Er hangt ruzie in de lucht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt he. Begrijp dat jonk niet, zoveel talent, en dan telkens weer dit soort fratsen. Ben heel benieuwd of hij gepakt word nu.
Oeh! Ik ga straks terug kijkenquote:
Je mist echt heel veel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oeh! Ik ga straks terug kijken. Moet nog wat werk afronden en dan ga ik alsnog kijken. Spannend voor straks
Geld moet verdiend worden hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mist echt heel veel.
Ruzie tussen Nico en Hans en tussen Rene en Hans en verder is het een topshow!
Sierd die Depay probeert te interviewen maar Depay hangt de prima donna uit en reageert verveeld en arrogant.
Dat wordt genieten straks Scrum. Sterkte nog met de rest van je werk. Klote dat je geen tijd hebt om meteen VI te kijken.
Ja joh. Was ook te verwachten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geld moet verdiend worden he.
Ik ben benieuwd! Gaat leuk worden dus. En Depay... zo jammer, maar was te verwachten van 't ventje na afgelopen jaar bij PSV.
Zeg dat. Vind het ook sneu voor het land. Die zijn blij dat ze door zijn en dan kunnen ze zich rot schamen voor Suarez. Die zet ze te schande.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:27 schreef theguyver het volgende:
Beet nu suarez weer iemand... dahell is mis met die gast...
word tijd dat hij een muilkorf krijgt en hem aanlijnt, of zo..
puppycursus !!!AF!!!
ik snap er geen reet van, had ie honger... of ... nee kan er met mij kop niet bij...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Vind het ook sneu voor het land. Die zijn blij dat ze door zijn en dan kunnen ze zich rot schamen voor Suarez. Die zet ze te schande.
He brein van een gek is ook niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik snap er geen reet van, had ie honger... of ... nee kan er met mij kop niet bij...
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He brein van een gek is ook niet te begrijpen.
En nu zeg ik truste en tot morgen
Suarezquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef theguyver het volgende:
http://mashable.com/2014/06/24/luis-suarez-bite-memes/
O.M.F.B. ik kom niet meer bij...![]()
[..]slaap lekker meid
Heb genoten! Latertje, maar lekker! Vind Nico en Rene maar vervelend met dat geneuzel over mooi voetbal en dan maar verliezen. Snap dat niet. En dan pretenderen dat ze zulke grote liefhebbers zijn, maar ik zeg; een echte liefhebber zou deze tactiek ook moeten kunnen waarderen! Maar goed, dat ben ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Was ook te verwachten.
Maar je gaat zo genieten straks Scrum. Tópshow!!
Ja echt he, wat een droeftoeter is het ook en dan maar nee schudden, dat deed ik niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahahaha geweldig![]()
My teeth hurt! My poor teeth
Ja! Was een en al ruzie. Al dan niet gespeeld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja echt he, wat een droeftoeter is het ook en dan maar nee schudden, dat deed ik niet.
Ik ga even de afl VI van gister kijken, schijnbaar was er wat ophef
even kijken of ik de juiste heb, Hansie nico geer? ow ja de Uruguayaanse jaws?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Was een en al ruzie. Al dan niet gespeeld.
Ik denk dat dat tussen Hans en Nico wel echt was.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
even kijken of ik de juiste heb, Hansie nico geer? ow ja de Uruguayaanse jaws?
Die Nico is de grootste eikel van die twee dus ik neig naar kamp Hansquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tussen Hans en Nico wel echt was.
Ik ook. Volgens mij was Hans heel oprecht in zijn boosheid.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Nico is de grootste eikel van die twee dus ik neig naar kamp Hans
hoiquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Suarez: "Dit soort dingen gebeurt in het strafschopgebied"
Goeiemorgen
relnichtquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Gerard Joling altijd wel een leuke gast bij VI
3 dagen na zijn 'dood' voor het eerst gehoord.Hij had wel gelijk over MSM.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:53 schreef theguyver het volgende:
Vandaag alweer 5 jaar geleden tijd vliegt!
http://www.michaeljacksonsightings.com
zal ff het topic opzoeken, een momentquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
3 dagen na zijn 'dood' voor het eerst gehoord.Hij had wel gelijk over MSM.
Leave me alone,Danger in Moscow,They don't care about us,Scream(ft Janet).quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
zal ff het topic opzoeken, een moment
Nee klopt. Altijd nachtdienst en het wk.quote:
toppie hoor maar giga slaap gebrek!quote:
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee klopt. Altijd nachtdienst en het wk.
Weet niet of L dit excuus accepteert :_▪
Suarez weer geschorst..dit keer levenslangquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Ik weet hoe hard je werkt![]()
Maar fijn dat je weer eens hier bent.
Wat vind je van dat happertje Suarez? Hij ontkent het gewoon![]()
En dan zelf ook gaan liggen en aan zijn tandjes voelen
Niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Ik weet hoe hard je werkt![]()
Maar fijn dat je weer eens hier bent.
Wat vind je van dat happertje Suarez? Hij ontkent het gewoon![]()
En dan zelf ook gaan liggen en aan zijn tandjes voelen
Echt waar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Suarez weer geschorst..dit keer levenslang
Oh ja. Hij drukte zijn schouder uitnodigend tegen die tandjes. Toen móest hij wel toehappen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niks aan de hand toch?
Schouder tegen tanden haha
Dan is het uit voor Suarez.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij verdient wel een flinke straf. Volgende keer doet hij het weer als hij hier mee wegkomt.
Yepquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Hij drukte zijn schouder uitnodigend tegen die tandjes. Toen móest hij wel toehappen.
Dan wel ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan is het uit voor Suarez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |