ribstof kan mooi zijn maar zie niet vaak een hele goede kwaliteit liggen.quote:
het geheim van de ribbroek ken je die?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:51 schreef isax het volgende:
had je te weinig plek?
[..]
ribstof kan mooi zijn maar zie niet vaak een hele goede kwaliteit liggen.
die ii moet oo zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:51 schreef Gert het volgende:
Heiïg hier, maar wel lekker zwoel temperatuurtje.
Ben al de hort op geweest maar dit weer maakt me onrustig. Alsof het zonde is om thuis te zitten.
En laat ik daar nu eens zojuist de oplossing voor gevonden hebben.
Ik ben nog niet buiten geweest maar ga zo naar de winkel. In een t shirtje kan wel begrijp ik. Die onrust begrijp ik wel maar heb ik alleen eigenlijk als er een blauw luchtje staat. Ik hoop zo dat volgende week de zon schijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En, weet je al wat er op het menu staat vanavond?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet buiten geweest maar ga zo naar de winkel. In een t shirtje kan wel begrijp ik. Die onrust begrijp ik wel maar heb ik alleen eigenlijk als er een blauw luchtje staat. Ik hoop zo dat volgende week de zon schijnt.
Ik probeer Utopia te volgen..kan het effe minder gezellig já?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En, weet je al wat er op het menu staat vanavond?
Met blauwe lucht is dat gevoel sterker ja. Maar het is nu wel.... "broeierig" of zo. Terras aan zee met café del mar-muziek, de avond nog aan je voeten, zoiets. Maar zit er nu even niet in dus ik trek gewoon een flesje open en ga rustig nippend richting de voetbal-avond. Ook mooi.
trouwens, er is niets te zien op dat ene plaatjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk opbiechten dat ik het probeerde. Ik zie nog steeds niets.
Mijn waarde, als dit geklep in de COS zou plaatsvinden had u beslist een punt.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik probeer Utopia te volgen..kan het effe minder gezellig já?
Als ik niet constant gestoord zou worden op andere topics had ik vast wel een verslag ofzoquote:Op zondag 22 juni 2014 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn waarde, als dit geklep in de COS zou plaatsvinden had u beslist een punt.![]()
Hoe is het in Utopia? Ik trek het momenteel even slecht, die lui.
we hebben een insiderquote:Op zondag 22 juni 2014 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Maar in Utopia is een heftige komkommetijd uitgebroken..
De verwachte Nieuwe komt niet eerder dan woensdag, zodat de de vrijdag-cliffhanger op tv de hoogste impact zal hebben , meer weet ik ook niet
Ivan?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:16 schreef isax het volgende:
[..]
we hebben een insider![]()
is ivan ruud al beu?
Dit denk en zeg ik al een tijdje.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:22 schreef Gert het volgende:
Als achter zich dan tóch zo veel bemoeit met wat er in en om de loods gebeurt, laten ze het dan aantrekkelijk houden.
De keuze om Ruud er in te houden, en Ivan opdracht te geven met een lulverhaal te doen alsof Ruud in drie dagen zijn maatje was geworden, was onjuist.
Zo even een grafiekje van de kijkcijfers maken van de laatste twee weken. Flinke koersval.
Rusland vond ik idd slecht spelen. Dus ik ga voor de Belgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:34 schreef Jian het volgende:
We gaan ons klaar maken voor de Belgjes. Ik ben nog niet zo overtuigd van ze, maar de Russen waren in hun 1e wedstrijd nu ook niet zo geweldig. Kan nog wel leuk worden.
Je hebt vast de reactie van die 4 hysterische dames gezien vanmiddag, ze waren alle 4 idolaat van boy wonder ruud (zoals ze hem op TV neerzetten)quote:Op zondag 22 juni 2014 17:22 schreef Gert het volgende:
Als achter zich dan tóch zo veel bemoeit met wat er in en om de loods gebeurt, laten ze het dan aantrekkelijk houden.
De keuze om Ruud er in te houden, en Ivan opdracht te geven met een lulverhaal te doen alsof Ruud in drie dagen zijn maatje was geworden, was onjuist.
Zo even een grafiekje van de kijkcijfers maken van de laatste twee weken. Flinke koersval.
Uhuh. En ik denk dat je beter (vrijwel) helemáál niet kunt sturen, en ze het écht zelf maar laat uitzoeken, dan dit gehannes.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit denk en zeg ik al een tijdje.
Als je aan het sturen bent moet je wel goed sturen. Spice that shit up. Niet hetzelfde gezapige lage niveau. Het is ook niet eens zo slecht omdat het van laag niveau is, maar omdat er vrijwel niks gebeurd. Heb het idee dat de redactie de ene na de andere poging de mist in ziet gaan.
Niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. En ik denk dat je beter (vrijwel) helemáál niet kunt sturen, en ze het écht zelf maar laat uitzoeken, dan dit gehannes.
Deelnemers gaan zich er naar gedragen als er zaken voor hun bedacht en geregeld worden, en als de nood nooit aan de man komt.
Het doel van de programmamakers is: aantrekkelijke tv maken en daarmee zoveel mogelijk kijkers trekken. Je niet zo bemoeien met de inhoud levert denk ik uiteindelijk aantrekkelijker tv op!
Nahh jéézus als ik nou net hoor dat ze ¤1300 in de min staan en de Utopia-krant van 2 dagen geleden zegt ¤18.000 in de Kluisquote:Op zondag 22 juni 2014 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. En ik denk dat je beter (vrijwel) helemáál niet kunt sturen, en ze het écht zelf maar laat uitzoeken, dan dit gehannes.
Deelnemers gaan zich er naar gedragen als er zaken voor hun bedacht en geregeld worden, en als de nood nooit aan de man komt.
Het doel van de programmamakers is: aantrekkelijke tv maken en daarmee zoveel mogelijk kijkers trekken. Je niet zo bemoeien met de inhoud levert denk ik uiteindelijk aantrekkelijker tv op!
Lui die daar zo nodig naar binnen willen, dat zijn inderdaad nooit "fans" van Nicoline of Aike.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:41 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Je hebt vast de reactie van die 4 hysterische dames gezien vanmiddag, ze waren alle 4 idolaat van boy wonder ruud (zoals ze hem op TV neerzetten)
ja maar, ja maar....wie moet dan vissen vermoorden?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:22 schreef Gert het volgende:
als je zo'n format wil doen dan moet je er slimme lui in gooiequote:Op zondag 22 juni 2014 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh jéézus als ik nou net hoor dat ze ¤1300 in de min staan en de Utopia-krant van 2 dagen geleden zegt ¤18.000 in de Kluis
Dan zeg ik
[ link | afbeelding ]
Met het format
Dat ongelofelijke Kluisverschil met de Utopia-versie heeft volgens mij niets meer te maken met de slimheid van de bewoners maar alles met manipulatie, er is duidelijk gestuurd op " het komt wel goed" aldus de bewoners in slaap gesustquote:Op zondag 22 juni 2014 17:56 schreef isax het volgende:
[..]
als je zo'n format wil doen dan moet je er slimme lui in gooie
Ho ho, gecast door Huub® himself hè en dan heb je ook wat, bovengemiddeld niveau ........quote:Op zondag 22 juni 2014 17:56 schreef isax het volgende:
[..]
als je zo'n format wil doen dan moet je er slimme lui in gooie
Ah joh, het is een soap, la gaan. Je gelooft toch ook niet dat Ludo werkelijk een privé jet heeft.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ongelofelijke Kluisverschil met de Utopia-versie heeft volgens mij niets meer te maken met de slimheid van de bewoners maar alles met manipulatie, er is duidelijk gestuurd op " het komt wel goed" aldus de bewoners in slaap gesust
Maar Rick wil wel altijd op z'n motor rijden.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah joh, het is een soap, la gaan. Je gelooft toch ook niet dat Ludo werkelijk een privé jet heeft.
Neuhh.. maar dat Reddington zijn dochter uit de brand heeft gered.. jôhquote:Op zondag 22 juni 2014 18:26 schreef Jian het volgende:
Ah joh, het is een soap, la gaan. Je gelooft toch ook niet dat Ludo werkelijk een privé jet heeft.
Die Belgen lijken net alsof ze vandaag voor 't eerst samen spelen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:27 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vind ik zowel de Belgjes als de Russen tot op heden geen echte aanwinst voor het toernooi.
Spoilende fase.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. maar dat Reddington zijn dochter uit de brand heeft gered.. jôh
Rick rijdt momenteel wat anders in de gevangenis ....... kijk da's nog eens een soap.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar Rick wil wel altijd op z'n motor rijden.
Prepare ur anus?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Rick rijdt momenteel wat anders in de gevangenis ....... kijk da's nog eens een soap.
Hij kan wel ballen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:33 schreef Jian het volgende:
Ik vind die Mertens zo'n kwallerig hommootje hè, zo'n kwezeltje, een beetje een echte Utopiaan ....
Niet veel tot op heden vind ik. Zit geen kraak of smaak aan.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is de rest van België dan wel niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |