Jij bent een van de weinigen die haar kutheid kan evenaren, dus deze reactie is uit jouw mond nog wel te begrijpen.quote:
Ga toch eens weg met dat irritante taalgebruik van jequote:
Hy heefd chewoon styl.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga toch eens weg met dat irritante taalgebruik van je.
Wat een beta-reactiequote:
Zei hij zonder goed gebruik van interpunctie.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een beta-reactie
De Nederlandse taal dient gewoon te allen tijde correct toegepast te worden
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei hij zonder goed gebruik van interpunctie.
Een echte mod zou zich niet zo makkelijk laten kennen.quote:
quote:
Ik geef hem graag gelijk omdat ik weet dat hij moeilijk met corrigerende opmerkingen kan omgaan. Dan raakt hij een beetje van streek en ik las dat hij morgen een tentamen heeft dus ik wil hem niet uit z'n concentratie brengen.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Een echte mod zou zich niet zo makkelijk laten kennen.
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Flitskikker het volgende:
Goed gebruikgemaakt van de gebiedende wijs meervoud. Zijn reactie was natuurlijk naar iedereen in het betreffende topic gericht.
Onterechte klacht.
Lees je eigen bron andersquote:Op zondag 22 juni 2014 22:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebiedende_wijs#Meervoud
quote:Tegenwoordig wordt in de Nederlandse taal geen onderscheid gemaakt tussen de imperatief enkelvoud en de imperatief meervoud
Je faalde gewoon.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik geef hem graag gelijk omdat ik weet dat hij moeilijk met corrigerende opmerkingen kan omgaan. Dan raakt hij een beetje van streek en ik las dat hij morgen een tentamen heeft dus ik wil hem niet uit z'n concentratie brengen.![]()
Smoesjesquote:Op zondag 22 juni 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je faalde gewoon.Wet van Muphry en zo.
Je bent gewoon een gevoelige jongen en van je begeleider moeten we daar rekening mee houden.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je faalde gewoon.Wet van Muphry en zo.
quote:
quote:Volgens de wet van Muphry zal iemand die schriftelijk kritiek levert op een tekst op zijn beurt altijd ten minste één spel- of taalfout maken in zijn eigen tekst.
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gevoelige jongen en van je begeleider moeten we daar rekening mee houden.
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mortaxx hanteert nog de regels uit zijn tijd.
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit op de Wim Jonkbasisschool in Eindhoven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |