Kun je dat concretiseren?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:37 schreef 0557 het volgende:
Maar je mag wel homoseksuele intieme plaatjes posten op Fok! en dan geen ban ontvangen.
Maar wat exotische tekst mag dan weer niet
Daar heb ik die ban ook aan te danken, exotische tekst.
Nou, fantastisch.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:38 schreef deadprez het volgende:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Niet zo zuur doen.quote:
Ja, ik ken hem alleen maar van zijn kutlinkdumps en drugspraat, en zie daar ook niks bijzonders bij staan.quote:
You: Hoiquote:
is gewoon waarheidquote:Op zondag 22 juni 2014 00:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom heb je een quote van spongeboss in je sig, het maakt me boos.
ik vind de muziek die hij post meestal wel chill.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem alleen maar van zijn kutlinkdumps en drugspraat, en zie daar ook niks bijzonders bij staan.
Nee.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja, hm, kan je het niet ietwat verdraaien ofzo?
trustequote:
Ga je dan ook al om kwart voor één naar bed?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zemmel, volgende week gewoon meekomen naar de meet
heb nu Real Guitar 5quote:Op zondag 22 juni 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind de muziek die hij post meestal wel chill.
Daar gaat het mij niet eens om, meer de manier waarop hij zijn muziek door onze strot probeert te duwen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind de muziek die hij post meestal wel chill.
aightquote:Op zondag 22 juni 2014 00:47 schreef 0557 het volgende:
[..]
heb nu Real Guitar 5
Ga wel iets met metal maken nu.
nachtbraken
Het is wat.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:47 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet eens om, meer de manier waarop hij zijn muziek door onze strot probeert te duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |