Ik ben voor Duitsland..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:57 schreef Gert het volgende:
Salonremise in de maak. Als Duitsland en USA gelijk spelen tegen elkaar dan gaan ze allebei door.
Hij gebruikte wel vreemde zinspelingen..Hoopt hij te hopenquote:Op maandag 23 juni 2014 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Neem hem niet kwalijk, dat hij vannacht niet kan gaan slapen.
Dat hij gaat zitten wachten tot de zon opkomt.
En morgen hoopt hij te hopen, zonder te ervaren, hoe het voelt om iemand te zijn.
Hij hoopt dat jij het begrijpt.
Hij kwam uit Arnhem trouwens, opgenomen in dat park. Blauw was ook in Arnhem om de oek opgenomen. Heb ooit nog een stukje va die clip nagespeeld.
Da's mooi weer een pakje peuken verdiend..quote:Op maandag 23 juni 2014 02:01 schreef Gert het volgende:
Maar wel mooi dat ik genoegen nam met 1X (alleen 1 had natuurlijk veel hogere odds), dus toch weer een tientje gescoord. Alle kleine beetjes helpen.![]()
[ afbeelding ]
Zeven pakken koffiemelk.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:03 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Da's mooi weer een pakje peuken verdiend..
Ik vind dat een vrij normale zin?quote:Op maandag 23 juni 2014 02:01 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Hij gebruikte wel vreemde zinspelingen..Hoopt hij te hopen
Wat hoop jij dat je hoopt?quote:Op maandag 23 juni 2014 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat een vrij normale zin?
Dat je hoopt dat je iets hoopt?
Je hoopt op iets.. Hopen is al een zwaktewoord.. Dat bevestig je niet nog eens... Whatever...quote:Op maandag 23 juni 2014 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat een vrij normale zin?
Dat je hoopt dat je iets hoopt?
Ik hoop dat ik als ik morgen wakker word ik hoop dat NL wint, bijvoorbeeld.quote:
in liedjes mag je net taal spelenquote:Op maandag 23 juni 2014 02:09 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Je hoopt op iets.. Hopen is al een zwaktewoord.. Dat bevestig je niet nog eens... Whatever...
Whatever ook gelijk. Nice. Ik vind hoop geen zwaktebod, ik denk namelijk dat daar in veel gevallen best moed voor nodig kan zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:09 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Je hoopt op iets.. Hopen is al een zwaktewoord.. Dat bevestig je niet nog eens... Whatever...
Iemand die hoopt, gelooft, denkt, probeert etc.. ontkrachten wat ze willen bereiken. Zijn zwaktegeboden.quote:
Dan weeg je het woord wel erg zwaar.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:18 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Iemand die hoopt, gelooft, denkt, probeert etc.. ontkrachten wat ze willen bereiken. Zijn zwaktegeboden.
Geen verstand van meid..quote:Op maandag 23 juni 2014 02:16 schreef nachtzuster het volgende:
Huh? Ik dacht dat Spotify Unlimited niet meer bestond![]()
Iemand hier? Ik klikte verkeerd en heb nu unlimited
Wat een onzin.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:18 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Iemand die hoopt, gelooft, denkt, probeert etc.. ontkrachten wat ze willen bereiken. Zijn zwaktegeboden.
Als je deze woorden niet gebruikt, kom je wel veel zelfverzekerder over. Ik denk het wel, of ik geloof het wel, of ik hoop het... Het is allemaal zo nietszeggend, waar je altijd op terug kan komen..quote:
Ik zie je punt wel. Maar ik ben het niet helemaal met je eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:25 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Als je deze woorden niet gebruikt, kom je wel veel zelfverzekerder over. Ik denk het wel, of ik geloof het wel, of ik hoop het... Het is allemaal zo nietszeggend, waar je altijd op terug kan komen..
Hoop houdt relaties in stand, hoop stuwt beurzen omhoog, hoop maakt ziektes draaglijk, hoop bezorgde Obama zijn presidentschap en neemt het hem straks misschien weer af. Het leven leunt op hoop; zonder hoop stort de hele handel in elkaar.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie je punt wel. Maar ik ben het niet helemaal met je eens.
Nee hoor. Ik vind je helemaal niet zwak. Het is zelfs zo, dat deze woorden bijdragen in het meeleven in anderen. Echter kan je je schuilen achter geen duidelijke mening. En dat doet iedereen..quote:Op maandag 23 juni 2014 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Vind ik dan he?
Maar dan zal je mij wel ontzettend zwak vinden want ik gebruik die woorden heel vaak geloof ik.
meeste mensen gaan dood in bedquote:Op maandag 23 juni 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]Mooie UI.. Nee ik nog net niet, en jij?
Natuurlijk hebben mensen hoop nodig, kijk in wat voor wereld we leven.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoop houdt relaties in stand, hoop stuwt beurzen omhoog, hoop maakt ziektes draaglijk, hoop bezorgde Obama zijn presidentschap en neemt het hem straks misschien weer af. Het leven leunt op hoop; zonder hoop stort de hele handel in elkaar.
Dit is vertrouwen wat je als voorbeelden geeft, geen hoop.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoop houdt relaties in stand, hoop stuwt beurzen omhoog, hoop maakt ziektes draaglijk, hoop bezorgde Obama zijn presidentschap en neemt het hem straks misschien weer af. Het leven leunt op hoop; zonder hoop stort de hele handel in elkaar.
vertrouwen is pas een zwaktebod, je kunt niemand vertrouwen met name jezelf niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:31 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Dit is vertrouwen wat je als voorbeelden geeft, geen hoop.
Dat is ook een zwaktegebod... Maar de voorbeelden die je gaf, kloppen niet. Je vertrouwt een beurs dus stap je in, je vertrouwt een politicus, dus je stemt. Heeft niks met hoop te maken.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
vertrouwen is pas een zwaktebod, je kunt niemand vertrouwen met name jezelf niet.
Ik heb wel een duidelijke mening maar ik vind het allemaal wat leuker als ik me ook probeer in te leven in de mening van anderen inderdaad. Het nodigt uit tot gesprek en tot overtuigen.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:29 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind je helemaal niet zwak. Het is zelfs zo, dat deze woorden bijdragen in het meeleven in anderen. Echter kan je je schuilen achter geen duidelijke mening. En dat doet iedereen..
Nee. Vertrouwen doe je op iets wat bijna zeker is. Hopen op iets wat onzeker is. Een beurs is onzeker, een politicus al helemaal.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:35 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Dat is ook een zwaktegebod... Maar de voorbeelden die je gaf, kloppen niet. Je vertrouwt een beurs dus stap je in, je vertrouwt een politicus, dus je stemt. Heeft niks met hoop te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |