Mijn droomscenario: Duitsland en Portugal door.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:01 schreef Richestorags het volgende:
Het wordt nu wel erg lastig voor Portugal tenzij Duitsland ze een gunst verleent door met 3-0 van Amerika te winnen. Dan hoeven zij nog "maar" met 2-0 van Ghana te winnen. Het punt is: dit Ghana kan zomaar met 2-0 van Portugal winnen. Dat is mijn droomscenario: Ghana en Duitsland door.
/carequote:Op maandag 23 juni 2014 02:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mijn droomscenario: Duitsland en Portugal door.
Denk niet dat dat genoeg is, dan hebben zowel de VS als Portugal 4-6 als doelsaldo. Wie gaat er dan door?quote:Op maandag 23 juni 2014 02:01 schreef Richestorags het volgende:tenzij Duitsland ze een gunst verleent door met 3-0 van Amerika te winnen. Dan hoeven zij nog "maar" met 2-0 van Ghana te winnen.
Ik verwacht niet dat Duitsland daar veel zin in heeft, maar wie weet: kunnen ze mooi energie bewaren.quote:
Klinsmann als manager en veel spelers gemaakt in Duitsland in de USA squadquote:Op maandag 23 juni 2014 02:21 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Duitsland daar veel zin in heeft, maar wie weet: kunnen ze mooi energie bewaren.
Maar ja, op de bank zitten er ook nog een aantal namen natuurlijk die eventueel kunnen shinen
Dat is wat jij hoopt jaquote:Op maandag 23 juni 2014 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klinsmann als manager en veel spelers gemaakt in Duitsland in de USA squad. De kans op een salonremise acht ik dus wel groot
.
Wie weetquote:Op maandag 23 juni 2014 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klinsmann als manager en veel spelers gemaakt in Duitsland in de USA squad. De kans op een salonremise acht ik dus wel groot
.
Ja hoorquote:
Nee, Algerije is even goed, zo niet beter dan Belgiëquote:Op maandag 23 juni 2014 02:25 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ja hoorhet maakt veel uit of je tegen België of Algerije moet spelen, dus groepswinst is zeer belangrijk.
Met een salonremise wint duitsland de groep toch gewoon? USA heeft echt geen kans om van Duitsland te winnen hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 02:25 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ja hoorhet maakt veel uit of je tegen België of Algerije moet spelen, dus groepswinst is zeer belangrijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |