SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderWerewolf
ik denk het wel ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zijn de Belgen nou gerust en de Russen gebelgd?
Ja, ben er ook bang voor.quote:
ze hoeven het spel niet te makenquote:Op zondag 22 juni 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ben er ook bang voor.
Tenzij er weer een wonder gebeurt.
En het 5-1 wordt zoals Scrum net zei.
Wat dacht je van 1-0 voor België?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heeft onze Saar iets te vieren?
quote:
Oh help! Wat een sufferdquote:Op zondag 22 juni 2014 20:09 schreef Scrummie het volgende:
Oja, gefeliciteerd sararaats!
(@E_O belgie)
Jupilerquote:Op zondag 22 juni 2014 20:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Amai, daar moet Belgisch bier op gedronken worden
Doe mij maar een Kriek Lambiekquote:Op zondag 22 juni 2014 20:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jupiler
ik hou het op water want lust geen bier
Stella artoisquote:Op zondag 22 juni 2014 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Doe mij maar een Kriek Lambiek
Vooraf dacht ik echt aan een nulnulletje.quote:
Ik dacht een 1-eentje.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vooraf dacht ik echt aan een nulnulletje.
Zeg dat welquote:Op zondag 22 juni 2014 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht een 1-eentje.
Dat pakte anders uit !
Net als Duitsland-Ghana.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eén van de mooiste wedstrijden tot nu toe vind ik.
Ja dit word een verassend WKquote:Op zondag 22 juni 2014 23:38 schreef Ferdo het volgende:
Toch lijken het me erg pittige tegenstanders!
Mij ook. Chili wordt geen eitje voor Nederlandquote:Op zondag 22 juni 2014 23:38 schreef Ferdo het volgende:
Toch lijken het me erg pittige tegenstanders!
Slaap lekker!quote:
ik hoop het ook. ik supporter mee hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:46 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Hopelijk wordt er geen van ons gemaakt vanavond
finale belgie nederlandquote:Op maandag 23 juni 2014 08:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik hoop het ook. ik supporter mee hoor.
Ik ga de stad in om 4 redenenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, twijfels, thuis kijken vanavond of toch de stad in
Vandaag maakt niet zoveel uit toch al zou winnen wel prettig wel prettig zijn voor het zelfvertrouwenquote:
Ja daarom.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag maakt niet zoveel uit toch al zou winnen wel prettig wel prettig zijn voor het zelfvertrouwen
Ze kunnen in elk geval niet worden uitgeschakeld.quote:
Divmeister, ja denk bij vele hier.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:55 schreef Divje het volgende:
Allo Allo
Dat PetGoat filmpje ging me boven de pet trouwens..
Mijn vriend Jack Herrer probeerde me ook te helpen maar daar werd het niet beter vanquote:Op maandag 23 juni 2014 15:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Divmeister, ja denk bij vele hier.
btw een brandende vraag: wat moet die avatar van je voorstellen, vond de vorige veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Mijn vriend Jack Herrer probeerde me ook te helpen maar daar werd het niet beter van
M'n avatar is een kitten, met een omgekeerde kruis op z'n voorhoofd.Van deze trui:
ah oke ik kon het er niet uithalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het topic over goat2 staat trouwens uitleg misschien helpt dat
Er staat nog een vraag voor u open!!
Was best klote om dat beestje zo op die avatar te krijgenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah oke ik kon het er niet uithalen![]()
In het topic over goat2 staat trouwens uitleg misschien helpt dat
ditto! als er een filmpje van een filmpje is om het filmpje te moeten uitleggen is er toch iets mis met het filmpjequote:Op maandag 23 juni 2014 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Was best klote om dat beestje zo op die avatar te krijgen
Ik laat het wel bij dat ene filmpje, als ik 't na zo'n analyse nog niet begrijp kan ik er niet mee leven dus dat bespaar ik mezelf maar ff..
Niet FIFAquote:Op maandag 23 juni 2014 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
yeah baby![]()
![]()
Groepswinnaarwie had dat gedacht
Echt niet, vind het echt ongelofelijk knap. Ondanks dat we niet 'goed' spelen. Niet goed is eigenlijk niet mooi, het systeem vullen ze namelijk wel perfect in, kan je ook waarderen, op een andere manier.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wat he Scrum . Dat hadden we toch nooit kunnen dromen?
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef theguyver het volgende:
hoe verneuk je een liedje, .... gooi de tekst door google translate![]()
Zou je denken? Ik vond dat hij er moe uitzag, hij praatte ook zachtjes.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Zag er slecht uit ja, onverzorgd zo. Maar zal wel loslopen, van 't weekend zit ie er weer
Ja echt. Goed gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:43 schreef Tarado het volgende:
Dit had ik dus ook niet verwacht, compliment aan Louis
Hij kan ook niet anders, maar verder heeft Derksen ook nooit kritiek gehad op Van Gaal als coach, alleen als mens en die mening deel ik af en toe wel eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Goed gedaan.
Derksen complimenteerde hem ook met zijn systeem en vond van Gaal de winnaar. Vind ik sportief.
Dat is waar. Die mening deel ik ook, want het is echt idioot wat van Gaal soms uitkraamt.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan ook niet anders, maar verder heeft Derksen ook nooit kritiek gehad op Van Gaal als coach, alleen als mens en die mening deel ik af en toe wel eens.
Vanavond nog op de radio, hij had Dirk Kuijt opgeleidquote:Op maandag 23 juni 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Die mening deel ik ook, want het is echt idioot wat van Gaal soms uitkraamt.
Echt he. Oh oh, wat een manquote:Op maandag 23 juni 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanavond nog op de radio, hij had Dirk Kuijt opgeleid
Hij heeft ook gewoon een nare energie die man.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Die mening deel ik ook, want het is echt idioot wat van Gaal soms uitkraamt.
ik haat je. wat was dat kutquote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef theguyver het volgende:
hoe verneuk je een liedje, .... gooi de tekst door google translate![]()
Ja, maar hij doet toch blijkbaar iets goed, want we zijn groepswinnaar geworden. En het resultaat telt.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:28 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon een nare energie die man.
Maar sowieso al die voetbal lui zijn van die figuren. Moet je die types zien die dan na zo'n wedstrijd interessant mogen doen, wat een ploertenkoppen die allemaal hebben, niet normaal! Echt van die maffioso's.
quote:
jaja snap ik, maar het was erg erg kut.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:41 schreef theguyver het volgende:
[..]kerel dat was de grap ook.
ik moet elke dag wel 20 x dit soort liedjes aan horen, om maar te zwijgen over Dora en mega mindy ...
vond wel leuk bedacht
btw stuite op dit filmpje, is nep!
wat me meer opviel is wat er onder stond
[ afbeelding ]
hahaha nee joh maf, Tingo herken je zo gebrekkig nederlands.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:10 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
jaja snap ik, maar het was erg erg kut.
ik klik niks meer aan, zit net lekker in een trip
alweer die bingo tingo, jullie blijven maar denken dat ik hem ben he
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Lavenderr op 24-06-2014 15:10:14 ]
ja das m'n vriendin, ik dacht...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:36 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Ook een goeie middag unter. vanwaar dit plaatje?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:57 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
ja das m'n vriendin, ik dacht...
toch maar eens gaan harsen btw, ik neem aan dat die foto van haar iets jongere jaren is?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:01 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
ja dat hebben we al eens geprobeerd,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
toch maar eens gaan harsen btw, ik neem aan dat die foto van haar iets jongere jaren is?
neem aan dat dit beetje recentere foto is!Dat wordt wel next level harsen guyvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
doe maar nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:57 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
ja das m'n vriendin, ik dacht...
Heb jouw harige types even in spoilers gezet.quote:
jaja jij scheert je zeker ook?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jouw harige types even in spoilers gezet.
As we speak is er een team hoveniers op weg om deze twee lui eens goed onder handen te nemen.
Wat gebeuren moet moet gebeuren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:18 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
jaja jij scheert je zeker ook?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gebeuren moet moet gebeuren.
Voor bossen ga ik wel naar de Veluwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |