen. de inbreng van kuyt gaat daar volgens mij niet bij helpen.
opbouwend was het wel heel dramatisch tegen australie hoorNAC Breda
Rèsbaarge![]()
ah die had ik nog niet meegekregen, en wie staat er op t plekkie van BMI ?quote:Op maandag 23 juni 2014 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat Wijnaldum voor De Guzman veel verschil gaat maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kuytquote:Op maandag 23 juni 2014 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah die had ik nog niet meegekregen, en wie staat er op t plekkie van BMI ?![]()
hij zal het niet laten zien op de trainingen blijkbaar. maar is dit de opstelling van de media of heeft louie het al uitgesprokenquote:Op maandag 23 juni 2014 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Overigens vind ik het echt wel sneu dat Huntelaar weer geen basisplaats heeftPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
T schijnt een 433 te worden:quote:
Cil
Janmaat - Vlaar - Vrij - Blind
Jong - Sneijder - Wijn
Robben - Lens - Kuyt![]()
Eigenlijk zou het Origi moeten zijn. Die jongen bracht zoveel meer dan Lukaku..quote:Op maandag 23 juni 2014 09:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als chili het spel gaat maken heeft nederland meer kans denk ik dan wanneer ze dat zelf moeten doen. de inbreng van kuyt gaat daar volgens mij niet bij helpen.
opbouwend was het wel heel dramatisch tegen australie hoor
tevens hazard als iMotMze dachten we pakken de duurste belg... doe dan Mertens die verdiende het nog een beetje. EA
Zit er niet in.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het Origi moeten zijn. Die jongen bracht zoveel meer dan Lukaku..![]()
Lol. Maar dan blijft Hazard wel over denk ik. Hij speelde slecht, maar besliste min of meer toch de wedstrijd met een goede actie.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 09:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
T schijnt een 433 te worden:
Cil
Janmaat - Vlaar - Vrij - Blind
Jong - Sneijder - Wijn
Robben - Lens - Kuytnu weet ik het niet meer. voor de opbouw is het te hopen dat er een beetje een opbouwende CB voor BMI in komt.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:37 schreef Lastpost het volgende:
Hoho het is 1-3-5-2 en hij is dus gewoon een aanvallende linkermiddenvelder hé.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kuyt__!
Ongelofelijk wat een flater sla je dan zeg.
Dollar DirkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:polfryslan twitterde op maandag 23-06-2014 om 09:03:54Drugssmokkelaars op #Schiermonnikoog aangehouden op verdenking van drugssmokkel. http://t.co/hiG1fdsyl0 reageer retweet
![]()
![]()
"Een hoeveelheid drugs gevonden".quote:Op maandag 23 juni 2014 09:25 schreef Zhano het volgende:
twitter:polfryslan twitterde op maandag 23-06-2014 om 09:03:54Drugssmokkelaars op #Schiermonnikoog aangehouden op verdenking van drugssmokkel. http://t.co/hiG1fdsyl0 reageer retweet
Twee feestende jongeren met ieder een zakje wiet zeker.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Blijkbaar wel,moet een monteur komen, kost 60 euro voorrijkosten, dan nog uurloon en onderzoekskosten. Maar die laatste 2 vervallen als het probleem bij hen ligt.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat moet toch niet zomaar kunnen?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wat een service zegquote:Op maandag 23 juni 2014 09:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Blijkbaar wel,moet een monteur komen, kost 60 euro voorrijkosten, dan nog uurloon en onderzoekskosten. Maar die laatste 2 vervallen als het probleem bij hen ligt.![]()
Klopt, minimaal 70 euro zelfs...quote:Op maandag 23 juni 2014 09:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Blijkbaar wel,moet een monteur komen, kost 60 euro voorrijkosten, dan nog uurloon en onderzoekskosten. Maar die laatste 2 vervallen als het probleem bij hen ligt.
Soms heb je mazzel dat je een aardige gozer hebt die alles nakijkt en zegt dat het de schuld is van upc (2x gehad al) maar voor de rest is de service echt bedroevend.
Al een aantal keer gehad dat ik zenders mis en dat ze het dan gooien op de bekabeling. 10 minuten nadat ik heb gebeld zijn de zenders er ineens weer.__!
Oja, ze bieden dan ook aan om hun kabels te laten installeren (10 euro per meter___!) flikkers. Gewoon 75ohm kabels bij de Formido halen (zijn precies hetzelfde).
Kut bedrijf, jammer dat ze een monopolie hebben op goede zenders want anders was ik allang weg geweest.
[ Bericht 8% gewijzigd door MrvanTrapZ op 23-06-2014 09:41:12 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gewoon verhuizen naar een plaats waar ze ziggo hebbenquote:Op maandag 23 juni 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, minimaal 70 euro zelfs...
Soms heb je mazzel dat je een aardige gozer hebt die alles nakijkt en zegt dat het de schuld is van upc (2x gehad al) maar voor de rest is de service echt bedroevend.
Al een aantal keer gehad dat ik zenders mist en dat ze het dan gooien op de bekabeling. 10 minuten nadat ik heb gebeld zijn de zenders er ineens weer.__!
Oja, ze bieden dan ook aan om hun kabels te laten installeren (10 euro per meter___!) flikkers. Gewoon 75ohm kabels bij de Formido halen (zijn precies hetzelfde).
Kut bedrijf, jammer dat ze een monopolie hebben op goede zenders want anders was ik allang weg geweest.
#FreeTrapz![]()
Je kan toch overal in het land gewoon Ziggo nemen?quote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon verhuizen naar een plaats waar ze ziggo hebbenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neequote:Op maandag 23 juni 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan toch overal in het land gewoon Ziggo nemen?
Komt op hetzelfde neer hequote:Op maandag 23 juni 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan toch overal in het land gewoon Ziggo nemen?
Is dit een bazenteam of een bazenteam?![]()
![]()
Kun je op LW niet beter gewoon Alessandrini ofzo wegzetten dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer he
Is dit een bazenteam of een bazenteam?
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee gewoon afspraken hebben ze gemaakt van wie welke gebieden heeft.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, misschien wordt het lastig in Stadkanaal ofzo, maar in Rotterdam?
Maar UPC heeft nu Ziggo overgenomen dus die service zal net zo poep worden.
Je hebt mij trouwens nooit horen zeggen dat Ziggo het voortreffelijk doetquote:Op maandag 23 juni 2014 10:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee gewoon afspraken hebben ze gemaakt van wie welke gebieden heeft.
Maar UPC heeft nu Ziggo overgenomen dus die service zal net zo poep worden.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah, overal hetzelfde dus.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt mij trouwens nooit horen zeggen dat Ziggo het voortreffelijk doet
Storinkje hier, storinkje daar. Maar geen absurde voorrijkosten en uurtarievenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Uh. Nee?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je op LW niet beter gewoon Alessandrini ofzo wegzetten dan?![]()
Oke, dan moet je het zelf weten. Een winger met 2* skillsquote:
Zo zou ik het doen:
Alessandrini LW
Sissoko LCM
Clichy LB
Kaboul / IF Sakho LCBNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver, niet gezienquote:Op maandag 23 juni 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, dan moet je het zelf weten. Een winger met 2* skills
Zo zou ik het doen:
Alessandrini LW
Sissoko LCM
Clichy LB
Kaboul / IF Sakho LCBMaar die pauper wil ik ook niet LW. FF kijken.
![]()
Ik heb met hem gespeeld (op LM in 442 weliswaar). Ik vond hem best een goede speler. Voelt smooth aan, en 4*/4* is een goede plus.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, niet gezienMaar die pauper wil ik ook niet LW. FF kijken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zou me niet verbazenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik lach me echt kapot als ie daar geen pepernoot raakt![]()
![]()
Als Pelle echt naar Southampton gaat en daar niet presteert, staat waarschijnlijk Koeman's positie ook direct ter discussie. Ik vraag me dus af of dit wel handig is.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is inderdaad meteen een riskante zet. Hij zou beter voor een spits kunnen kiezen die al wat meer ervaring heeft in de PL. Gewoon een speler huren en Siggy kopen voor erbijquote:Op maandag 23 juni 2014 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als Pelle echt naar Southampton gaat en daar niet presteert, staat waarschijnlijk Koeman's positie ook direct ter discussie. Ik vraag me dus af of dit wel handig is.![]()
![]()
![]()
Liefde hebben voor USAquote:
Ja, want met Siggy binnen halen stel je je positie niet meteen ter discussie?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het is inderdaad meteen een riskante zet. Hij zou beter voor een spits kunnen kiezen die al wat meer ervaring heeft in de PL. Gewoon een speler huren en Siggy kopen voor erbij
Ja toch.quote:
Was een troll. Weet niet of je het in de gaten had.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, want met Siggy binnen halen stel je je positie niet meteen ter discussie?![]()
Geen PI dus geen troll.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Was een troll. Weet niet of je het in de gaten had.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ikke wel. Ik prik zo door je heenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Was een troll. Weet niet of je het in de gaten had.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Genoeg levenservaring zeker.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke wel. Ik prik zo door je heen![]()
Dat mogen anderen beoordelen. Maar een opmerking over Sigthorsson is way too obviousquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien is Dutank nog onder invloed van drugs, of heeft hij het zand nog in zijn ogen.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mogen anderen beoordelen. Maar een opmerking over Sigthorsson is way too obvious![]()
spits van de landskampioen kan makkelijk naar de BPL hoor. als zelfs bony kan gaan...quote:Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mogen anderen beoordelen. Maar een opmerking over Sigthorsson is way too obviousPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb nog zand in mijn ogenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Misschien is Dutank nog onder invloed van drugs, of heeft hij het zand nog in zijn ogen.
Denk dat hij daar echt te slap voor is. Kijk maar na van Wolfswinkel, komt echt niet goed uit de verf.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
spits van de landskampioen kan makkelijk naar de BPL hoor. als zelfs bony kan gaan...![]()
Denken dat ik serieus benquote:Op maandag 23 juni 2014 11:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Denk dat hij daar echt te slap voor is. Kijk maar na van Wolfswinkel, komt echt niet goed uit de verf.![]()
wat een prutser die siggy
#FreeTrapz![]()
een Berbateamquote:Op maandag 23 juni 2014 10:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer he
Is dit een bazenteam of een bazenteam?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oke, nu is het aan.
http://www.nu.nl/sport/38(...)ade-bedoelingen.html
ScolariNu gewoon vanavond verliezen, en in de achtste finale die gast een pakkie geven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb ook eigenlijk liever Brazilie dan Mexico hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, nu is het aan.
http://www.nu.nl/sport/38(...)ade-bedoelingen.html
ScolariNu gewoon vanavond verliezen, en in de achtste finale die gast een pakkie geven
Mwa, ik weet het niet. Beide lastig, maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk liever Brazilie dan Mexico hoor
Tevens: niet met minachting over Kameroen mogen pratenKameroen is ooit gesticht om er daarna eeuwenlang met minachting over te praten, en dat bewijzen die clowns maar weer eens in de wedstrijden tegen Mexico en Kroatie
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze man weet. Pelle heeft alles in zich om het daar goed te doen. Misschien niet Suarez goed, maar wel goed.quote:
Ik hoop wel dat ze er nog een miljoen of 2 uit kunnen persen![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Pelle heeft alles in zich om het daar goed te doen. Misschien niet Suarez goed, maar wel goed.
Ik hoop wel dat ze er nog een miljoen of 2 uit kunnen persen
Zeker niet Suarez goed
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Pelle heeft alles in zich om het daar goed te doen. Misschien niet Suarez goed, maar wel goed.
Ik hoop wel dat ze er nog een miljoen of 2 uit kunnen persenVan Wolfswinkel goed.quote:![]()
GoGo-tourbus is aangekomen in Lloret?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:28 schreef Fuszy het volgende:
Salsa
Tequila
Corazon
Cerveza
Muy Bueno [ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat boeit het nou dat Pelle het daar gaat maken. Het is sowieso een grote gok.
Ben blij dat we er dan dik betaald voor krijgen. Voor de rest maakt het me weinig uit wat hij verder doet. Ik heb meer interesse in het verloop van de loopbanen van BMI, Clasie, Boetius e.d.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
GoGo-tourbus is aangekomen in Lloret?Nee, ik had deze op staan
![]()
De zomerhitFeyenoord Rotterdam![]()
Nee, ik wilde net gaan zeggen dat ik me volledig kan vinden in bovenstaande post van Fuszy.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij wilt nu natuurlijk zeggen dat Pelle het CR7 goed gaat doen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, die gaan we straks dan maar eens even beluisterenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Thijsje is in vorm![]()
http://www.nusport.nl/thi(...)nieuwe-duitsers.html![]()
![]()
Leuke columnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:29 schreef Fuszy het volgende:
Wat boeit het nou dat Pelle het daar gaat maken. Het is sowieso een grote gok.
Ben blij dat we er dan dik betaald voor krijgen. Voor de rest maakt het me weinig uit wat hij verder doet. Ik heb meer interesse in het verloop van de loopbanen van BMI, Clasie, Boetius e.d.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Album van G-Eazy net even gekochtquote:![]()
![]()
Het lijkt soms wel of we gewoon het onheil over onszelf afroepenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme waar gaat het heen met dit land.Zit er serieus over na te denken om te gaan emigreren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook. Al gun ik Pelle wel het succes, maar twee jaar lang een spits met +- 25 goals en door verkopen met 7/8 miljoen winst is natuurlijk meer dan primaquote:Op maandag 23 juni 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik wilde net gaan zeggen dat ik me volledig kan vinden in bovenstaande post van Fuszy.![]()
Ja klopt. Melkweg maar heb niemand die mee wiltquote:Op maandag 23 juni 2014 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nice! Hij kwam ook naar Nederland volgens mij als je hem live wil zien![]()
![]()
![]()
![]()
Alles meer dan 8 miljoen is pure winst. Aan de andere kant: zie maar eens een fatsoenlijke vervanger aan te trekken...quote:Op maandag 23 juni 2014 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook. Al gun ik Pelle wel het succes, maar twee jaar lang een spits met +- 25 goals en door verkopen met 7/8 miljoen winst is natuurlijk meer dan primaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Enkeltje naar Turkije dan maar.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme waar gaat het heen met dit land.Zit er serieus over na te denken om te gaan emigreren
Nee ik ga wel naar IJsland. lekker chill daarzoquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt. Gaat lastig worden, maar na Guidetti was dat natuurlijk ook het geval. Ben benieuwd in ieder gevalquote:Op maandag 23 juni 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alles meer dan 8 miljoen is pure winst. Aan de andere kant: zie maar eens een fatsoenlijke vervanger aan te trekken...
Ik ben in ieder geval erg blij om bedragen te zien van rond de 10 miljoen voor onze spelers. Dan heb je tenminste nog een budget voor vervangers![]()
De prijzen om coins te kopen gaat nu echt nergens meer over, zaterdag was het nog 5,01 ondertussen is het nog maar 3,83 per 100k![]()
![]()
Vind je dat serieus verrassend?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef Dylan98 het volgende:
De prijzen om coins te kopen gaat nu echt nergens meer over, zaterdag was het nog 5,01 ondertussen is het nog maar 3,83 per 100k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet niet waar jij kijkt maar dat is nog duurquote:Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef Dylan98 het volgende:
De prijzen om coins te kopen gaat nu echt nergens meer over, zaterdag was het nog 5,01 ondertussen is het nog maar 3,83 per 100k
Ja dit is namelijk de eerste keer dat ik naar die prijzen kijk en dacht dat ze veel hoger warenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je dat serieus verrassend?![]()
![]()
Welke site is dat dan? en is die wel betrouwbaar?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij kijkt maar dat is nog duur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik keek namelijk op MMoga![]()
Ja die is zeker wel betrouwbaar (kan alleen wat langer duren max 5 uur).quote:Op maandag 23 juni 2014 11:46 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Welke site is dat dan? en is die wel betrouwbaar?
Ik keek namelijk op MMogaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is idd erg goedkoop. Ik zag alleen 800k voor 23 euroquote:Op maandag 23 juni 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij kijkt maar dat is nog duur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Het gros van de gamers is intussen al bezig met FIFA15 en FUT15. Iedereen gaat straks 3 weken op vakantie, en dan zitten we nog maar 2 maanden voor de release van een nieuwe versie. Nu nog coins kopen staat wat mij betreft ongeveer gelijk aan je geld in een bodemloze put gooien.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:46 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Ja dit is namelijk de eerste keer dat ik naar die prijzen kijk en dacht dat ze veel hoger warenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goedkoop packs openen swa.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gros van de gamers is intussen al bezig met FIFA15 en FUT15. Iedereen gaat straks 3 weken op vakantie, en dan zitten we nog maar 2 maanden voor de release van een nieuwe versie. Nu nog coins kopen staat wat mij betreft ongeveer gelijk aan je geld in een bodemloze put gooien.
20 euro = 2200 fifa coins = 14 packs
20 euro = 900k coins = 120 packs
Ik heb nog bijna 600k coins in dit spel. Die verbras ik wellicht aan packs, maar dan is het echt wel over met de pret.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goedkoop packs openen swa.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vraag me af of Maver vorige week dus weer voor 50 euro aan FIFA coins heeft gekocht.....quote:Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog bijna 600k coins in dit spel. Die verbras ik wellicht aan packs, maar dan is het echt wel over met de pret.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Idd, en uit die 120 packs haal je ook weer minimaal 150k als je alles zou discarden dus kom je uit 140/150 packsquote:Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goedkoop packs openen swa.
![]()
Terechte vraag. Ik geloof niet dat we een eerlijk antwoord gaan krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Maver vorige week dus weer voor 50 euro aan FIFA coins heeft gekocht.....NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij komt wel weer terug. Wie moet hij anders vertellen wat hij gepulled heeft?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terechte vraag. Ik geloof niet dat we een eerlijk antwoord gaan krijgen.![]()
Dat is het punt niet. Hij komt vast terug, inclusief goede pull en de mededeling dat die goede pull in het eerste (of misschien het tweede) pack dat hij vandaag opende. Ik geloof er gewoon geen reet meer van.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij komt wel weer terug. Wie moet hij anders vertellen wat hij gepulled heeft?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Terechte vraag. Ik geloof niet dat we een eerlijk antwoord gaan krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:56 schreef Maver24 het volgende:
Hahah al die haters hier. dikke vinger naar jullie![]()
Mijn broer zijn beste pulls na bijna een miljoen: IF Rodriguez, UP Suarez, Eto'o, Gundogan, Blind, een kit van 5k en nog een paar spelers van 2-3k.![]()
Mooi toch. Hopen dat hij daar zijn plekkie gevonden heeft.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie Maver regelmatig posten in het VI oranje topic en andere topics over het WK.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
livin la vida loca, Antonio Banderas, dale!quote:Op maandag 23 juni 2014 11:28 schreef Fuszy het volgende:
Salsa
Tequila
Corazon
Cerveza
Muy Bueno [ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
livin la vida loca, Antonio Banderas, dale!
Feyenoord Rotterdam![]()
TFM?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is TFM maar ik zit op school en ik durf die plaatjes niet te bekijken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had ook niks anders verwacht eigenlijk van onze knuffel geilerd.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je kent me toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht eigenlijk van onze knuffel geilerd.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is TFM maar ik zit op school en ik durf die plaatjes niet te bekijken.![]()
Dat is toch niet meer op dumpert?
tevens
Feyenoord Rotterdam![]()
Oh manquote:Op maandag 23 juni 2014 12:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
livin la vida loca, Antonio Banderas, dale!dit nummer is zo slecht dat het gewoon weer geniaal is
Feyenoord Rotterdam![]()
Vandaag anders wel weer.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
tevens![]()
Siggy halen voor 6 miljoenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Grandesco het volgende:
10 miljoen voor Pellè!!!!!!!!!!!
Strik erom en weg.![]()
![]()
En wat is er precies grappig aan?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
tevens![]()
Inderdaad. Gewoon ter kennisgeving pornoplaatjes bekijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat dan ga doen? Ik kan toch gewoon die plaatjes bekijken en verder niks?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kijkt er toch niet voor niks naar.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie zegt dat ik dat dan ga doen? Ik kan toch gewoon die plaatjes bekijken en verder niks?
Hij bouwt het de hele dag op zodat ie 's avonds zn plafond kan witten.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kijkt er toch niet voor niks naar.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij bouwt het de hele dag op zodat ie 's avonds zn plafond kan witten.
Feyenoord Rotterdam![]()
[..]
Hij bouwt het de hele dag op zodat ie 's avonds zn plafond kan witten.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op dit forum mogen dat soort plaatjes ook weer.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon ter kennisgeving pornoplaatjes bekijken![]()
![]()
Hij bouwt het de hele dag op zodat ie 's avonds zn plafond kan witten.
Wie is er dan haalbaar voor Feyenoord? Ik zou Siggy best een goede optie vinden voor Feyenoordquote:![]()
Havenaar.....quote:Op maandag 23 juni 2014 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is er dan haalbaar voor Feyenoord? Ik zou Siggy best een goede optie vinden voor Feyenoord
Timmy.gif
Als ze 10 mil voor Pelle krijgen, zou ik als ik Feyenoord was eens over de grens gaan rondkijken. Misschien loopt er nog wat in Scandinavie rond. Of een speler "met een deukje". Zo'n Luuk de Jong ofzo.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is er dan haalbaar voor Feyenoord? Ik zou Siggy best een goede optie vinden voor FeyenoordNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij bouwt het de hele dag op zodat ie 's avonds zn plafond kan witten.![]()
Net alsof er een speler buiten Nederland met ervaring naar Nederland komt om bij Feyenoord te spelen. Je moet wel een beetje realistisch blijven he. Luuk de Jong lijkt me onhaalbaar voor Feyenoord of ze moeten weer gaan huren.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ze 10 mil voor Pelle krijgen, zou ik als ik Feyenoord was eens over de grens gaan rondkijken. Misschien loopt er nog wat in Scandinavie rond. Of een speler "met een deukje". Zo'n Luuk de Jong ofzo.![]()
Mjah dat gaat wat worden dan... samen met Fredsj Rutftenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jou als die naar Feyenoord gaatRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Twente lukt het ook met Castaignos. Dan moet Feyenoord het zeker kunnen. Als ik Luuk de Jong was en ik zat in Engeland op een dood spoor, dan zou ik grif wat salaris inleveren in ruil voor een basisplaats bij een Nederlandse topper...alleen al om je carriere een boost te geven.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof er een speler buiten Nederland met ervaring naar Nederland komt om bij Feyenoord te spelen. Je moet wel een beetje realistisch blijven he. Luuk de Jong lijkt me onhaalbaar voor Feyenoord of ze moeten weer gaan huren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit. Beter halen ze een onbekende speler met het risico dat hij faalt ipv een faalhaas voor 6 miljoen.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ze 10 mil voor Pelle krijgen, zou ik als ik Feyenoord was eens over de grens gaan rondkijken. Misschien loopt er nog wat in Scandinavie rond. Of een speler "met een deukje". Zo'n Luuk de Jong ofzo.![]()
Mwah, die Luuk de Jong zit wel op een dood spoor. Staat nergens aan de basis, is nog jong en Feyenoord kan de boost zijn die hij nodig heeft. Al is het maar voor één jaar. Je speelt sowieso vCL en eventueel EL/CL als het mee zit.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof er een speler buiten Nederland met ervaring naar Nederland komt om bij Feyenoord te spelen. Je moet wel een beetje realistisch blijven he. Luuk de Jong lijkt me onhaalbaar voor Feyenoord of ze moeten weer gaan huren.Feyenoord Rotterdam![]()
Ze kunnen toch idd wel over de grens gaan zoeken? Scandinavië/Duitsland heeft vast wel wat moois in de aanbiedingi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Twente stond er toen ook wel stukken beter voor dan Feyenoord he Pots. We hebben het over een voetballer die leveren liever niet in en zitten nog jaren bij een kut club. Een enkele uitzondering daar gelatenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Twente lukt het ook met Castaignos. Dan moet Feyenoord het zeker kunnen. Als ik Luuk de Jong was en ik zat in Engeland op een dood spoor, dan zou ik grif wat salaris inleveren in ruil voor een basisplaats bij een Nederlandse topper...alleen al om je carriere een boost te geven.![]()
Ga je me nou na zitten praten?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mwah, die Luuk de Jong zit wel op een dood spoor. Staat nergens aan de basis, is nog jong en Feyenoord kan de boost zijn die hij nodig heeft. Al is het maar voor één jaar. Je speelt sowieso vCL en eventueel EL/CL als het mee zit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wij zitten angstvallig vaak op 1 lijn deze ochtend/middagquote:Op maandag 23 juni 2014 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je me nou na zitten praten?Feyenoord Rotterdam![]()
Dream onquote:Op maandag 23 juni 2014 12:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mwah, die Luuk de Jong zit wel op een dood spoor. Staat nergens aan de basis, is nog jong en Feyenoord kan de boost zijn die hij nodig heeft. Al is het maar voor één jaar. Je speelt sowieso vCL en eventueel EL/CL als het mee zit.![]()
![]()
Iemand met ervaring en kwaliteit uit het buitenland is onbetaalbaar. Dan moet je een jong talentje halen maar daar hebben ze er vast al genoeg van.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:55 schreef el-blanchito het volgende:
Ze kunnen toch idd wel over de grens gaan zoeken? Scandinavië/Duitsland heeft vast wel wat moois in de aanbieding![]()
Misschien stond Twente er beter voor ja, vind ik moeilijk te beoordelen. En als ik Feyenoord was, zou ik dus wel op zoek gaan naar die ene uitzonderingquote:Op maandag 23 juni 2014 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente stond er toen ook wel stukken beter voor dan Feyenoord he Pots. We hebben het over een voetballer die leveren liever niet in en zitten nog jaren bij een kut club. Een enkele uitzondering daar gelaten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
CL zal wel niet, maar als je de eerste voorronde door komt heb je wel EL en anders nog een kans om je te plaatsen voor de groepsfase EL.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Inderdaad. Ik heb liever dat ze gewoon eens goed kan scouten naar de wat onbekendere spelers. Dan kan dat veel schelen. Tuurlijk kan het een flop worden, maar dat risico loop je altijd en dan pakt het vaak ook duur uit.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit. Beter halen ze een onbekende speler met het risico dat hij faalt ipv een faalhaas voor 6 miljoen.![]()
Beetje zelfde verhaal als Luuk de Jong: Bas Dost.
Als ik Feyenoord was, zou ik dat soort opties toch even nagaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bas Dost kan er helemaal geen kut van aan de balquote:Op maandag 23 juni 2014 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Beetje zelfde verhaal als Luuk de Jong: Bas Dost.
Als ik Feyenoord was, zou ik dat soort opties toch even nagaan![]()
Ik zou gewoon voor Benzema gaan, die zit ook niet echt lekker bij Realwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Pelle ook niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bas Dost kan er helemaal geen kut van aan de balOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Casillas/Valdes voor op goalquote:Op maandag 23 juni 2014 13:06 schreef Revontulet het volgende:
Ik zou gewoon voor Benzema gaan, die zit ook niet echt lekker bij Real
Immers en Kongolo als buitenspelers en Benzema spits iddFeyenoord Rotterdam![]()
Net of ik die prutser bij Feyenoord wil zien.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Casillas/Valdes voor op goal
Immers en Kongolo als buitenspelers en Benzema spits idd
het is grappig want het is waarquote:Op maandag 23 juni 2014 12:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh mandit nummer is zo slecht dat het gewoon weer geniaal is
![]()
![]()
Ja dat is zeker zo maar hij oogt een stuk zelfverzekerder dan Mulder..quote:Op maandag 23 juni 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede lijnkeeper is dat, doet alleen regelmatig een vermeertje
Die heeft het toch ook nooit helemaal gemaaktquote:Op maandag 23 juni 2014 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo maar hij oogt een stuk zelfverzekerder dan Mulder..![]()
Dat blijft gewoon een matige keeper, wel stukken beter dan Timmerquote:Op maandag 23 juni 2014 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die heeft het toch ook nooit helemaal gemaakt![]()
Met z'n sexy opskeer.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:48 schreef Kiid het volgende:
Mulder ziet er met zijn 25 nog net zo uit als de doorsnee 17-jarigequote:![]()
Midget in goal.
Het zou je maar gebeuren. Zit je effe lekker broodjeshoarmatje te eten en dan vliegen de stoelen in de lucht![]()
http://www.worldstarhipho(...)wshh541Yl66P1z1rk6lz![]()
Holy shitquote:Op maandag 23 juni 2014 14:05 schreef Rijst het volgende:
Het zou je maar gebeuren. Zit je effe lekker broodjeshoarmatje te eten en dan vliegen de stoelen in de lucht![]()
![]()
lekker gefilmd ook weerquote:Op maandag 23 juni 2014 14:05 schreef Rijst het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh541Yl66P1z1rk6lzen met een aardappel
Kun je meteen naar de ikea.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:05 schreef Rijst het volgende:
Ik stond op een gegeven moment 4de, maar de tweede ronde is het helemaal kut gegaanquote:Op maandag 23 juni 2014 14:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had beter van je verwacht![]()
Ik heb de eerste ronde 266 punten gehaald, de 2e 64.![]()
![]()
Prutsertje ben je ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik stond op een gegeven moment 4de, maar de tweede ronde is het helemaal kut gegaanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vanavond maar wat Funbets op
De Vrij to score a header 28.00
Vlaar to score a header 28.00
Depay to score at least twice 16.00
Robben to score at least three goals 81.00
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Depay scoort twee keer zonder in de basis te starten?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef el-blanchito het volgende:
Robben to score at least three goals 81.00Pak dan Lens.
![]()
Kuyt to score 10000.00quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef el-blanchito het volgende:
Robben to score at least three goals 81.00![]()
Depay stond toch basis, met lens?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Depay scoort twee keer zonder in de basis te starten?Pak dan Lens.
Gisteren bij het uitdelen van de hesjes leek het een 433 te worden met Robben, Depay en Lens.
En anders, boeien. Al die bets samen kosten nog geen 2 euro
Bohhquote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef el-blanchito het volgende:
Robben to score at least three goals 81.00Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kuyt Lens Robben volgens de hesjesquote:Op maandag 23 juni 2014 14:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Depay stond toch basis, met lens?
Gisteren bij het uitdelen van de hesjes leek het een 433 te worden met Robben, Depay en Lens.
En anders, boeien. Al die bets samen kosten nog geen 2 euro![]()
![]()
Ahjoh, we zullen wel zienquote:
Iemand anders nog (fun)bets vanavond?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Sneijder van buiten de 16 scoren.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ahjoh, we zullen wel zien
Iemand anders nog (fun)bets vanavond?![]()
Niet zo veel boeiends. Wat over en under aantal doelpunten, en Mandzukic to score + Kroatië to win @ 4,6. En ook maar Lens to score pakkenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ahjoh, we zullen wel zien
Iemand anders nog (fun)bets vanavond?![]()
![]()
@ Hoeveel?quote:Klinkt primaquote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet zo veel boeiends. Wat over en under aantal doelpunten, en Mandzukic to score + Kroatië to win @ 4,6. En ook maar Lens to score pakken
De centrale verdedigers zijn nog geen 1m75 inderdaadquote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Chileentjes zijn toch niet zo groot? Kopkansen voor Vlaar en De VrijEen rechtsback en een verdedigende middenvelder van origine.
![]()
Als ik zou weten hoe Puush werkt, dan wil ik er best een screentje van maken hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik doe gewoon hetzelfde als jij, gewoon maar wat roepeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ditquote:Op maandag 23 juni 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eens te meer reden om ook KJH op te stellen trouwens
Lens![]()
![]()
Ik zou met Lens beginnen en als het niet loopt Depay laten invallen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn opstelling zou zijn ;
Cilessen
Janmaat- Vlaar - De Vrij - Blind
Guzman - De Jong
Sneijder
Robben- KJH- DEPAY
Oh en de guzman lekker op de bank laten![]()
Maar wel KJH in de spits toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou met Lens beginnen en als het niet loopt Depay laten invallen.
Oh en de guzman lekker op de bank latenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je weet serieus niet hoe Puush werkt?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als ik zou weten hoe Puush werkt, dan wil ik er best een screentje van maken hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie dan op de plek van de guzman? En ik vind dat Depay na zon wedstrijd als tegen Australie best een basisplek verdiend heeft.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou met Lens beginnen en als het niet loopt Depay laten invallen.
Oh en de guzman lekker op de bank laten![]()
Wijnaldum speelt voor De Guzmanquote:Op maandag 23 juni 2014 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie dan op de plek van de guzman? En ik vind dat Depay na zon wedstrijd als tegen Australie best een basisplek verdiend heeft.![]()
![]()
Mwauh vind ik nou niet zon verbetering, gewoon lekker die de Guzman laten staan en zorgen dat hij en de rest op elkaar ingespeeld raken.quote:![]()
Neeuh, heb het ook nooit echt nodig gehad.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je weet serieus niet hoe Puush werkt?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Oke, je moet het zelf weten...maar het werkt als vanzelf, zelfs voor IT-nono's als ikquote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Neeuh, heb het ook nooit echt nodig gehad.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Achja, als ik het ooit nodig heb dan weet ik het vast wel te vindenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, je moet het zelf weten...maar het werkt als vanzelf, zelfs voor IT-nono's als ik
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |