quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Denk je dat ze niet ver zullen komen?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zal best, nou ze door zijn. Heeft lang geduurd en ze hebben nou niet overtuigend gespeeld...
Als ze zo blijven spelen niet nee. Ik had meer van ze verwacht en beter spel ookquote:Op zondag 22 juni 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk je dat ze niet ver zullen komen?
Ik heb de wedstrijd niet gezien trouwens, ik hoor het wel als er wat gebeurt
Dat is ie volgens mij ook...quote:Op zondag 22 juni 2014 20:07 schreef Robby87 het volgende:
België speelde slecht. Ik vind die Hazard zo'n egotripper met een smoel alsof die een wereldster is.
Dat is dan weer wat anders. Hij speelt inderdaad slecht, maar dan kan die nog wel die "wereldster" zijn die iedereen zegtquote:Op zondag 22 juni 2014 20:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd dat het zo'n geweldenaar is, nog niks van gezien.
Dat kan ik me bij Zuid Korea - Algerije niet voorstellenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat iedereen naar het voetbal kijkt.
Het staat op de achtergrond aan.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat kan ik me bij Zuid Korea - Algerije niet voorstellen
Bij mij ook;.. maar he vast niet bij Njos en Sands en Drakin en etc...quote:
Hugo Borst had het vandeweek over wat de spelers verdienen....quote:Op zondag 22 juni 2014 21:54 schreef Robby87 het volgende:
Bij mij ook op de achtergrond. Die keeper van Korea (de rest trouwens ook) kan er echt geen kut van
Hoe?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, laat je eens van je beste kant zien... vrolijk me eens op
Op een manier die jij denkt dat werktquote:
Tetten overal tetten.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:02 schreef picodealion het volgende:
Orange is the New Black net afgekeken. Wat een goede paar laatste afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |