daar heb ik de dood in de ogen gestaart.quote:
nee man.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:04 schreef Pavement het volgende:
Isax kekke foto, moest 2x kijken maar dat waren geen plastic zakken:D
als ze hun werk hadden moeten doen dan waren ze wel groot genoeg geweest.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
nee man.
waar die vandaan kwamen weet ik echt niet
Beter!quote:Op maandag 23 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
net gekeken en mijn lippiercings kan ik nog steeds door prikken.
en ik heb ze er toch wel 4 jaartjes er uit al
dat welquote:Op maandag 23 juni 2014 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
als ze hun werk hadden moeten doen dan waren ze wel groot genoeg geweest.
ik heb ze niet meer in. nooit niet. alles heb ik dicht laten gaan, behalve mijn neus en tragus.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter!
(maar da's een kwestie van smaak natuurlijk).
Maar wel grappig om jezelf ineens zo terug te zien denk ik!quote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb ze niet meer in. nooit niet. alles heb ik dicht laten gaan, behalve mijn neus en tragus.
ik ben er niet meer zo van.
Wie?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:20 schreef isax het volgende:
[..]
had je maar je telefoon nummer moeten geven
kon ik iedereen op de hoogde stellen
Snap!quote:Op maandag 23 juni 2014 00:20 schreef isax het volgende:
[..]
had je maar je telefoon nummer moeten geven
kon ik iedereen op de hoogde stellen
zoiezo. ik heb al tijden mijn haar niet meer zwart.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel grappig om jezelf ineens zo terug te zien denk ik!
kyler beckerman?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand weet wie die VS speler met de dreads is? Ik kon zijn gezicht niet zien en ik was daar wel benieuwd naar.
1tje er bij nog graag!quote:Op maandag 23 juni 2014 00:06 schreef Gert het volgende:
Zo, Portugal gaat even orde op zaken stellen.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand weet wie die VS speler met de dreads is? Ik kon zijn gezicht niet zien en ik was daar wel benieuwd naar.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:29 schreef isax het volgende:
die gast lijkt wel op mijn fucking lekkere ex.
nog altijd spijt dat ik hem heb gedumpt
quote:
Bah, er komen maden in dreads in de zomer...quote:Op maandag 23 juni 2014 00:29 schreef isax het volgende:
die gast lijkt wel op mijn fucking lekkere ex.
nog altijd spijt dat ik hem heb gedumpt
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
the great unwashed? echt iets voor jou ja
Nou die ambitie heb ik niet, en fijn kroelen zal het ook niet doen. Maar ik vind het wel mooi.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lekker op die dreads knagen en sabbelen
nee johquote:Op maandag 23 juni 2014 00:30 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Bah, er komen maden in dreads in de zomer...
het kroelt voor geen meter.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou die ambitie heb ik niet, en fijn kroelen zal het ook niet doen. Maar ik vind het wel mooi.
lijkt wel gaaf, maar ik heb er ook altijd een onfris gevoel bij...quote:Op maandag 23 juni 2014 00:30 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Bah, er komen maden in dreads in de zomer...
Zeker wel... heb ze zelf gezien...quote:Op maandag 23 juni 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh![]()
maar in de tijd dat we begonnen had hij geen dreads
dan dee die persoon wat verkeerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:34 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Zeker wel... heb ze zelf gezien...
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord over maden in dreads. Dat had ik best zo willen houden.
Ach... zolang het niets is waar je nu nog last/spijt van hebt: boeien.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:25 schreef isax het volgende:
[..]
zoiezo. ik heb al tijden mijn haar niet meer zwart.
ik heb zooooveel met mijn haar en lichaam gedaan toen ik 15-20 was.
Google er maar eens op...quote:Op maandag 23 juni 2014 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord over maden in dreads. Dat had ik best zo willen houden.
Ja goed idee! O nee, ik ga toch maar even verder lezen in de autobiografie van Haagse schone Bobbi Eden. TV aan met VS-POR. Veel leuker.quote:
Hij kan ze nu wel uit zijn kop trekken. Wat een goal van de VS!quote:
USA, USA, USA!quote:Op maandag 23 juni 2014 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij kan ze nu wel uit zijn kop trekken. Wat een goal van de VS!
Hoaxquote:Op maandag 23 juni 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
Time Square zal wel ontploffen net als in 2010 toen het helemaal los ging daar
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Alleen vond hij het leven niet zo leuk. Jammer.
Laat dat hondje toch lekker vrij in de natuur. Free All Pets!quote:Op maandag 23 juni 2014 01:25 schreef isax het volgende:
Ik wil mijn deken terug jatten maar mijn hondje ligt er zo lekker op.
First world problems.
Ga je toch lekker naast je hondje liggenquote:Op maandag 23 juni 2014 01:25 schreef isax het volgende:
Ik wil mijn deken terug jatten maar mijn hondje ligt er zo lekker op.
First world problems.
Ik kende hem niet. Een oud user kwam er eens mee, we hebben er nachten plezier mee gehad om de teksten te ontrafelen. hij mompelt her en der een beetje en de teksten stond niet online. Nu wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]Oh was dat iemand van fok die je echt kende? of een zanger?
Trolquote:Op maandag 23 juni 2014 01:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat dat hondje toch lekker vrij in de natuur. Free All Pets!![]()
Maar zijn liefde is gestrand toen?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kende hem niet. Een oud user kwam er eens mee, we hebben er nachten plezier mee gehad om de teksten te ontrafelen. hij mompelt her en der een beetje en de teksten stond niet online. Nu wel.
Toen die dood was? Ik denk wel dat je dat zo kan noemen, dan wordt het allemaal toch wat lastiger onderhouden enzo.quote:
Dat ie dood wilde door de gestrande liefde?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen die dood was? Ik denk wel dat je dat zo kan noemen, dan wordt het allemaal toch wat lastiger onderhouden enzo.
Ik begrijp je vraag niet zo goed.
Oh zo. Nee. Hij liet dat meisje in de clip achter. Heb later nog wel een keer contact met haar gehad om te vragen of het ok was als we de teksten hadden gepost.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ie dood wilde door de gestrande liefde?
uiteraard.... Wekker gaat gewoon weer over zo'n 3 en een half uur...quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
uiteraard.... Wekker gaat gewoon weer over zo'n 3 en een half uur...
Ouch!quote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hier om 10 uur...quote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |