Eilat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:01 schreef en_door_slecht het volgende:
Nee, andere kant op. (Oke, je moet wel een beetje hard smijten)
Beiroet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:16 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nope. Verkeerde land. (Iets met minaret...)
Nope. Ook verkeerde land. En kant.quote:
Aqaba? Ik wilde dat ik alleen dit spel kon spelen, er is meer te doen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:19 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nope. Ook verkeerde land. En kant.
(Voor alle duidelijkheid: je mag toch google-en? Als ik zeer voor de hand liggende zoektermen gebruik, heb ik al een foto te pakken die (bijna) vanaf dezelfde plek is genomen.)
Nee! En weer is het land fout.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aqaba? Ik wilde dat ik alleen dit spel kon spelen, er is meer te doen...
Cairo?quote:
Port Said?quote:
Alexandrie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:30 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Sorry, hij wierp toch wel zo ver als Cairo, maar het is Cairo niet. (Hint: ik zie zee)
Jeuh!quote:
Er waren meerden die samen volgens mij vrij snel tot Alexandrië moesten leiden:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jeuh!
Wat was nu de sterke aanwijzing? Voor mij die file aan de ene kant en niks aan de andere. Daarom dacht ik ook Gaza, vanwege de grenscontroles...
Maar goed, ik zal een nieuwe plaatsen.
Ik dacht langs dezelfde lijnen idd. Vandaar Baku (waar ik nota bene geweest ben), maar Egypte staat nog op de lijst.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:39 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Er waren meerden die samen volgens mij vrij snel tot Alexandrië moesten leiden:
- Een minaret -> Islamitische wereld
- Een boulevard -> Aan het water
- Palmbomen -> Samen met die minaret dus zeer w.s. MO
- Geel/zwarte Lada-taxi -> Dat is heel erg Egypte. Egypte was veel meer dan b.v. Jordanië bevriend met de Sovjet-Unie, waardoor men daar veel in Lada reed.
Kom op, doe ff niet dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:13 schreef en_door_slecht het volgende:
hahaha. Te laat. Ik heb de picca met tekst al.
Ah ok, ik heb het niet gecheckt, maar vond hem dan echt te makkelijk worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:18 schreef en_door_slecht het volgende:
Wees gerust, ik heb er niet veel aan (tot op heden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |