bingoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gebeuren moet moet gebeuren.
Voor bossen ga ik wel naar de Veluwe.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gebeuren moet moet gebeuren.
Voor bossen ga ik wel naar de Veluwe.
Daar liggen wij niet wakker vanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef Scrummie het volgende:
En untermensch, je volgende reactie op mij kan maar beter wat inhoud bevatten die me WEL bevalt, anders ga ik je keihard negeren.
Wij?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:46 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Daar liggen wij niet wakker van![]()
neeeeeeeeejquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij?
Hebben we de koning van Nederland op BNW SC?
Italië - Uruguay ga ik sowieso kijken, Costa Rica is al geplaatst dus die tegen Engeland is minder interessant. Van die 2 latere wedstrijden is Colombia al door maar heeft Japan nog een kans als ze van hun winnen maar dan moet Ivoorkust van Griekenland verliezen, ik zie beide niet gebeuren eerlijk gezegd maar ja voorspellen blijft moeilijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi! Welke wedstrijd denk jij dat het spannendste wordt vanavond?
Italië kijk ik ook graag naar. Vind dat mooi voetbal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Italië - Uruguay ga ik sowieso kijken, Costa Rica is al geplaatst dus die tegen Engeland is minder interessant. Van die 2 latere wedstrijden is Colombia al door maar heeft Japan nog een kans als ze van hun winnen maar dan moet Ivoorkust van Griekenland verliezen, ik zie beide niet gebeuren eerlijk gezegd maar ja voorspellen blijft moeilijk.
Scrum,wat is jouw voorspelling voor vanavond?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef Scrummie het volgende:
En untermensch, je volgende reactie op mij kan maar beter wat inhoud bevatten die me WEL bevalt, anders ga ik je keihard negeren.
Ik ben half italiaan, maar ik juich toch voor Uruguay. Dat is vrij geniaal land volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Italië kijk ik ook graag naar. Vind dat mooi voetbal.
En ik gun het Japan ook maar dat wordt moeilijk tegen Colombia. Denk ik.
landverraderquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:26 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ik ben half italiaan, maar ik juich toch voor Uruguay. Dat is vrij geniaal land volgens mij.
wie gaat er nu voor een land zijn met criminelen in elftal als je voor italiegoden kan zijnquote:
criminelen wattan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wie gaat er nu voor een land zijn met criminelen in elftal als je voor italiegoden kan zijn
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:28 schreef Untermenschlich het volgende:
De president van Uruguay leeft afgezonderd in een huisje op het platteland. Hoe geniaal is dat. En ze hebben marihuana gelegaliseerd. Iedereen mag gewoon planten groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |