SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dweebs, je zal zo maar naar het kantoor moeten..
Ik mag vanavond weer. Nachtdienstenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dweebs, je zal zo maar naar het kantoor moeten..![]()
![]()
![]()
Mijn broer was packs aan het openen.. hij kreeg TIF (?) Rodriguez dus dat was best goed. Alleen zoveel is hij niet waard
![]()
![]()
Doe hem de groetenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer was packs aan het openen.. hij kreeg TIF (?) Rodriguez dus dat was best goed. Alleen zoveel is hij niet waard
![]()
Bedankt voor het delen van dit spannende avontuur.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Heb je parkinson ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef Kiid het volgende:
Hier nog het omhaal doelpunt met Toni. Nu wel openbaar
![]()
Bedankt voor de bloemen het medeleven.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van dit spannende avontuur.![]()
herkenbaarquote:Op zondag 22 juni 2014 12:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb zo'n S cover voor mijn samsung en moest met 1 hand vast houden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het ziet eruit alsof je 8 liter Monster op hebtquote:Op zondag 22 juni 2014 12:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb zo'n S cover voor mijn samsung en moest met 1 hand vast houden![]()
![]()
Dat hoesje is echt geweldig qua design en gemak want je mobiel blijft even dik. Alleen het is zo enorm kut met videos en foto's. Zeker met 1 handquote:![]()
![]()
precies dat ja. Went wel enigszins maar ideaal is het niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat hoesje is echt geweldig qua design en gemak want je mobiel blijft even dik. Alleen het is zo enorm kut met videos en foto's. Zeker met 1 handAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bohh dag begint goed..Alarmcentrale bellen en dan je telefoon uit het hoesje laten vallen. Spidermanglas
Ik kan er niet mee overweg. 4-4-2 is wel mijn lievelingssysteem. Nu mijn 4-3-3 team omvormen tot iets heel smerigsquote:![]()
![]()
442 is wel een bazen formatie ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee overweg. 4-4-2 is wel mijn lievelingssysteem. Nu mijn 4-3-3 team omvormen tot iets heel smerigs
Ja, had hem in zon gratis pakje, dus kan hem niet verkopen. Dus dan maar opstellen. Heb al vaker in Robben in 4-4-2 gespeeld en dat ging best redelijk. 4-4-2, of 4-3-3, je moet gewoon altijd keihard rennenquote:![]()
![]()
4-2-3-1 is ook een bazenformatie, heb je die al eens gehad?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee overweg. 4-4-2 is wel mijn lievelingssysteem. Nu mijn 4-3-3 team omvormen tot iets heel smerigs![]()
midget power op het middenveldquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb je wat tegen midgets ofzoquote:
Sergio Padt gaat waarschijnlijk tekenen bij Groningen trouwens, ben benieuwd.![]()
Waarom?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh dag begint goed..Alarmcentrale bellen en dan je telefoon uit het hoesje laten vallen. Spidermanglas![]()
Aan het begin wel mee gespeeld. Maar ook daarmee lukte het me niet. Ik kan alleen met 4-4-2 (2) spelenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef Freire het volgende:
[..]
4-2-3-1 is ook een bazenformatie, heb je die al eens gehad?![]()
![]()
Overal spierpijn, en MN voorhoofd verbrand. Ik ga nooit meer voetballen in het echt. Geef mij maar fifawat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:07 schreef Revontulet het volgende:
Overal spierpijn, en MN voorhoofd verbrand. Ik ga nooit meer voetballen in het echt. Geef mij maar fifa![]()
![]()
Kan je tenminste ook nog gewoon een peukie bij roken.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:07 schreef Revontulet het volgende:
Overal spierpijn, en MN voorhoofd verbrand. Ik ga nooit meer voetballen in het echt. Geef mij maar fifa
Hahaha dat wel. Als een baas bij het Amerikanen voor de goal hangen als Inzaghi, en rustig een sjekkie draaien.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je tenminste ook nog gewoon een peukie bij roken.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Bij deze, graag gedaan.quote:De oefencampagne van Feyenoord in de aanloop naar het nieuwe seizoen is nagenoeg rond. De Rotterdammers hebben Fortuna Sittard gestrikt als sparringspartner voor zaterdag 19 juli, zo laat de Limburgse club weten.![]()
Ik had dus Chermiti in een pack en toen keek ik op de markt en ik zag ineens een CDM-versie voor 550cDie ook maar meteen gekocht.
![]()
DS2 jij hebt vast wel een leuk silver team met Choupo Moting ?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dus Chermiti in een pack en toen keek ik op de markt en ik zag ineens een CDM-versie voor 550cDie ook maar meteen gekocht.
![]()
GAM / [FIFA topic] FIFA 15 stukken beter?
Dit topicDe openingspost netjes met wat plaatjes en een video, en dan in de OP gevolgd door de vraag: Wie wilt er zo een potje?
Een paar posts verderop vroeg iemand zich af of de ander al Fifa 15 had. Toen ben ik gestopt met lezen![]()
![]()
Fokker101 is een gemis voor dit topic. Hoop dat hij hier snel weer komt posten.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:40 schreef Toefjes het volgende:
GAM / [FIFA topic] FIFA 15 stukken beter?
Dit topicDe openingspost netjes met wat plaatjes en een video, en dan in de OP gevolgd door de vraag: Wie wilt er zo een potje?
Een paar posts verderop vroeg iemand zich af of de ander al Fifa 15 had. Toen ben ik gestopt met lezen![]()
Ik heb Choupo gewoon in mijn Bundesligateam (met ook wat golds) Niet echt origineel maar ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Freire het volgende:
[..]
DS2 jij hebt vast wel een leuk silver team met Choupo Moting ?![]()
Heb deze wel eens voorbij zien komenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Freire het volgende:
[..]
DS2 jij hebt vast wel een leuk silver team met Choupo Moting ?![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Fokker101 is een gemis voor dit topic. Hoop dat hij hier snel weer komt posten.![]()
![]()
bohhhhhhhquote:Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb deze wel eens voorbij zien komen
[ afbeelding ]
Alleen Okazaki op CM heb ik mijn twijfels bij, maar denk dat ik het wel ga proberen![]()
![]()
Zimling kan ookquote:Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef Freire het volgende:
[..]
bohhhhhhh
Alleen Okazaki op CM heb ik mijn twijfels bij, maar denk dat ik het wel ga proberen![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb deze wel eens voorbij zien komen
[ afbeelding ]
Heb ik![]()
![]()
Waarom zou Okazaki cm niet kunnen dan? Prima stats daarvoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet een beetje te aanvallend met Emana als andere CM?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:08 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou Okazaki cm niet kunnen dan? Prima stats daarvoor![]()
Nee, Soto is je verdedigende blok en Emana is verdedigend ook heel goed (zieke strength ook). Heb hem zelfs cdm.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Niet een beetje te aanvallend met Emana als andere CM?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die heeft high/high en is fuking sterkquote:Op zondag 22 juni 2014 14:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Niet een beetje te aanvallend met Emana als andere CM?![]()
Samen met Salcidoquote:Op zondag 22 juni 2014 14:25 schreef rolls-reus het volgende:
Emana is een van de beste silver cm's die ik gebruikt heb, misschien wel de besteAlleen zijn shooting is minder
![]()
Salcido zijn shooting is bij mij eigenlijk heel goedquote:Op zondag 22 juni 2014 14:27 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Samen met SalcidoAlleen zijn shooting is minder
En die 5* WF is ook heel handig.
![]()
Divisies, waarom begin ik er iedere keer weer aan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De sweat is veel minder geworden sinds de WC mode er is voor mijn gevoel. Gaat wel lekker nuquote:Op zondag 22 juni 2014 14:39 schreef DuTank het volgende:
Divisies, waarom begin ik er iedere keer weer aan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat je weer wilt ragen als de zoveelste pacehoer met een kut team die er geen bal van kan toch wint.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:39 schreef DuTank het volgende:
Divisies, waarom begin ik er iedere keer weer aan?![]()
Omdat singles ook zo saai wordt. Wel ongeslagen van divisie 3 terug naar 2 gisteren.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:39 schreef DuTank het volgende:
Divisies, waarom begin ik er iedere keer weer aan?![]()
![]()
Dit dus.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Omdat je weer wilt ragen als de zoveelste pacehoer met een kut team die er geen bal van kan toch wint.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wil TOTS Reus eens uitproberen maar ben bang dat ik dan weer kut speel net als met Ronaldo in het team. Echt raar hoe ik met een team vol TOTS en IF spelers moeite heb om potjes te winnen terwijl ik met een simpel volledig NIF Bundesliga team alles makkelijk win in divisie 1![]()
![]()
quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
TheNewDreetjeHDquote:![]()
![]()
Je hebt gelijkquote:Op zondag 22 juni 2014 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee.
DS2 maakte eerder filmpjes dan Dre.Heb er alleen nooit zoveel langs zien komen.
Wel leuk filmpje DS2![]()
![]()
eindelijk weer eens wat leuks uit 50K packs..
Eerste pack was beste speler song...![]()
![]()
2de pack maakte het wel goed, SIF Hummels..
ga hem eens testen in mijn bundesliga teampje naast IF piszceck
zijn NIF speelde wel lekker, maar kwam wat pace te kort, is nu allemaal wel iets opgekrikt en lijkt me voor een CB wel goed genoeg.![]()
Ik had gisteren mijn Ronaldo weer verkocht, met 150k winst dus ik dacht ik open die 50k packs ook eens. Twee keer rotzooi. Daarna nog een boel 7,5k packs geopend en ook niks. Mijn beste pull dit jaar is een Hazard en daarna eigenlijk niks. Geen enkele IF of wat dan ook gekregenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:39 schreef Downstar het volgende:
eindelijk weer eens wat leuks uit 50K packs..
Eerste pack was beste speler song...![]()
![]()
2de pack maakte het wel goed, SIF Hummels..
ga hem eens testen in mijn bundesliga teampje naast IF piszceck![]()
![]()
Dit is ook mijn eerste Inform kaart bedenk ik me nou..quote:Op zondag 22 juni 2014 15:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn Ronaldo weer verkocht, met 150k winst dus ik dacht ik open die 50k packs ook eens. Twee keer rotzooi. Daarna nog een boel 7,5k packs geopend en ook niks. Mijn beste pull dit jaar is een Hazard en daarna eigenlijk niks. Geen enkele IF of wat dan ook gekregen
dit jaar ook bij mij niet echt best gegaan.. vorige week was eigenlijk mijn beste pull Met NIF neuer..![]()
Voor wie het boeit, een wielerpost (zal het bij deze houden) in de koninginnenrit Ronde van Zwitserland is de koers al vroeg open gebroken.
Mollebaas in de aanval met Clement, Martin er achter met o.a. Dumoulin en Ten Dam. Nederlanders doen het goed.
Live op de Belg.![]()
Hoeveel km nog?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Voor wie het boeit, een wielerpost (zal het bij deze houden) in de koninginnenrit Ronde van Zwitserland is de koers al vroeg open gebroken.
Mollebaas in de aanval met Clement, Martin er achter met o.a. Dumoulin en Ten Dam. Nederlanders doen het goed.
Live op de Belg.![]()
43km, er komt nog een slotklim.quote:
Mollema van achteruit overgestoken naar eerst Vanmarcke en nu Clement, uitstekende tactiek. De gele trui nu al op een dikke minuut en hij zit geïsoleerd, ziet er goed uit
Maar Rui Costa en Mathias Frank zijn ook mee, die staan nog wel voor Mollema (maar hij reed ze er gisteren af).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |