abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6368249
van die site af:
quote:
Remember this site.....Remember this date

8march2003

The day an astounding discovery will be revealed

www.8march2003.com

The photos will not be displayed on this particular .com site. They will only be displayed on the sites listed below. Please bookmark the site that correlates to your geographic location as this will allow you easy and unrestricted access. Exactly the same information will be posted at each site:

www.8march2003am.com
Includes USA, Canada, South America

www.8march2003au.com
Includes Australia, New Zealand, South East Asia

www.8march2003eu.com
Includes United Kingdom, Europe (East & West), Scandinavia

www.8march2003as.com
Includes Japan, Hong Kong, China

probeer ik ff een simpele link:
quote:
Coming Soon!
www.8march2003am.com
This page is parked FREE at Go Daddy!
echt een geweldige plaats om deze shit te dumpen.

maar even verderop op die eerste site:

quote:
IF YOU HAVE ANY KNOWLEDGE OR INFORMATION ABOUT THE LOST CAMERA OR KNOW ANYTHING AT ALL ABOUT THE IMAGES THAT ARE ON THE FILM, I MAY CONSIDER HAVING CORRESPONDENCE WITH YOU. PLEASE FORWARD RELEVANT INFORMATION TO:

march82003@hotmail.com

uhu: ik denk dat de FBI jouw meel ook wel leest hoor, en anders nog altijd heel makkelijk bekijkt van welke locatie die meel gelezen wordt, en je daarna vinden terwijl je verborgen wil blijven.

en waarom moet hij perse wachten tot 8 maart?

1 grote oplichting. maar dat was al bekend toen je het uiterlijk van die site zag, vooral het hoofdletter / vet gedrukte text gebruik... maar blijkbaar werkt dat in america he?

dus
pi_6368759
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:20 schreef lieve_kleine_Darla het volgende:

[..]

Ja ik begrijp je wel, maar nu ga je toch echt effe te snel....sex OOK hoogfrequent??

Nu volg ik het niet meer zo....sorry...

Of zit je misschien nog laagfrequent over "sex" te praten waar je hoogfrequente liefde mee bedoelt??

Hoezo lieve_kleine_Darla? Wie neukt, maakt toch vrienden...?
I´m back.
pi_6368784
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 21:34 schreef pirke het volgende:verhaal
...gewoon even mailen zou ik zeggen, lulverhaaltje ophangen en kijken of de FBI er echt achter zit... Dacht dat de FBI zich na 11 september wel met andere zaken bezig zou houden...
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 22:23:07 #254
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6368821
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 22:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

...gewoon even mailen zou ik zeggen, lulverhaaltje ophangen en kijken of de FBI er echt achter zit... Dacht dat de FBI zich na 11 september wel met andere zaken bezig zou houden...

Grappig dat brengt mij op een idee.
Stel nou dat gewoon een regeringsinstantie is die deze bekendmaking gaat doen? Maar zich voordoet alszijnde een toevallig persoon. Waar ná bekendmaking de overheid met de rest van het verhaal komt etc etc Het zou een hoop kunnen verklaren.
(het is een optie?)
pi_6368871
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 22:23 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Grappig dat brengt mij op een idee.
Stel nou dat gewoon een regeringsinstantie is die deze bekendmaking gaat doen? Maar zich voordoet alszijnde een toevallig persoon. Waar ná bekendmaking de overheid met de rest van het verhaal komt etc etc Het zou een hoop kunnen verklaren.
(het is een optie?)

Eerst even afwachten beste Nyrem. Laten we er op 8 maart gewoon een feestje van maken in "the truth is in here...""en dan pas speculeren...
I´m back.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 22:45:11 #256
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6369121
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 22:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eerst even afwachten beste Nyrem. Laten we er op 8 maart gewoon een feestje van maken in "the truth is in here...""en dan pas speculeren...

speculeren is altijd zo leukheukkkkkkkkkkkkkk
pi_6369128
Oogjes toe kinders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')