Ik ben voor de vrijheid van meningsuiting, maar dit is toch wel banwaardig als je het mij vraagt.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Schaam je! Dit topic als 'zeiktopic' wegzetten.
Heb ze allang gehad.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ben ik serieus de enige die foto's van Blondje haar tieten krijgt in Dm of ook nog andere mensen?
Wanneer komt de persconferentie?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer net wat te ver, maar een publieke verontschuldiging lijkt mij hier zeker op zijn plaats.
Ik stuur je wel een paar lekkere tieten.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke ben ik serieus de enige die foto's van Blondje haar tieten krijgt in Dm of ook nog andere mensen?
Watquote:Op zondag 22 juni 2014 21:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Stuur door dan , moet ze wel lekker zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 21:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Niemand durft van zijn zolderkamer af om dat te regelen, dus het wordt waarschijnlijk een schriftelijke verontschuldiging.quote:
Hm, het moet maar.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niemand durft van zijn zolderkamer af om dat te regelen, dus het wordt waarschijnlijk een schriftelijke verontschuldiging.
Als Yvonne al terug is van haar vakantie wel denk ik, anders niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hm, het moet maar.
Wordt het wel een post met ondertekening van hare masjesteit de Admin?
Ik heb maar 1 hand overquote:
gelukkig nietquote:Op zondag 22 juni 2014 21:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Jij bent de echte klacht.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:39 schreef wenfer2 het volgende:
De eigenlyke klacht is: betweterige scholierenwysheid.
Nieuwe klacht: Wenfer in mijn topicquote:Op zondag 22 juni 2014 21:39 schreef wenfer2 het volgende:
de ''y'' prefereren boven de ''ij''quote:Op zondag 22 juni 2014 21:39 schreef wenfer2 het volgende:
Af en toe post ze hier wel hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Yvonne al terug is van haar vakantie wel denk ik, anders niet.
Beetje oud nieuws hè.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke iemand die tieten van blondje wil? Dm maar.
Van blondje zelf?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:36 schreef BlauweTijger het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |