quote:Ze vinden ons ook vreemd! En terecht
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:19 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:[..]
Vreemde jongens die Aliens!
quote:Open het beeldjje even in Photoshop en ga even lekker met die curves en Levels rommelen, of gooi er een outline-filtertje overheen zodat dingen scherper worden.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:18 schreef Bastard het volgende:[..]
Sorry par, ik zie met mn beste wil nog niet een peervormig iets.. ja gesmolten plastic.
quote:Ja dan kan ik er zelfs een vaas met bloemen van bouwen natuurlijk
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:22 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:[..]
Open het beeldjje even in Photoshop en ga even lekker met die curves en Levels rommelen, of gooi er een outline-filtertje overheen zodat dingen scherper worden.
Nope, we moeten wachten op 8 Maart..
quote:Nee ik bedoel alleen ff voor jezelf. Een beetje schuiven met de contrasten wil nog weleens iets uit de achtergrond doen opdoemen.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja dan kan ik er zelfs een vaas met bloemen van bouwen natuurlijk
Nope, we moeten wachten op 8 Maart..
quote:Ok is goed, ga het nu ff proberen te regelen, raar dat jullie het niet zien. Goed kijken!
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
ParAlien je kan op www.picserver.tk heel makkelijk foto's online zettenIk wil namelijk wel weten waar je hoofden ziet.
quote:Ik denk dat je er op dit moment in kan zien wat je er in wil zien...
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:24 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:[..]
Nee ik bedoel alleen ff voor jezelf. Een beetje schuiven met de contrasten wil nog weleens iets uit de achtergrond doen opdoemen.
Majah, zelf weten..
quote:Het is erg vaag, dit kan gewoon de kracht van verbeelding zijn (of de buitenaarde versie van de dikke en de dunne
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:19 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:[..]
Vreemde jongens die Aliens!
quote:Ja nou, precies daarom! het is doordat het negatief is heel onduidelijk en contra van kleur. Druk dan ctrl i in photoshop in en huppekee het is positief.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik denk dat je er op dit moment in kan zien wat je er in wil zien...
Dit gedaan hebben zie je iets wat alles kan zijn of een gedaante.
Zelf denk ik dat de andere verhoudingen/vormen te groot zijn voor op een negatief. (dat zou kleiner moeten zijn)
quote:Bedankt voor de uitleg over de geschiedenis van photoshop
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:33 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:[..]
Ja nou, precies daarom! het is doordat het negatief is heel onduidelijk en contra van kleur. Druk dan ctrl i in photoshop in en huppekee het is positief.
Photoshop is een programma dat speciaal is gemaakt om onduidelijke foto's duidelijker en beter van kleur te maken. Het wordt ook gebruikt bij het verduidelijken
van bijvoorbeeld vingerafdrukken etc.
quote:Van die picserver wordt ik ook niet veel wijzer, maar maakt niet veel uit, kan het wel uitleggen hoop ik.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[afbeelding]Ik zie persoonlijk daar waar ik aangekruist heb, een soort nijlpaard met (duidelijk) ogen, en boven een soort kameel. Dit meen ik serieus, ik zie namelijk geen aliens.
quote:Hoeveel leggen we in?
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:34 schreef ParAlien het volgende:[..]
wedden dat het om aliens gaat.
quote:Oh shit.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:33 schreef Nyrem het volgende:
Het enige wat misschien iets op de foto duidelijk kan maken is als je de foto/negatief 'omkeerd' naar een negatief toe (photoshop termen)Dit gedaan hebben zie je iets wat alles kan zijn of een gedaante.
Zelf denk ik dat de andere verhoudingen/vormen te groot zijn voor op een negatief. (dat zou kleiner moeten zijn)
quote:Nehh laat maar.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:35 schreef Bastard het volgende:[..]
Hoeveel leggen we in?
quote:Hij heeft ze allang zelf ontwikkeld in z'n eigen darkroom.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:39 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:
Waarom legt die gast die negatieven niet effe op een lichtbak of
scant ie ze even in met een film-adapter?
quote:Ja precies, dat is ook niet de reden tot uitstel. Voor hem is allang duidelijk wat er op de negatieven staat. Volgens mij zijn dit ook de negatieven die verloren zijn gegaan.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:40 schreef Refragmental het volgende:[..]
Hij heeft ze allang zelf ontwikkeld in z'n eigen darkroom.
quote:De negatieven op de foto zijn inderdaad de negatieven waar hij niks mee kon.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:42 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ja precies, dat is ook niet de reden tot uitstel. Voor hem is allang duidelijk wat er op de negatieven staat. Volgens mij zijn dit ook de negatieven die verloren zijn gegaan.
quote:Internationale vrouwendag: 8 maart.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:41 schreef ParAlien het volgende:
Waarom 8 maart en niet 7 maart?![]()
Waarom 8 maart en niet volgende week, steeds minder tijd om afgemaakt te kunnen worden door de MIB.![]()
Toch raar, maar dacht dat ik een aantal jaar geleden eerder iets over maart 2003 heb gehoord. Iets van 1 of andere voorspelling maar dat is al weer een paar jaar terug en weet helaas niet meer waar het over ging.![]()
Maar zal wel dejavu zijn.
quote:Heb ook ff inezoomd op die van Nyrem, lijkt wel het gestalte van Hitler
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:36 schreef Refragmental het volgende:[..]
Oh shit.
Ik heb ff ingezoomd met PSP, en dan zie je echt heel duidelijk een hoofd (met schouders) van iets wat op een "grey" lijkt.
Freaky shit
btw, Zeta Reticulli's (greys) zijn het niet.
Speciaal voor ParAlien, het stikt van de aliens
quote:Hmm.. weer een raadsel erbij..
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:44 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Internationale vrouwendag: 8 maart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |