SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderWerewolf
ik denk het wel ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zijn de Belgen nou gerust en de Russen gebelgd?
Ja, ben er ook bang voor.quote:
ze hoeven het spel niet te makenquote:Op zondag 22 juni 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ben er ook bang voor.
Tenzij er weer een wonder gebeurt.
En het 5-1 wordt zoals Scrum net zei.
Wat dacht je van 1-0 voor België?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heeft onze Saar iets te vieren?
quote:
Oh help! Wat een sufferdquote:Op zondag 22 juni 2014 20:09 schreef Scrummie het volgende:
Oja, gefeliciteerd sararaats!
(@E_O belgie)
Jupilerquote:Op zondag 22 juni 2014 20:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Amai, daar moet Belgisch bier op gedronken worden
Doe mij maar een Kriek Lambiekquote:Op zondag 22 juni 2014 20:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jupiler
ik hou het op water want lust geen bier
Stella artoisquote:Op zondag 22 juni 2014 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Doe mij maar een Kriek Lambiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |