SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
TT
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
België vs USA waarschijnlijk dan..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hahahahah zeg ik danquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hehe weer genoeg gelachen voor vandaag, morgen even tentamentje knallen en dan genieten van Nederland![]()
![]()
Succes manquote:Op maandag 23 juni 2014 02:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Hehe weer genoeg gelachen voor vandaag, morgen even tentamentje knallen en dan genieten van Nederland
GRAAG VERWIJDEREN![]()
al een cijfer voor je paper?quote:Op maandag 23 juni 2014 02:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
thanks buddy
Kan alleen niet slapen nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kreeg trouwens net die shit terug waar ik vorige week tot 6 uur 's nachts mee bezig was, een zesjeHoe weet ik niet. Complete beoordelingsformulier staat vol met shit die blijkbaar ontbrak of niet volgens de specs was
![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 23 juni 2014 02:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee krijg ik woensdag als het goed ishou je op de hoogte
GL morgen!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Van Buyten pace
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook opvallend:http://www.dailymail.co.u(...)test-footballer.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuh, Srna is konkosnelquote:Op maandag 23 juni 2014 03:32 schreef Tim86 het volgende:
Ook opvallend:http://www.dailymail.co.u(...)test-footballer.html![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Lame.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ligt het niet aan het team?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:51 schreef Zhano het volgende:
Of ik kan er niet mee spelen of RW Perisic is kkslecht![]()
Op LW vond ik hem super, op RW doet ie niks
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meerdere formaties geprobeerd. Wel met deels dezelfde spelers, maar de 3 keer dat ik nu met hem gespeeld heb (meerdere matches per keer) bakt ie er helemaal niks van. TOTS Rakitic is wel een baas, maar ben zijn slechte dubbellinks zat dus die moet ook wegquote:![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 23 juni 2014 06:37 schreef Zhano het volgende:
Lekker hoor. Vrij hebben en dan nog om je stage-opstaan-tijd wakker worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welke wedstrijd? VS - Portugal? Die WK app heeft prima samenvattingen, die kijk ik 's ochtends altijd evenquote:Op maandag 23 juni 2014 06:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
wanker. Zo zonde dat ik die wedstrijd niet volledig heb gezien en alsnog ben ik fcking moe.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet niet wie er gister zei dat die Sloop de crisis reclame kut was maar hij is inderdaad irritant. Ze zegt trouwens ook iets van "90% laat geld liggen" zonder daarbij te zeggen 90% van wat![]()
![]()
Ik hoorde eerder deze week dat de heren Schoen en Swinkels achter dat initiatief zitten. En laten beide heren nou net ook oprichters cq. eigenaren zijn van de Nederlandse Energie Maatschappij. Dat zegt genoegquote:Op maandag 23 juni 2014 07:50 schreef Zhano het volgende:
Weet niet wie er gister zei dat die Sloop de crisis reclame kut was maar hij is inderdaad irritant. Ze zegt trouwens ook iets van "90% laat geld liggen" zonder daarbij te zeggen 90% van wat
Overigens vind ik het wel schrijnend dat (semi-)BN-ers niet even uitzoeken voor wie ze nu eigenlijk reclame staan te maken, en dus zomaar een zak geld aanpakken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee of zij dat gedaan heeft. Ze geldt natuurlijk wel een beetje als een expert op het gebied van besparen, dus wel een slimme keuze van dat bedrijf.quote:Op maandag 23 juni 2014 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder deze week dat de heren Schoen en Swinkels achter deze reclame zitten. En laten beide heren nou net ook oprichters cq. eigenaren zijn van de Nederlandse Energie Maatschappij. Dat zegt genoeg
Overigens vind ik het wel schrijnend dat (semi-)BN-ers niet even uitzoeken voor wie ze nu eigenlijk reclame staan te maken, en dus zomaar een zak geld aanpakken![]()
Is zij een BN'er?quote:Op maandag 23 juni 2014 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder deze week dat de heren Schoen en Swinkels achter dat initiatief zitten. En laten beide heren nou net ook oprichters cq. eigenaren zijn van de Nederlandse Energie Maatschappij. Dat zegt genoeg
Overigens vind ik het wel schrijnend dat (semi-)BN-ers niet even uitzoeken voor wie ze nu eigenlijk reclame staan te maken, en dus zomaar een zak geld aanpakken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Er zijn best een aantal BN-ers die haar voor zijn gegaan voor de NEM. De enige die spijt heeft betuigd is Natasja Froger, toen ze hoorde hoe de NEM "klanten" (lees: slachtoffers) behandelt.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee of zij dat gedaan heeft. Ze geldt natuurlijk wel een beetje als een expert op het gebied van besparen, dus wel een slimme keuze van dat bedrijf.
Ik ben zelf wel eens met de NEM in aanraking geweest: de handelswijze van die gasten, daar lusten de honden echt geen brood van. Ze belden me op, en deden alsof ze van mijn huidige energieleverancier waren, met een verbeterde aanbieding. Ik kreeg pas argwaan toen ze om mijn rekeningnummer vroegen. Toen heb ik het afgekapt, en ben ik eens gaan zoeken op internet. Schandalige fratsen die ze uithalen. Je zou voor de grap het forum van TROS Radar eens moeten bekijken. Schaamteloze zelfverrijking...![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, ik in principe ook niet. Maar voordat ze om mijn rekeningnummer vroegen ("ter verificatie van mijn identiteit"quote:Op maandag 23 juni 2014 08:09 schreef Zhano het volgende:
Uberhaupt sluit ik nooit dergelijke contracten af via telefoon of aan de deur), had ik ook echt niet in de gaten dat het om een nieuw contract ging. Naief misschien, maar dit was echt een poging tot misleiding...en geheid dat er mensen zijn die er in trappen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sinds kort is "Ja" zeggen aan de telefoon ook niet meer bindend trouwens.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, ik in principe ook niet. Maar voordat ze om mijn rekeningnummer vroegen ("ter verificatie van mijn identiteit"), had ik ook echt niet in de gaten dat het om een nieuw contract ging. Naief misschien, maar dit was echt een poging tot misleiding...en geheid dat er mensen zijn die er in trappen
![]()
En terecht. Overigens dateert mijn ervaring alweer van een jaar of 3-4 terug.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sinds kort is "Ja" zeggen aan de telefoon ook niet meer bindend trouwens.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |