Sterkte, je bent hoe je bent.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:53 schreef Yalesa het volgende:
Beste FOK!'ers,
Hier op FOK! lees je vaak over dikke, kortharige feministen. Op de een of andere manier wil dat beeld van feministen maar niet dood. Beste FOK!'ers, ik ben feministe en ik ben niet dik, ik heb lang haar en ik kleed me niet als een vent.
Ooit gehoord van lipstick feminism?
Lipstick feminism is a school of third wave feminism in which women support the belief that it is possible to be a feminist while also displaying femininity, being sex positive, or engaging in other displays of sexuality which earlier generations of feminists once condemned. In the literal sense, lipstick feminists believe that it is possible to wear lipstick and still be called a feminist, since feminism is about much more than how you dress.
Ik durf hier met trots te zeggen dat ik een lippenstiftfeminist ben.
*steekt jullie verwrongen beeld van feministen dood*
quote:
Aandacht nodig...quote:
You never know. Het is toch niet zo lastig om te begrijpen dat er ook feministen zijn die zich vrouwelijk kleden?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:04 schreef Seven. het volgende:
Ik ben ook een lipstick feministe.Maar dat verandert niets aan het wereldbeeld van onze medefokkers.
Snowballed heeft een undersized jongeheertje en probeert met gewaagde posts de aandacht af te leiden.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef Snowballed het volgende:
Ts is moddervet en probeert met gewaagde lipsticks de aandacht af te leiden...
Tja ach.. Mensen hebben nu eenmaal stereotyperingen nodig om hun normen en waarden en dus hun cultuur in goede banen te leiden.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
You never know. Het is toch niet zo lastig om te begrijpen dat er ook feministen zijn die zich vrouwelijk kleden?
Misschien moeten we op FOK! een subforum voor (lippenstift)feministen krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tja ach.. Mensen hebben nu eenmaal stereotyperingen nodig om hun normen en waarden en dus hun cultuur in goede banen te leiden.
Snowballed is FOK!ker dus heeft een lul van minstens 30 cm.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:12 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Snowballed heeft een undersized jongeheertje en probeert met gewaagde posts de aandacht af te leiden.
Undersized.. nee.. en oversized ook nietquote:Op zondag 22 juni 2014 22:12 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Snowballed heeft een undersized jongeheertje en probeert met gewaagde posts de aandacht af te leiden.
Dat van die lippenstift neem je verdacht letterlijk...quote:Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Undersized.. nee.. en oversized ook niet
Maar ik weet iig wat ik er mee moet doen... en ik hoef geen topics te openen om daar bevestiging in te vinden..
Met je cup g en knallende lippenstift..
Vriend..? Vriend..?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat van die lippenstift neem je verdacht letterlijk...
En je weet wat je ermee moet doen? Laat me niet lachen, zoiets leer je alleen door ervaring op te doen, vriend.
Klopt, want op mij had je het niet gemogen, snoes.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vriend..? Vriend..?
Dat is juist de reden dat ik ervaring heb.. ik ben je vriend niet schat...
Op jou mogen..quote:Op zondag 22 juni 2014 22:23 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Klopt, want op mij had je het niet gemogen, snoes.
Ik denk dat je daarvoor toch echt meer ervaring zult moeten hebben, voor "types die een matras imiteren".quote:Op zondag 22 juni 2014 22:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Op jou mogen..van types die een matras imiteren, daar gaat ie niet van groeien...
Beter dan mn waterbed doe je het toch niet..
Ja.. dus ga eerst maar wat ervaring opdoen..quote:Op zondag 22 juni 2014 22:29 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor toch echt meer ervaring zult moeten hebben, voor "types die een matras imiteren".
Ik zal dit voorstel toch echt af moeten wijzen. Ik wil je je maagdelijke onschuld niet afnemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. dus ga eerst maar wat ervaring opdoen..
Daarna mag je weer eens een poging wagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |