http://en.wikipedia.org/wiki/Muphry's_lawquote:Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Verzin je dit ter plekke ofzo? Ik ken dit hele figuur niet.
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Muphry's_law
Gebaseerd op de Wet Van Murphy uiteraard.
Wij posten hier om dit topic nog enig niveau te gevenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat gaan jullie de falende avondbagger kapen dan?
Maar jij haalt het niveau omlaag...quote:Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij posten hier om dit topic nog enig niveau te geven
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij posten hier om dit topic nog enig niveau te geven
quote:
Link was niet compleet, FOK! kan niet met apostroven in een URL omgaan.quote:
Awww, dat vind ik lief van je.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik praat graag met Rezania en ik wil hem niet weer stalken in z'n Beta SC dus doe ik het hier
En dat is dan modquote:Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik praat graag met Rezania en ik wil hem niet weer stalken in z'n Beta SC dus doe ik het hier
Ik ben regelmatig waarnemend mod bij de nachtbagger, dus ik denk dat ik toch wel echt de kenner ben op dit gebied.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rezania is ook mod geweest dus ik denk dat wij het bij het rechte eind hebben
Zei hij weer zonder een punt om zijn zin te beëindigen.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rezania is ook mod geweest dus ik denk dat wij het bij het rechte eind hebben
Huh waar ben jij mod van geweest dan?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei hij weer zonder een punt om zijn zin te beëindigen.
Je hebt dus geen punt, hihihaho.
Het verschil is dat wij hier op niveau praten en in de nachtbagger (zoals het woord het al zegt) bagger is. Alles wat we zeggen komt dit topic ten goede.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig waarnemend mod bij de nachtbagger, dus ik denk dat ik toch wel echt de kenner ben op dit gebied.
Van hetzelfde als Paxxie.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Huh waar ben jij mod van geweest dan?
Deze was best leukquote:Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei hij weer zonder een punt om zijn zin te beëindigen.
Je hebt dus geen punt, hihihaho.
Examenforumquote:Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Huh waar ben jij mod van geweest dan?
EXA of SES?quote:
*proest*quote:Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het verschil is dat wij hier op niveau praten en in de nachtbagger (zoals het woord het al zegt) bagger is. Alles wat we zeggen komt dit topic ten goede.
Oh oké.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |