Je woont toch niet zo ver bij mij vandaan (Amsterdam)? Het is aan het opdrogen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen Tarado .
Regenachtig hier. Bij jou?
Ja, dat wordt moeilijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je woont toch niet zo ver bij mij vandaan (Amsterdam)? Het is aan het opdrogen.
Geen voetbal vandaag, wat te doen, wat te doen?
O ja Assen, is wel weer een tijd geleden dat ik daar wasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat wordt moeilijk.
Maar misschen laten ze wat van de trainingsritten op Assen zien.
uh, neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je woont toch niet zo ver bij mij vandaan (Amsterdam)? Het is aan het opdrogen.
Geen voetbal vandaag, wat te doen, wat te doen?
Je wordt gewoon uit je bed gelicht. Absurd is dit. En hij krijgt nog een boete ook. Het zou andersom moeten zijn!quote:Een 21-jarige man uit Assen werd vanochtend in alle vroegte van zijn bed gelicht omdat agenten op internet een foto van hem hadden gezien met een pistool in zijn broeksband en daarbij de tekst 'Klaar voor de TT'. Het wapen was een op een pistool lijkende aansteker, bleek toen de politie de man thuis opzocht. Hij kreeg een boete, de aansteker is in beslag genomen.http://www.trouw.nl/tr/nl(...)esten-in-Assen.dhtml
Dit gebeurt al jaren bij voetbal supporters. Al zo'n 10 jaar zelfs, alleen op basis van fora postings o.a..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:15 schreef Untermenschlich het volgende:
Dit is echt zorgelijk. De toekomst ontvouwt zich.
[..]
Je wordt gewoon uit je bed gelicht. Absurd is dit. En hij krijgt nog een boete ook. Het zou andersom moeten zijn!
hah, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit gebeurt al jaren bij voetbal supporters. Al zo'n 10 jaar zelfs, alleen op basis van fora postings o.a..
Praktijkvoorbeeld; jaren (echt al 10 jaar ofzo) terug was er een zondag geen voetbal maar een red bull air race in Rotterdam. Gasten op een forum waar ik lid was zaten te ouwehoeren (registratie was niet zomaar open, dus besloten forum in principe) wat ze nu zondag zouden gaan doen toen Feyenoord niet speelde. 1 ervan zei voor de grap; wat vuurpijltjes afschieten van de Erasmus brug.quote:
Heftig ja. Dat ze toen al het internet zo fanatiek monitorden wist ik niet neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld; jaren (echt al 10 jaar ofzo) terug was er een zondag geen voetbal maar een red bull air race in Rotterdam. Gasten op een forum waar ik lid was zaten te ouwehoeren (registratie was niet zomaar open, dus besloten forum in principe) wat ze nu zondag zouden gaan doen toen Feyenoord niet speelde. 1 ervan zei voor de grap; wat vuurpijltjes afschieten van de Erasmus brug.
Zaterdag op zondag nacht had ie een heel peloton agenten aan z'n bed staan.
Nee is geen humor en ja, op dat punt ben ik misschien overgevoelig. Deal with it.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:31 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
is toch humor
jij bent zo lichtgevoelig soms
Ok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee is geen humor en ja, op dat punt ben ik misschien overgevoelig. Deal with it.
Hoi Div. Ging je vroeger ook naar de TT?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:07 schreef Divje het volgende:
Assenmijn geboorteplaatsje.. Mis 't
Al is al snel alles beter dan emmen![]()
Lavjeequote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Div. Ging je vroeger ook naar de TT?
Ja, paar keer. Ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Lavjeeben nooit naar de races geweest, wel vaak naar de TT-nacht en de kermis.
Ooit 's ochtends op zo'n camping wakker geworden met m'n fiets nog tussen m'n benenwat een nacht was dat..
Ben jij er wel eens geweest?
terrechtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:15 schreef Untermenschlich het volgende:
Dit is echt zorgelijk. De toekomst ontvouwt zich.
[..]
Je wordt gewoon uit je bed gelicht. Absurd is dit. En hij krijgt nog een boete ook. Het zou andersom moeten zijn!
Stelt niet veel voor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik niet!
He, hoeveel gebruikers heeft Fok!Forum? Heeft iemand daar statistieken van?
Bijzonder trouwens, je kan je notes inzien als je abo bent! Iedereen wist dat natuurlijk allang, maar ik niet. Zie dat net. Ben geen abo alleen. Toch's doen misschien ooit. 52 notes zijn er op mij.. ben er wel nieuwsgierig van geworden!
Het is vooral leuk om al die buitenlanders mee te maken, ook een geweldige avond gehad met een paar mensen uit Ierland en 2 Russenquote:
Sorry maar wie bepaalt dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
terrecht![]()
maar SC is voor gewoon kletsen dat soort dingen prop in een topic, het moet wel leuk blijven hier
Altijd leuk buitenlanders nederlands leren, ik vertelde de meesten dat "lik mijn ballen!" het zelfde was als goeiemorgen..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is vooral leuk om al die buitenlanders mee te maken, ook een geweldige avond gehad met een paar mensen uit Ierland en 2 Russenenige NL wat ze hebben geleerd was Bestel moar bestel moar bestel moar.
Hehequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Altijd leuk buitenlanders nederlands leren, ik vertelde de meesten dat "lik mijn ballen!" het zelfde was als goeiemorgen..
Ben er mee opgehouden toen een noorse vriend van me dit zij in de stad tegen een oud vrouwtje die gewapend was met een handtasje, het gevolg was 2 hechtingenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehedat zijn leuke dingetjes inderdaad
Kan me niet voorstellen dat ik negatieve notes heb eigenlijk!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stelt niet veel voor.
Bij mij komen ze alle 115 op het zelfde neer.
Alleen positieve notes zijn leuk
Je gezonde verstand zou moeten bepalen wat wel of niet gepast is op een topic. Op een SC mag veel. Bijna alles. Elkaar een strop en de eeuwige rust toewensen mag niet. Ook niet als zogenaamd grapje.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik negatieve notes heb eigenlijk!
Nee dat was al duidelijk. Alhoewel ik er echt aan toe wil voegen dat ik daar geen enkel kwaad mee bedoelde. Ik heb gewoon een donker gevoel voor humor. Toch doe ik geen vlieg kwaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gezonde verstand zou moeten bepalen wat wel of niet gepast is op een topic. Op een SC mag veel. Bijna alles. Elkaar een strop en de eeuwige rust toewensen mag niet. Ook niet als zogenaamd grapje.
Ik begrijp je zwarte humor, maar het kan ietwat bot overkomen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee dat was al duidelijk. Alhoewel ik er echt aan toe wil voegen dat ik daar geen enkel kwaad mee bedoelde. Ik heb gewoon een donker gevoel voor humor. Toch doe ik geen vlieg kwaad.
Maar hij(guyver) vond blijkbaar dat ik niet dat stukje tekst mocht plaatsen. (in principe komt het daar op neer)
edit-
Misschien zat er ook wel een vleugje kwaadaardigheid bij, maar dan eerder een spottende kwaadaardigheid. Zo van; meen je dat nou echt, weet je niet wat je met je dag aanmoet omdat er geen wedstrijden zijn...!? Nou.. verhang jezelf dan maar, want echt veel zin heeft het dan toch niet!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Voor Ferdo omdat die zo dol is op James Blunt![]()
quote:
straf is wel zwaar overdrevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten zijn gebit trekken en zijn kunstgebit er voor elke wedstrijd uithalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |