Zoals ik al zei: geef het een uurtje. Billy janken, Ruud als een hondje er achteraan.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:24 schreef ledn81 het volgende:
Billy : "Klaar over en uit"![]()
![]()
![]()
![]()
Tevergeefse blijdschap ben ik bang
Jaaaaa, dit is nog lang niet uitgemolken hoor!quote:Op zondag 22 juni 2014 18:24 schreef ledn81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Start de timer maar vast. Kijken hoe lang, of liever, hoe kort het nu weer duurt.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:24 schreef ledn81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik herinner me wel iets uit de eerste post als "Haal wel even een washand door die zure la heen aub"quote:Op zondag 22 juni 2014 18:25 schreef notecomigo het volgende:
die twee houden t echt niet lang vol als ze in de buitenwereld zijn. Ik meen mij ter herinneren dat de vrienden van Ruud het echt te gek voor woorden vonden dat hij met billy ging.
Oh jaaaquote:Op zondag 22 juni 2014 18:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik herinner me wel iets uit de eerste post als "Haal wel even een washand door die zure la heen aub"
Als Ruud ooit nog eens die griet bezwangerd, komt hij NEVER NOOIT meer van haar af.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Het gesprek tussen Billy en Ruud gaat weer fantastisch. Billy foetert en Ruud trekt de deken over z'n kop. Ruud vindt dat Billy hem terroriseert en Billy wil maar tien kleine minuutjes praten (zou ze dat zelf geloven). Verwacht vervolg: Billy janken en Ruud weer goed maken, geeft het een uurtje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achter gesloten deuren was Billy boy ook zon drama actrice die een stuk of 10 acteer lessen heeft gehadquote:Op zondag 22 juni 2014 18:25 schreef Ransjih het volgende:
ach billy speelt haar stukje, niks aan de hand, totale comedy en zeker als ze het er niet met de andere dames over heeft
Zolang er nog geen nieuwe is .. Is er nog en plekkie vrij de MLP roomquote:Op zondag 22 juni 2014 18:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren
Dus dat.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:28 schreef Injetta het volgende:
Het is dat Ruud zelf al niet spoort, anders was hij nu zo langzamerhand knettergek geworden.
Zo'n vrouw valt toch niet mee samen te leven. Om de dag dit drama en soms wel 3 keer op een dag.
Dan ben je schatje, poepie, liefie, lekker ding en 5 minuten later ben je een klein kind en vreselijk en is het over en uit. En 5 minuten later ligt ze te janken en weer 5 minuten later wil ze weer neuken.
Al die exen van haar hebben een een hel geleefd volgens mij. Die danken God op hun blote knieen dat ze bevrijd zijn...
Fijn ook dat ze al 31 nee 32 is, dus heel veel wijsheid en levenservaring heeft en zo stabiel is.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:26 schreef Mirjam152 het volgende:
Leuke, ongecompliceerde vriendin![]()
[ afbeelding ]
1 ex van Billy boy was van een flat gesprongenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:28 schreef Injetta het volgende:
Het is dat Ruud zelf al niet spoort, anders was hij nu zo langzamerhand knettergek geworden.
Zo'n vrouw valt toch niet mee samen te leven. Om de dag dit drama en soms wel 3 keer op een dag.
Dan ben je schatje, poepie, liefie, lekker ding en 5 minuten later ben je een klein kind en vreselijk en is het over en uit. En 5 minuten later ligt ze te janken en weer 5 minuten later wil ze weer neuken.
Al die exen van haar hebben een een hel geleefd volgens mij. Die danken God op hun blote knieen dat ze bevrijd zijn...
wrd tijd voor een leuke fanmailquote:Op zondag 22 juni 2014 18:26 schreef Mirjam152 het volgende:
Leuke, ongecompliceerde vriendin![]()
[ afbeelding ]
Met name dan degene die zelfmoord heeft gepleegt.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:28 schreef Injetta het volgende:
ja, op de "zeehoeve" geleerd.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
Fijn ook dat ze al 31 nee 32 is, dus heel veel wijsheid en levenservaring heeft en zo stabiel is.
Ik blijf erbij: Marjet/Billy heeft hem aangerand en ingelijfd. Ruud, tuurlijk geil, kan geen weerstand bieden aan zo'n duivelskind. Ik heb het hem zien proberenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:25 schreef notecomigo het volgende:
die twee houden t echt niet lang vol als ze in de buitenwereld zijn. Ik meen mij ter herinneren dat de vrienden van Ruud het echt te gek voor woorden vonden dat hij met billy ging.
Hier valt het bizar genoeg wel weer meequote:Op zondag 22 juni 2014 18:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Lot is echt een dikke pad geworden. Dat wordt een flink dieet, na Utopia.
[ afbeelding ]
DAT zei ze niet..quote:Op t.zondag 22 juni 2014 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Per kleur. Zwart en wit. Dus het is idd 120.
Ach welnee.. Hoe verder je komt in het programma, des te meer zullen de 'oudgedienden' zich als één man tegen een nieuwe 'leider' keren. Geen schijn van kans.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar die werd ook wel behoorlijk tegengewerkt door de haantjes Paul, Hakim en Emil.
Zou nu wellicht beter uit de verf komen maarja he.
idd, 6x10=120quote:Op zondag 22 juni 2014 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Per kleur. Zwart en wit. Dus het is idd 120.
Nee, het was Ruud die in eerst instantie er werk van maakte. Nou ja ... werk .... Bill zat achter Gio aan, tot Ruud haar kwam vragen om te neuken. Zo plat als ik het nu zeg. En zo kregen ze een 'relatie'.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:30 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: Marjet/Billy heeft hem aangerand en ingelijfd. Ruud, tuurlijk geil, kan geen weerstand bieden aan zo'n duivelskind. Ik heb het hem zien proberenmaar hij is niet goed in ruzie maken, zoals hij zelf ook al eens heeft aangegeven. Marjet maakt gebruik van haar skills, lees dramgedrag en de weke kant van Ruud. Zij heeft hem in haar macht.
Ik zag geen verschil overigens tussen de Marjet van Achter gesloten deuren of de Marjet in Utopia. Dat mens speelt voortdurend rollen. Meerdere, maar altijd eigen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Achter gesloten deuren was Billy boy ook zon drama actrice die een stuk of 10 acteer lessen heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |