[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 23-10-2000 00:05]
Het gaat alleen wat moeilijk zonder geluid. Hebben jullie wel geluid?
Met deze link bekijk ik vaak de streams Bogus, en bijna altijd met geluid.
Daarnet ook nog...
Succes !
Was inderdaad ff leuk met z'n allen, mooi teamwork
Zag dat er bij Havoc wat onduidelijkheid was over het geslacht van Qt... Weet niet of je liever mannen of vrouwen een geeft, maar je kuste dus net een dame
Was een maand of wat terug spontaan van vrouw naar man veranderd in mijn profiel, staat echter alweer een tijdje goed nu...
Valt verder weinig te verslaan vannacht zonder decoder. Ik ga er dus weer vandoor, CUL8R!
Slaap lekker en zie je morgen weer op de site
Welkom hier !
Leuk, dat je ook mee komt helpen.
Ga jij verder ?
ja hoor, ik ga wel door (zolang mijn dochtertje die hier rondkruipt het toelaat).
Dus relax jij maar
help anders toch maar mee, als je tijd hebt.
Ik doe mijn best, maar ik word heel veel afgeleid op het moment.
Dus om het zo compleet te krijgen, wel zo handig, denk ik.
Quote:
----------------------------
Harry - maandag 23 oktober 2000 11:37
Ed zei vanmorgen dat hij de HEAO heeft gedaan, en z'n eerste baan in Amsterdam had. Heeft in Zuid gewoond, vlakbij het Rembrandplein. Daar had hij een gigantisch grote kamer.
.....
Kim moet haar stage nog afmaken, en gaat rond mei naar Amsterdam.
Ze zou anders in september j.l. op het Museumplein gaan wonen.
Ed’s Zuid ligt beslist niet bij het Rembrandtplein. Wel in Zuid ligt Kim’s Museumplein. Aan dat plein zijn alleen musea en extreem dure villa’s. In die villa’s wordt bij mijn weten niet gewoond. Het zijn ambassades en diamantbedrijven. De enige mogelijkheid om daar te wonen zou een kamer huren als kraakwacht kunnen zijn indien er iets leeg staat. Maar ook die leegstand is onwaarschijnlijk op een van de duurste en meest gewilde plekken van Nederland.
Als hier mensen zijn die de onzin-informatie over andere plaatsen kunnen herkennen: meldt het! De BB-ers beweren veel maar dit is controleerbaar. Zo kunnen we ze op het opbouwen van een fake-identiteit betrappen.
Wie pakt de draad op ?
Al is het alleen maar voor de belangrijkste gebeurtenissen of een aanvulling op de zo onduidelijke weekopdracht...
Succes !
Mijn broer heeft in de Johan Vermeer straat gewoont da's 20 meter van het Museum plein af. Dit ligt zo dicht bijelkaar dat voor het gemak over het museumplein wordt gesproken.
Zo dat is weer zeeeeeeer interesante informatie
Alvast bedankt
D,F,R over telepathie ed.
D: 'Nee, ik zeg het niet, gaan jullie toch maar weer lachen.'
R: 'Nee, echt niet.'
D: 'Ik heb het jou al verteld Robin.'
F: 'Wat dan?'
D: 'Over die geest in m'n huis.'
F: 'Oh dat, dat heb je al lang verteld. Aardig geestje. Beetje kloppen.'
D: 'Echt niet aardig.'
Ferdi barst in luid lachen uit.
R: 'Nee, dit is serieus hoor, is erg.'
Robin draait zich om en probeert z'n gezicht in de plooi te houden. Lukt niet en barst ook in lachen uit.
Dees loopt weg.
Ach, ons arme Deesje wordt geplaagd! Wat gemeen zeg, van die jongens!
quote:Zullen we dat wel doen
Op 23 oktober 2000 19:06 schreef Havoc het volgende:
Helaas zit ik vanavond rond een uur of 12 op schiphol dus ik zou het erg op prijs stellen als iemand anders ff de nieuwe streamverslagen en commentaren op de streamverslagen wil aanmaken.Alvast bedankt
Nou ik denk dat je wat dat betreft geen problemen hoeft te verwachten, Havoc. We zijn de beroerste hier niet, toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |