nu zijn we benieuwdquote:Op zondag 22 juni 2014 02:05 schreef Amoeba het volgende:
Enfin, de eerste week dat ik op de uni rondliep (zo'n pre matchingsdag) had ik ook al een meid geregeld.
Maar zo moeilijk hard afgewezen na 2 dates. Volgens mij heb ik dat verhaal al ooit verteld.
Ja 2x mee uit geweest, echt iets leuks geregeld (wezen vliegen met een sportvliegtuigje), dus ik had de buit al zo goed als binnen ... dacht ik.quote:
Vliegen met een sportvliegtuig is hartstikke leuk maar dat lijkt me meer iets voor een latere date.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja 2x mee uit geweest, echt iets leuks geregeld (wezen vliegen met een sportvliegtuigje), dus ik had de buit al zo goed als binnen ... dacht ik.
Uiteindelijk stelde ik me er te veel van voor zei ze. Enfin.
Jongen.., dat is toch harstikke leuk om te doen als eerste date.:')quote:Op zondag 22 juni 2014 21:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vliegen met een sportvliegtuig is hartstikke leuk maar dat is meer iets voor een latere date.
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jongen.., dat is toch harstikke leuk om te doen als eerste date.:')
Nee das nie leuk als eerste datequote:Op zondag 22 juni 2014 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zou het echt super leuk vinden! Ook als eerste date. (Maar dat de date leuk was, is natuurlijk niet genoeg, de jongen moet ook leuk zijn. Wel jammer voor je dat het niets werdquote:Op zondag 22 juni 2014 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vooruit, het was de 'tweede' date. Ik ben eerst een middag naar haar gegaan. Maar toen zijn we niet echt iets 'leuks' gaan doen.quote:
Ik ken helaas geen instructeur bij wie ik wat kan regelen. Ik ken alleen een piloot die z'n vlieguren bij de vliegclub moet maken, zodoende kon ik dat tripje regelen.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:29 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zou het echt super leuk vinden! Ook als eerste date. (Maar dat de date leuk was, is natuurlijk niet genoeg, de jongen moet ook leuk zijn. Wel jammer voor je dat het niets werd)
Vlieg je zelf of gingen jullie samen als passagier? (Ik zou echt heel graag een vliegbrevet willen halen maar het is zo gigantisch duur)
Origineel is een ding, maar das too much voor zo vroeg. Ik zou best wel afknappen daarop.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vooruit, het was de 'tweede' date. Ik ben eerst een middag naar haar gegaan. Maar toen zijn we niet echt iets 'leuks' gaan doen.
Toen ze naar Eindhoven kwam heb ik i.i.g. die vliegtrip geregeld en zijn we daarna naar de film geweest. Ik ben graag origineel, maar schijnbaar wordt dat niet gewaardeerd.
Nou, sorry.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:36 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Origineel is een ding, maar das too much voor zo vroeg. Ik zou best wel afknappen daarop.
Maar nu ben ik ook geen maatstaaf voor relaties en dates enzo
Dat ja. Te veel van het goede.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:36 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Origineel is een ding, maar das too much voor zo vroeg. Ik zou best wel afknappen daarop.
Maar nu ben ik ook geen maatstaaf voor relaties en dates enzo
Ik was er niets voor kwijt. De film heb ik uiteraard wel betaald.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:40 schreef SiIk het volgende:
Als het 100den euro's zou hebben gekost zou ik me er erg ongemakkelijk bij voelen op een 2de date. Dan wil ik niet al 'zoveel waard zijn'. Maar als je zoiets gewoon kan regelen zou ik het alleen maar super tof vinden
Prima dan toch. Zolang het low-budget blijft, blijf het imo ongedwongen. Of je dan gaat picknicken in je achtertuin of je maakt een parachutesprong zou dan niet uit moeten maken in dat opzicht.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik was er niets voor kwijt. De film heb ik uiteraard wel betaald.
Jij was toch vrouwelijk? Waarom een herenstatus aangenomen op de foks?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Prima dan toch. Zolang het low-budget blijft, blijf het imo ongedwongen. Of je dan gaat picknicken in je achtertuin of je maakt een parachutesprong zou dan niet uit moeten maken in dat opzicht.
Prima toch. Ik heb nu wel een oogje op iemand, maar ik denk niet dat me dat gaat lukken.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:48 schreef Gentianella het volgende:
Ik ging naar een opera op de eerste date met mijn huidige vriendik vind het ook juist wel leuk om iets speciaals te doen, iets drinken samen ga je nog zo vaak samen doen als het iets wordt :p en als je gratis een vlucht met een sportvliegtuig kan regelen vind ik dat echt niet to much, supervet juist!
(Ook een gratis uitvoering van de opera overigens hoor)
Nee ik faal, dacht dat ik t als vrouw had ingesteldquote:Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij was toch vrouwelijk? Waarom een herenstatus aangenomen op de foks?
Of faal ik nu vreselijk?
Zolang je onze date maar niet vergeet. Knap lullig als het vliegtuig zonder jou gaat.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef Mitsu het volgende:
Ik ben laatst vergeten dat ik een date had, dat was knap lullig voor t arme joch.
Omdat mensen anders reageren als ze dat weten. Dus het hoeft niet altijd op het eerste gezicht duidelijk te zijn. De mensen voor wie het relevant is weten het wel. En daarnaast geen zin in wanhopige FOK!kertjes in DM enzo.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij was toch vrouwelijk? Waarom een herenstatus aangenomen op de foks?
Of faal ik nu vreselijk?
Heb je ook. Ik heb het tegen Silk.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee ik faal, dacht dat ik t als vrouw had ingesteld:')
Is het echt zo verschrikkelijk ja?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Omdat mensen anders reageren als ze dat weten. Dus het hoeft niet altijd op het eerste gezicht duidelijk te zijn. De mensen voor wie het relevant is weten het wel. En daarnaast geen zin in wanhopige FOK!kertjes in DM enzo.
Nee. Eigenlijk totaal niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |