SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dweebs, je zal zo maar naar het kantoor moeten..
Ik mag vanavond weer. Nachtdienstenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dweebs, je zal zo maar naar het kantoor moeten..![]()
![]()
![]()
Mijn broer was packs aan het openen.. hij kreeg TIF (?) Rodriguez dus dat was best goed. Alleen zoveel is hij niet waard
![]()
![]()
Doe hem de groetenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer was packs aan het openen.. hij kreeg TIF (?) Rodriguez dus dat was best goed. Alleen zoveel is hij niet waard
![]()
Bedankt voor het delen van dit spannende avontuur.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Heb je parkinson ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef Kiid het volgende:
Hier nog het omhaal doelpunt met Toni. Nu wel openbaar
![]()
Bedankt voor de bloemen het medeleven.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van dit spannende avontuur.![]()
herkenbaarquote:Op zondag 22 juni 2014 12:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb zo'n S cover voor mijn samsung en moest met 1 hand vast houden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het ziet eruit alsof je 8 liter Monster op hebtquote:Op zondag 22 juni 2014 12:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb zo'n S cover voor mijn samsung en moest met 1 hand vast houden![]()
![]()
Dat hoesje is echt geweldig qua design en gemak want je mobiel blijft even dik. Alleen het is zo enorm kut met videos en foto's. Zeker met 1 handquote:![]()
![]()
precies dat ja. Went wel enigszins maar ideaal is het niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat hoesje is echt geweldig qua design en gemak want je mobiel blijft even dik. Alleen het is zo enorm kut met videos en foto's. Zeker met 1 handAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bohh dag begint goed..Alarmcentrale bellen en dan je telefoon uit het hoesje laten vallen. Spidermanglas
Ik kan er niet mee overweg. 4-4-2 is wel mijn lievelingssysteem. Nu mijn 4-3-3 team omvormen tot iets heel smerigsquote:![]()
![]()
442 is wel een bazen formatie ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee overweg. 4-4-2 is wel mijn lievelingssysteem. Nu mijn 4-3-3 team omvormen tot iets heel smerigs
Ja, had hem in zon gratis pakje, dus kan hem niet verkopen. Dus dan maar opstellen. Heb al vaker in Robben in 4-4-2 gespeeld en dat ging best redelijk. 4-4-2, of 4-3-3, je moet gewoon altijd keihard rennenquote:![]()
![]()
4-2-3-1 is ook een bazenformatie, heb je die al eens gehad?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee overweg. 4-4-2 is wel mijn lievelingssysteem. Nu mijn 4-3-3 team omvormen tot iets heel smerigs![]()
midget power op het middenveldquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb je wat tegen midgets ofzoquote:
Sergio Padt gaat waarschijnlijk tekenen bij Groningen trouwens, ben benieuwd.![]()
Waarom?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh dag begint goed..Alarmcentrale bellen en dan je telefoon uit het hoesje laten vallen. Spidermanglas![]()
Aan het begin wel mee gespeeld. Maar ook daarmee lukte het me niet. Ik kan alleen met 4-4-2 (2) spelenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef Freire het volgende:
[..]
4-2-3-1 is ook een bazenformatie, heb je die al eens gehad?![]()
![]()
Overal spierpijn, en MN voorhoofd verbrand. Ik ga nooit meer voetballen in het echt. Geef mij maar fifawat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:07 schreef Revontulet het volgende:
Overal spierpijn, en MN voorhoofd verbrand. Ik ga nooit meer voetballen in het echt. Geef mij maar fifa![]()
![]()
Kan je tenminste ook nog gewoon een peukie bij roken.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:07 schreef Revontulet het volgende:
Overal spierpijn, en MN voorhoofd verbrand. Ik ga nooit meer voetballen in het echt. Geef mij maar fifa
Hahaha dat wel. Als een baas bij het Amerikanen voor de goal hangen als Inzaghi, en rustig een sjekkie draaien.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je tenminste ook nog gewoon een peukie bij roken.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Bij deze, graag gedaan.quote:De oefencampagne van Feyenoord in de aanloop naar het nieuwe seizoen is nagenoeg rond. De Rotterdammers hebben Fortuna Sittard gestrikt als sparringspartner voor zaterdag 19 juli, zo laat de Limburgse club weten.![]()
Ik had dus Chermiti in een pack en toen keek ik op de markt en ik zag ineens een CDM-versie voor 550cDie ook maar meteen gekocht.
![]()
DS2 jij hebt vast wel een leuk silver team met Choupo Moting ?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dus Chermiti in een pack en toen keek ik op de markt en ik zag ineens een CDM-versie voor 550cDie ook maar meteen gekocht.
![]()
GAM / [FIFA topic] FIFA 15 stukken beter?
Dit topicDe openingspost netjes met wat plaatjes en een video, en dan in de OP gevolgd door de vraag: Wie wilt er zo een potje?
Een paar posts verderop vroeg iemand zich af of de ander al Fifa 15 had. Toen ben ik gestopt met lezen![]()
![]()
Fokker101 is een gemis voor dit topic. Hoop dat hij hier snel weer komt posten.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:40 schreef Toefjes het volgende:
GAM / [FIFA topic] FIFA 15 stukken beter?
Dit topicDe openingspost netjes met wat plaatjes en een video, en dan in de OP gevolgd door de vraag: Wie wilt er zo een potje?
Een paar posts verderop vroeg iemand zich af of de ander al Fifa 15 had. Toen ben ik gestopt met lezen![]()
Ik heb Choupo gewoon in mijn Bundesligateam (met ook wat golds) Niet echt origineel maar ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Freire het volgende:
[..]
DS2 jij hebt vast wel een leuk silver team met Choupo Moting ?![]()
Heb deze wel eens voorbij zien komenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Freire het volgende:
[..]
DS2 jij hebt vast wel een leuk silver team met Choupo Moting ?![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Fokker101 is een gemis voor dit topic. Hoop dat hij hier snel weer komt posten.![]()
![]()
bohhhhhhhquote:Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb deze wel eens voorbij zien komen
[ afbeelding ]
Alleen Okazaki op CM heb ik mijn twijfels bij, maar denk dat ik het wel ga proberen![]()
![]()
Zimling kan ookquote:Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef Freire het volgende:
[..]
bohhhhhhh
Alleen Okazaki op CM heb ik mijn twijfels bij, maar denk dat ik het wel ga proberen![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb deze wel eens voorbij zien komen
[ afbeelding ]
Heb ik![]()
![]()
Waarom zou Okazaki cm niet kunnen dan? Prima stats daarvoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet een beetje te aanvallend met Emana als andere CM?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:08 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou Okazaki cm niet kunnen dan? Prima stats daarvoor![]()
Nee, Soto is je verdedigende blok en Emana is verdedigend ook heel goed (zieke strength ook). Heb hem zelfs cdm.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Niet een beetje te aanvallend met Emana als andere CM?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die heeft high/high en is fuking sterkquote:Op zondag 22 juni 2014 14:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Niet een beetje te aanvallend met Emana als andere CM?![]()
Samen met Salcidoquote:Op zondag 22 juni 2014 14:25 schreef rolls-reus het volgende:
Emana is een van de beste silver cm's die ik gebruikt heb, misschien wel de besteAlleen zijn shooting is minder
![]()
Salcido zijn shooting is bij mij eigenlijk heel goedquote:Op zondag 22 juni 2014 14:27 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Samen met SalcidoAlleen zijn shooting is minder
En die 5* WF is ook heel handig.
![]()
Divisies, waarom begin ik er iedere keer weer aan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De sweat is veel minder geworden sinds de WC mode er is voor mijn gevoel. Gaat wel lekker nuquote:Op zondag 22 juni 2014 14:39 schreef DuTank het volgende:
Divisies, waarom begin ik er iedere keer weer aan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat je weer wilt ragen als de zoveelste pacehoer met een kut team die er geen bal van kan toch wint.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:39 schreef DuTank het volgende:
Divisies, waarom begin ik er iedere keer weer aan?![]()
Omdat singles ook zo saai wordt. Wel ongeslagen van divisie 3 terug naar 2 gisteren.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:39 schreef DuTank het volgende:
Divisies, waarom begin ik er iedere keer weer aan?![]()
![]()
Dit dus.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Omdat je weer wilt ragen als de zoveelste pacehoer met een kut team die er geen bal van kan toch wint.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wil TOTS Reus eens uitproberen maar ben bang dat ik dan weer kut speel net als met Ronaldo in het team. Echt raar hoe ik met een team vol TOTS en IF spelers moeite heb om potjes te winnen terwijl ik met een simpel volledig NIF Bundesliga team alles makkelijk win in divisie 1![]()
![]()
quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
TheNewDreetjeHDquote:![]()
![]()
Je hebt gelijkquote:Op zondag 22 juni 2014 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee.
DS2 maakte eerder filmpjes dan Dre.Heb er alleen nooit zoveel langs zien komen.
Wel leuk filmpje DS2![]()
![]()
eindelijk weer eens wat leuks uit 50K packs..
Eerste pack was beste speler song...![]()
![]()
2de pack maakte het wel goed, SIF Hummels..
ga hem eens testen in mijn bundesliga teampje naast IF piszceck
zijn NIF speelde wel lekker, maar kwam wat pace te kort, is nu allemaal wel iets opgekrikt en lijkt me voor een CB wel goed genoeg.![]()
Ik had gisteren mijn Ronaldo weer verkocht, met 150k winst dus ik dacht ik open die 50k packs ook eens. Twee keer rotzooi. Daarna nog een boel 7,5k packs geopend en ook niks. Mijn beste pull dit jaar is een Hazard en daarna eigenlijk niks. Geen enkele IF of wat dan ook gekregenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:39 schreef Downstar het volgende:
eindelijk weer eens wat leuks uit 50K packs..
Eerste pack was beste speler song...![]()
![]()
2de pack maakte het wel goed, SIF Hummels..
ga hem eens testen in mijn bundesliga teampje naast IF piszceck![]()
![]()
Dit is ook mijn eerste Inform kaart bedenk ik me nou..quote:Op zondag 22 juni 2014 15:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn Ronaldo weer verkocht, met 150k winst dus ik dacht ik open die 50k packs ook eens. Twee keer rotzooi. Daarna nog een boel 7,5k packs geopend en ook niks. Mijn beste pull dit jaar is een Hazard en daarna eigenlijk niks. Geen enkele IF of wat dan ook gekregen
dit jaar ook bij mij niet echt best gegaan.. vorige week was eigenlijk mijn beste pull Met NIF neuer..![]()
Voor wie het boeit, een wielerpost (zal het bij deze houden) in de koninginnenrit Ronde van Zwitserland is de koers al vroeg open gebroken.
Mollebaas in de aanval met Clement, Martin er achter met o.a. Dumoulin en Ten Dam. Nederlanders doen het goed.
Live op de Belg.![]()
Hoeveel km nog?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Voor wie het boeit, een wielerpost (zal het bij deze houden) in de koninginnenrit Ronde van Zwitserland is de koers al vroeg open gebroken.
Mollebaas in de aanval met Clement, Martin er achter met o.a. Dumoulin en Ten Dam. Nederlanders doen het goed.
Live op de Belg.![]()
43km, er komt nog een slotklim.quote:
Mollema van achteruit overgestoken naar eerst Vanmarcke en nu Clement, uitstekende tactiek. De gele trui nu al op een dikke minuut en hij zit geïsoleerd, ziet er goed uit
Maar Rui Costa en Mathias Frank zijn ook mee, die staan nog wel voor Mollema (maar hij reed ze er gisteren af).![]()
Beide kut. Of ik had er teveel van verwachtquote:Op zondag 22 juni 2014 15:45 schreef WezepAFCA het volgende:
TOTS Reus en TOTS Lewandowski maar eens proberen, lijken me echt monsters.![]()
![]()
Dan slinger ik de tv nog even aan.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
43km, er komt nog een slotklim.
Mollema van achteruit overgestoken naar eerst Vanmarcke en nu Clement, uitstekende tactiek. De gele trui nu al op een dikke minuut en hij zit geïsoleerd, ziet er goed uit
Maar Rui Costa en Mathias Frank zijn ook mee, die staan nog wel voor Mollema (maar hij reed ze er gisteren af).![]()
Ik denk echt dat het komt omdat je teveel verwacht van die kaartjes. Net als Ronaldo, echt een goede speler maar mijn verwachtingen waren zo hoog, dat wanneer mijn team in een dip zat hij de kar toch niet kon trekken. Daarom zonde van 1.7m.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Beide kut. Of ik had er teveel van verwacht
Jij hebt ook veel spelers gehad zo te merken, welke kan je echt aanbevelen?![]()
![]()
Reus op LM valt me sowieso vies tegen..
Op LW positie doet hij het al veel beter imo
en gek genoeg gaan afstandschoten van hem altijd bij mij altijd met een flikke drop op de lat..
voelt wel erg scripted aan..
van randje 16 schieten met reus is wel 8/10 een goal..
![]()
Nu 44 potjes gespeeld met m'n standaard BPL team nadat de rest niets was, vooral single matches en zo'n 10 potjes in divisies.
142 goals gescoord.
Eto'o 45 goals, 23 assists
Jovetic 26 goals, 24 assists
Nasri 29 goals, 21 assists
Willian 10 goals, 16 assists
Nani 18 goals, 13 assists
Toure 3 goals, 8 assists
Toch maar eens kijken voor een vervanger van Jovetic, ene wedstrijd geniaal en de andere compleet onzichtbaar.![]()
![]()
Eto'oquote:Op zondag 22 juni 2014 16:31 schreef Lastpost het volgende:
Nu 44 potjes gespeeld met m'n standaard BPL team nadat de rest niets was, vooral single matches en zo'n 10 potjes in divisies.
142 goals gescoord.
Eto'o 45 goals, 23 assists
Jovetic 26 goals, 24 assists
Nasri 29 goals, 21 assists
Willian 10 goals, 16 assists
Nani 18 goals, 13 assists
Toure 3 goals, 8 assists
Toch maar eens kijken voor een vervanger van Jovetic, ene wedstrijd geniaal en de andere compleet onzichtbaar.![]()
![]()
Dat je na 9 maanden FUT nog steeds gelukkig kan worden van een standaard BPL team vind ik verrassend.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Loopt ruim 1 op 1, als er iemand OP is in FUT is hij het wel.![]()
Ik maak elke dag wel een nieuw team ja volgens mijquote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het komt omdat je teveel verwacht van die kaartjes. Net als Ronaldo, echt een goede speler maar mijn verwachtingen waren zo hoog, dat wanneer mijn team in een dip zat hij de kar toch niet kon trekken. Daarom zonde van 1.7m.
Jij hebt ook veel spelers gehad zo te merken, welke kan je echt aanbevelen?![]()
![]()
Hele dure spelers vind ik ibra en ronaldo erg goed. Ribery was ik ook erg over te spreken.
Beste spitsen vind ik jackson en jovetic en ibra.
Middenvelder pogba, fellaini, toure en modric.
Cb's benatia, pepe en kompany.![]()
Speel liever met een toffe hybrid maar degene die ik voorheen gemaakt heb waren gewoon onspeelbaar na een x aantal potjes.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat je na 9 maanden FUT nog steeds gelukkig kan worden van een standaard BPL team vind ik verrassend.![]()
![]()
ik vind Mario Gomez nog steed OP..
past niet in mijn bundesliga team meer echt, maar linkt soms nog wel goed aan andere duitsers
en zodoende stel ik hem nog wel eens op.. scoort elke wedstrijd wel 2 goals voor mij..
zeker 1 op 1 op keeper is hij niet meer te stoppen en dodelijk precies en wint veel kopduels met corners![]()
![]()
6x op rij kampioen in D1 en nu ineens eerste 2 wedstrijden verloren. Degradatie lonkt meteen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad die is ook geweldig in-game.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:49 schreef Downstar het volgende:
ik vind Mario Gomez nog steed OP..
past niet in mijn bundesliga team meer echt, maar linkt soms nog wel goed aan andere duitsers
en zodoende stel ik hem nog wel eens op.. scoort elke wedstrijd wel 2 goals voor mij..
zeker 1 op 1 op keeper is hij niet meer te stoppen en dodelijk precies en wint veel kopduels met corners![]()
Voor het eerst een divisie afgesloten met enkel overwinningen net, nu eens kijken wat voor teams we krijgen in divisie 2.![]()
![]()
Op zijn 42ste gewoon nog winnen?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:11 schreef StijnDa het volgende:
Mollema 2e. Netjes, zat helaas niet meer in. Rui Costa wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede zaak dit ja.quote:![]()
Maar meteen Mertens to score @ 4,1 gepakt.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Op zijn 42ste gewoon nog winnen?Ja meeste pace bergopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vertonghen heeft ook weinig krediet..1 foutje en meteen banken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en dan wel Van Buyten durven op te stellenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
Vertonghen heeft ook weinig krediet..1 foutje en meteen banken![]()
![]()
Aurier wss naar je clubje. Lijkt me een goede aankoopquote:Op zondag 22 juni 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
Vertonghen heeft ook weinig krediet..1 foutje en meteen banken![]()
Kuijt op links voor Depay..?
Van Gaal moet Huntelaar echt niet hè. Zelf nu met 433 en zonder Van Persie speelt hij niet.![]()
Kuyt is gewoon een baas.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:32 schreef StijnDa het volgende:
Kuijt op links voor Depay..?
Van Gaal moet Huntelaar echt niet hè. Zelf nu met 433 en zonder Van Persie speelt hij niet.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Klein betje op Dries to score anytime @ 6.6
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lensiequote:Op zondag 22 juni 2014 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar wie staat er nou in de spits dan? De drie voorin zijn allemaal geen typische 433 spitsen
Heeft ook wel spits gespeeld vroeger.![]()
Speelt al een tijdje ja. Zie hem nooit spelen eigenlijk, maar lijkt me niet verkeerd als opvolger van Sagna. Die is toch over the hill.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aurier wss naar je clubje. Lijkt me een goede aankoopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup, bij Betfairquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij Ivoorkust viel hij positief op.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speelt al een tijdje ja. Zie hem nooit spelen eigenlijk, maar lijkt me niet verkeerd als opvolger van Sagna. Die is toch over the hill.![]()
Godver, ik open een WC pakje en discard alles per ongeluk. Zat alleen Jaoa Moutinho in, maar dus ook die gratis 5k pack weg
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ook 433 dan? Lijkt me nou niet echt een balvaste spitsquote:Op zondag 22 juni 2014 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lensie
Heeft ook wel spits gespeeld vroeger.
of gaat lowie er vanuit dat we alles op de counter moeten doen met extra rechtsback kuyt?![]()
Ik snap wel dat Huntelaar niet speelt. De kans is vrij groot dat hij een hattrick maakt en wat moet van Gaal dan?![]()
Denk het. Duidelijk geen vertrouwen in Huntelaar in ieder geval...quote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook 433 dan? Lijkt me nou niet echt een balvaste spits
of gaat lowie er vanuit dat we alles op de counter moeten doen met extra rechtsback kuyt?
Kuyt is extra linksback vandaag.![]()
Als hij met 3 aanvallers speelt kan je mooi gebruik maken van die midgets achterin met wat crosses. Maar dan moet KJH dus spelen...Louis snapt er niks van.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sowieso Sporza bij de Belgenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kongolo spits. jeweetquote:Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Als hij met 3 aanvallers speelt kan je mooi gebruik maken van die midgets achterin met wat crosses. Maar dan moet KJH dus spelen...Louis snapt er niks van.Feyenoord Rotterdam![]()
Helemaal niets want dat kut UPC ligt er al 3 dagen uitquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Lens speelde bij PSV een tijd in de spits met Mertens op links en Narsingh op rechts, dat liep behoorlijk goed in mijn herinnering. Toen raakte Narsingh geblesseerd in de winterstop en kreeg PSV de traditionele tweede-seizoenshelft aids.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook 433 dan? Lijkt me nou niet echt een balvaste spits
of gaat lowie er vanuit dat we alles op de counter moeten doen met extra rechtsback kuyt?![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:54 schreef Kiid het volgende:
Zelfs ik sta achter de keuze om Huntelaar te laten spelen. Zelfs ik.Kuyt > Huntelaar, dat moge duidelijk zijn. Speelt ook in een veel betere competitie
![]()
http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_livestreamquote:Op zondag 22 juni 2014 17:54 schreef wieisboos het volgende:
Iemand een stream van de Belgische omroep?
Wel even hola ofzo aanslingeren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Guzman > Sneijder in dat geval.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]Kuyt > Huntelaar, dat moge duidelijk zijn. Speelt ook in een veel betere competitie
http://www.fhm.nl/meisjes(...)enevieve-morton.aspx
De mensen die goed hebben opgelet herkennen haar wel aangezien ze ook een tijd in de OP stond.![]()
Met Hola wil die site niet laden bij mijquote:Op zondag 22 juni 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_livestream
Wel even hola ofzo aanslingeren.![]()
Same herequote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met Hola wil die site niet laden bij mij
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hmm vaag ja..werkt normaal prima met dit soort dingen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met Hola wil die site niet laden bij mijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schieten Dries
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuh, ik ben gewoon België fanboy. Toch wel heel anders dan wanneer NL speeltquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bedoelde eigenlijk omdat Kevin op het middenveld staat.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben gewoon België fanboy. Toch wel heel anders dan wanneer NL speelt![]()
ohquote:Op zondag 22 juni 2014 18:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk omdat Kevin op het middenveld staat.![]()
Nee, daar al helemaal niet voor
Vermaelen weer blessa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja beetje jammer. Zie jantje liever centraal.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh![]()
Nee, daar al helemaal niet voor
Vermaelen weer blessa![]()
Belgen begonnen wel lekker, maar kakken nu flink in.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is Hazard altijd zo slecht voor Belgie?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
Belgen begonnen wel lekker, maar kakken nu flink in.![]()
Ja..pas 6 goals gemaakt, waarvan 2 tegen Albanië ofzo. En de andere 4 in oefenwedstrijdenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is Hazard altijd zo slecht voor Belgie?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat lul je ik zit gewoon thuis hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 18:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk omdat Kevin op het middenveld staat.![]()
Idee om Fellaini als schaduwspits achter Lukaku te gebruiken werkt alleen nog niet..quote:Op zondag 22 juni 2014 18:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mertens en Kompany spelen goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huh? Ik dacht dat jij die gast met die stofpruik was.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat lul je ik zit gewoon thuis hoor![]()
Zieke kans cockring
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien zijn zij ook wel beter tegen de grotere teams, net als NL..quote:Op zondag 22 juni 2014 18:44 schreef Kiid het volgende:
De Belgen moeten blij zijn dat ze in zo'n makkelijke groep zitten anders was het WK van korte duurAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien zijn zij ook wel beter tegen de grotere teams, net als NL..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fellaini niet echt goed vond ik. Dat schaduwspits idee kwam iig niet uit de verf nog. Dan vond ik De Bruyne meer opvallen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
Hazard en Lukaku echt slecht. De rest allemaal wel prima en idd Mertens, Fellaini en Kompany goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb last van alle advertenties op fok. Worden iedere week groter, schreeuweriger en irritanter volgens mijquote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef Rijst het volgende:
Hebben jullie ook last van de ikwileenmazda ad hier op fok?
Op mobiel is het nog erger.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit gaan de Belgen niet winnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nu welAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Relletje bij de belgen is geboren
Romelu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een bagger zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hazard mag blijven staan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit ja. Echt kut. Algerije - Zuid-Korea is een echte 12uur-wedstrijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef Rijst het volgende:
Jammer dat ze portugal usa niet om 9 uur uitzenden. Moet morgen vroeg mn bed uitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
België mag blij zijn met deze makkelijke poule, want in andere poules hadden ze nu al een probleem gehadquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morgen heb ik geen tijd om Portugal-USA terug te kijken.Echt zonde, wordt echt een gigantisch mooie pot.
Feyenoord Rotterdam![]()
Als ze nog 3 dagen spelen scoren de Belgen ook niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of nu al voorslapenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Morgen heb ik geen tijd om Portugal-USA terug te kijken.Echt zonde, wordt echt een gigantisch mooie pot.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had er vantevoren echt veel van verwacht...quote:Op zondag 22 juni 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Als ze nog 3 dagen spelen scoren de Belgen ook niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Misschien ga ik wel alsnog kijken omdat ik vaak vroeger naar bed ga en alsnog wakker lig tot 1 uur/half 2![]()
Ik ook. Broekie kan wel weer aan.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er vantevoren echt veel van verwacht...Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ga morgen eerder beginnen, zodat ik eerder weg kan voor NL-Chili.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad
Misschien ga ik wel alsnog kijken omdat ik vaak vroeger naar bed ga en alsnog wakker lig tot 1 uur/half 2
Feyenoord Rotterdam![]()
UfffffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb morgen scriptie gesprek en helaas in de ochtend ookquote:Op zondag 22 juni 2014 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ga morgen eerder beginnen, zodat ik eerder weg kan voor NL-Chili.![]()
![]()
Al me spelers maar verkocht, ga het wat goedkoper aanpakken. Iemand nog een leuk nederlands teampje?![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
koprol door de kamerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Belgie moet gewoon met backs spelen die eroverheen gaan, dan kan Hazard ook zijn actie maken anders staat hij non stop vs 2 man![]()
Waardeloze vader. Lulquote:Op zondag 22 juni 2014 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sen wakker gemaakt door hard te juichen![]()
Ze hebben een type Blind nodigquote:Op zondag 22 juni 2014 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
Belgie moet gewoon met backs spelen die eroverheen gaan, dan kan Hazard ook zijn actie maken anders staat hij non stop vs 2 man![]()
Dit lag ook aan hemzelf hoor. Ineens lijkt hij er zin in te hebben gekregen..echt vaag. Nu keer op keer erlangs.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
Belgie moet gewoon met backs spelen die eroverheen gaan, dan kan Hazard ook zijn actie maken anders staat hij non stop vs 2 manAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Spelen Ki Sung Yung en Chu Young Park mee?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja toch, Kim Shin Wook effe hattrickje scoren![]()
Ja vorige wedstrijd stonden die 2 inde basis.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Spelen Ki Sung Yung en Chu Young Park mee?![]()
Ah, mijn nichtje.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Meisje kwam net in beeld.
[ afbeelding ]
tim86fap.gifNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaat goed los bij Las Palmas-Cordoba
in de blessuretijd scoorde Las Palmas waardoor ze zouden promoveren, fans al op het veld enzo en nu scoort Cordoba alsnog waardoor zij door zijn![]()
![]()
Kijk je dat echt?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Gaat goed los bij Las Palmas-Cordoba
in de blessuretijd scoorde Las Palmas waardoor ze zouden promoveren, fans al op het veld enzo en nu scoort Cordoba alsnog waardoor zij door zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
6 vingers en tenen
Inpakken en splitten in meerdere bestanden en dan op meerdere usb's zetten?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:33 schreef Rijst het volgende:
Hoe kopieer ik zon groot bestaand naar usb
[ afbeelding ]![]()
Ferrer is daar de trainer. Die laatste goal was van Davila (ex-Vitesse) en volgens livescore werd de 1-0 in de 48e minuut gemaakt.quote:![]()
wth... er past 16 gb op maar bestand is 7 gbquote:Op zondag 22 juni 2014 20:34 schreef StijnDa het volgende:
Inpakken en splitten in meerdere bestanden en dan op meerdere usb's zetten?![]()
Normale USB sticks kunnen max iets van 4gb hebben per bestand. Je moet hem dan formatteren.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
wth... er past 16 gb op maar bestand is 7 gbAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft te maken met het bestandssysteem (NTFS, FAT32, FAT16).quote:Op zondag 22 juni 2014 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normale USB sticks kunnen max iets van 2.5gb hebben per bestand. Je moet hem dan formatteren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar je kan de USB stick toch formatteren van FAT32 naar NTFS?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft te maken met het bestandssysteem (NTFS, FAT32, FAT16).
http://www.helpmij.nl/for(...)-van-FAT32-naar-NTFSAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt , moet hem formateren maar dan moet je wel de juiste kiezen NTFS dus.. maar hij zit op een MAC dus ik weet niet welk bestandssyteem hij kan kiezen..quote:Op zondag 22 juni 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar je kan de USB stick toch formatteren van FAT32 naar NTFS?
http://www.helpmij.nl/for(...)-van-FAT32-naar-NTFS
edit: MACOS EF dusRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zat toevallig met hetzelfde. Blijven je bestanden behouden als je zoiets doet of moet hij eerst leeg?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt , moet hem formateren maar dan moet je wel de juiste kiezen NTFS dus.. maar hij zit op een MAC dus ik weet niet welk bestandssyteem hij kan kiezen..
edit: MACOS EF dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met formateren gaat hij jammer genoeg leegquote:Op zondag 22 juni 2014 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat toevallig met hetzelfde. Blijven je bestanden behouden als je zoiets doet of moet hij eerst leeg?
Dat is toch de reden dat Ozz vertrokken is naar Nederland?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ozz is toch nog niet in Turkije?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk het wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is toch de reden dat Ozz vertrokken is naar Nederland?
kom je daar nu achterquote:Op zondag 22 juni 2014 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
Boh NIF Gerrard is een baas. UP Townsend is maar prut, even Nani daar neerzettenen waarom heeft Townsend een UP dan
![]()
![]()
Ja als ik daar nog niet eerder mee gespeeld heb kom ik daar nu pas achter.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom je daar nu achteren waarom heeft Townsend een UP dan
Goed dat je dat snapt Kevin. Knap knul.
En Townsend had een goede eerste helft van het seizoen daarom kreeg hij een UP.![]()
niet eerder met Gerrard spelenquote:Op zondag 22 juni 2014 20:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja als ik daar nog niet eerder mee gespeeld heb kom ik daar nu pas achter.
Goed dat je dat snapt Kevin. Knap knul.
En Townsend had een goede eerste helft van het seizoen daarom kreeg hij een UP.en die Townsend heeft echt twee wedstrijden goed gespeeld ofzo
![]()
Op dat volkslied van Algerije loop ik altijd in maart een week lang de polonaise.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of ze zijn hun scheetjes eruit aan het persen.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo al die Koreanen hebben hun ogen dicht bij het volksliedRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vond Gerrard vorig jaar maar matig. Dit jaar nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet eerder met Gerrard spelenen die Townsend heeft echt twee wedstrijden goed gespeeld ofzo
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op dat volkslied van Algerije loop ik altijd in maart een week lang de polonaise.____!
Ooh goedquote:Op zondag 22 juni 2014 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet eerder met Gerrard spelenen die Townsend heeft echt twee wedstrijden goed gespeeld ofzo
Dat is subjectief. Hij deed het voor Engeland ook wel prima volgens mij
Heb nu TOTS Lallana gehaald ipv NIF Ramsey. Tevreden?![]()
Ik heb hem net helemaal afgeluisterd (de volle 5 minutenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die mening klinkt toch enigszins gekleurd
Geen "gr gr Yassine" eronder?) maar wat een kut volkslied zeg.
Ik vond hem ook slecht te nassenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb hem net helemaal afgeluisterd (de volle 5 minuten) maar wat een kut volkslied zeg.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja. Lallanaquote:Op zondag 22 juni 2014 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ooh goed
Dat is subjectief. Hij deed het voor Engeland ook wel prima volgens mij
Heb nu TOTS Lallana gehaald ipv NIF Ramsey. Tevreden?![]()
![]()
Agh er zijn ergere hoor.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond hem ook slecht te nassen![]()
Die van Australie klinkt net als de tune van Eurodisney (als je net binnenkomt)
Dat zeker. Maar dat betekent niet dat ik deze erbarmelijke poging tot heroïsche muziek zo maar moet accepteren.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Algerijnen zijn lekker bezigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oftewel een ... daar komt ie dan.... Rijstveld hi ha hoquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Om mijn steun aan Rijst te betuigen heb ik 2-1 voor Korea.
Maar als ik de eerste 10 minuten zo zie heb ik er spijt van.![]()
Niet beter dan mijn Foe Yong Doei grapquote:Op zondag 22 juni 2014 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oftewel een ... daar komt ie dan.... Rijstveld hi ha howat is een lach als je van binnen huilt![]()
Rijst is toch net zo min Koreaan als Algerijn? Dit zou betekenen dat ik voor Griekenland moet betten om Ozz steun te betuigen. Hij zal me vast dankbaar zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 21:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Om mijn steun aan Rijst te betuigen heb ik 2-1 voor Korea.
Maar als ik de eerste 10 minuten zo zie heb ik er spijt van.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Netquote:Op zondag 22 juni 2014 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rijst is toch niet zo min Koreaan als Algerijn? Dit zou betekenen dat ik voor Griekenland moet betten om Ozz steun te betuigen. Hij zal me vast dankbaar zijnwat is een lach als je van binnen huilt![]()
rasechte Koreaan hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rijst is toch net zo min Koreaan als Algerijn? Dit zou betekenen dat ik voor Griekenland moet betten om Ozz steun te betuigen. Hij zal me vast dankbaar zijn![]()
Die mensen nemen zichzelf echt veel te serieus.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)art_vs._een_tom.html
Wat een engbek die Mart Smeets zeg.![]()
![]()
![]()
gadverdamme.
Werd dit trouwens live uitgezonden?
Feyenoord Rotterdam![]()
Geen idee, ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die mensen nemen zichzelf echt veel te serieus.
Werd dit trouwens live uitgezonden?
Verpest het nou niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rijst is toch net zo min Koreaan als Algerijn? Dit zou betekenen dat ik voor Griekenland moet betten om Ozz steun te betuigen. Hij zal me vast dankbaar zijn![]()
Zuid lijkt me, moeilijk ontsnappen uit het noordenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Noord? Want dan telt het natuurlijk nog steeds niet![]()
![]()
jupquote:Op zondag 22 juni 2014 21:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die mensen nemen zichzelf echt veel te serieus.
Werd dit trouwens live uitgezonden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: