Je bedoelt de deluxe edition? Er is nog geen collector's edition voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:08 schreef Disker91 het volgende:
Iemand de CE besteld? Je kan deze bij een webwinkel namelijk krijgen voor de "reguliere" prijs van de gewone editie
Ja de deluxe edition. Noem het CE omdat het makkelijker was. Zie het ook als de CE. Was ook zo met DAII. Voor de PC heeft EA de deluxe edition exclusief gemaakt voor Originquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bedoelt de deluxe edition? Er is nog geen collector's edition voor zover ik weet.
Wat ik wel apart vind is dat de deluxe edition enkel voor de consoles is, voor de PC kan je alleen het normale spel bestellen.
Van reddit:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:54 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is tof inderdaad, ik hoop wel dat ze op easy spelen, want dit was wel erg makkelijk. Maarja anders is nightmare natuurlijk gewoon de oplossing. Verder ziet het er een beetje lame uit als die mages met de rug naar hun target toe zitten te schieten, maar het is een alpha dus ik heb er vertrouwen in.
http://www.reddit.com/r/d(...)play_series_e3_demo/quote:Someone tweeted about that, and about Dorian's little 'facing this way/casting spells that way' glitch that seemed to be going on in one fight. The dragon age account tweeted back:
"Not to worry. The demo was taken from an Alpha build, so it'll all get a nice coat of polish before October."
So, I mean, take nothing as final. I'm not saying they'll magically fix absolutely everything before release, but it'll be tidied up significantly from alpha.
70 euro natuurlijk weer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:23 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ja de deluxe edition. Noem het CE omdat het makkelijker was. Zie het ook als de CE. Was ook zo met DAII. Voor de PC heeft EA de deluxe edition exclusief gemaakt voor Origin.
Een fysieke versie is er (nog) niet.
https://www.origin.com/en(...)gital-deluxe-edition
Top!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van reddit:
[..]
http://www.reddit.com/r/d(...)play_series_e3_demo/
Dus dan zou het vechten met magie beter moeten gaan.
Dit is de CE. Ik ga gewoon de normale versie kopen though.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bedoelt de deluxe edition? Er is nog geen collector's edition voor zover ik weet.
Wat ik wel apart vind is dat de deluxe edition enkel voor de consoles is, voor de PC kan je alleen het normale spel bestellen.
¤10,-.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:25 schreef Rezania het volgende:
70 euro natuurlijk weer.25 euro extra voor wat DLC, laat dan maar zitten. Ik koop het normale spel wel.
http://www.budgetgaming.n(...)+inquisition_PC.htmlquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
¤10,-.
(AAA)Games zijn nu standaard ¤60,-.
Oh dat wist ik nog niet, gemist denk ik. Wel leuk, maar ik houd het wel bij de deluxe edition voor 60 euro. Als ik er meer voor moest neerleggen zoals bij bol.com (80 euroquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Top!
[..]
Dit is de CE. Ik ga gewoon de normale versie kopen though.
[ afbeelding ]
Tja.... EA wil money zien.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
70 euro natuurlijk weer.25 euro extra voor wat DLC, laat dan maar zitten. Ik koop het normale spel wel.
Ja, je kan 'm uiteraard zo goedkoper krijgen. Maar dan zal het alsnog maar ¤10,- voor evt. dlc zijn, als je ze los koopt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Rezania het volgende:
http://www.budgetgaming.n(...)+inquisition_PC.html
¤45,- voor de PC versie.
Mja, vind het nog steeds belachelijk duur. Vroeger zat dat gewoon standaard bij het spel en kon je enkel uitbreidingen kopen, niet een zwaard voor een euro of zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, je kan 'm uiteraard zo goedkoper krijgen. Maar dan zal het alsnog maar ¤10,- voor evt. dlc zijn, als je ze los koopt.
Ga ik ook doen. En dan de Qunari fucking evil maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef Disker91 het volgende:
Speel trouwens altijd een male human. Maar deze keer maak ik zeker in mijn tweede playthrough een brute Qunari character aan.
Niks! Eerste playthrough. Eindelijk kan ik Sten zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef Disker91 het volgende:
Speel trouwens altijd een male human. Maar deze keer maak ik zeker in mijn tweede playthrough een brute Qunari character aan.
Ik ben al blij dat ze geen dlc maken omtrend extra karakters. Deze aangekondigde dlc heb ik eigenlijk geen problemen mee, want je hoeft ze simpelweg niet te kopen. Het is niet alsof je iets mist.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
Mja, vind het nog steeds belachelijk duur. Vroeger zat dat gewoon standaard bij het spel en kon je enkel uitbreidingen kopen, niet een zwaard voor een euro of zo.
Als het verhalende DLC zou zijn geweest had ik het er wel voor over gehad. Maar vind het een beetje lame om aan het begin al een dik armor en zwaard te hebben, waardoor alle items die je in de eerste drie kwart van het spel tegenkomt useless zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, vind het nog steeds belachelijk duur. Vroeger zat dat gewoon standaard bij het spel en kon je enkel uitbreidingen kopen, niet een zwaard voor een euro of zo.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ze geen dlc maken omtrend extra karakters. Deze aangekondigde dlc heb ik eigenlijk geen problemen mee, want je hoeft ze simpelweg niet te kopen. Het is niet alsof je iets mist.
Het zijn gelukkig inderdaad enkel items, dus dat valt nog mee. Maar vroeger had je al die onzin gewoon niet, was veel beter imo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als het verhalende DLC zou zijn geweest had ik het er wel voor over gehad. Maar vind het een beetje lame om aan het begin al een dik armor en zwaard te hebben, waardoor alle items die je in de eerste drie kwart van het spel tegenkomt useless zijn.
Ik maak overigens eerst altijd 'mezelf', als human mage en als de good guy die ik ben.![]()
Daarna met een ander ras/class/gender alles.
Ik kan maanden met zo'n spel doen. Ga er echt zo in op altijd. ME, DA, KOTOR. Uren zoeken naar een echt alle items. Veel lezen (item discriptions etc). En alles bewaren in een kist als het kan, want stel je voor dat je ook maar iets mist (wat later gewoon troep blijkt te zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. En dan de Qunari fucking evil maken.![]()
Moet ik dan wel eerst tijd zien te vinden om te spelen, zal waarschijnlijk tot het einde van de kerstvakantie wel zoet zijn met het spel.
Jezus, hardcore RPG fan gespot.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:40 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik kan maanden met zo'n spel doen. Ga er echt zo in op altijd. ME, DA, KOTOR. Uren zoeken naar een echt alle items. Veel lezen (item discriptions etc). En alles bewaren in een kist als het kan, want stel je voor dat je ook maar iets mist (wat later gewoon troep blijkt te zijn)
Ben ook zo iemand die niet tegen de lore wil ingaan, dus als een bepaalde niet echt hoort bij mijn character gebruik ik deze ook niet, ook al zal het soms bijna moeten i.v.m. vijanden. In Mass Effect gebruikte in bepaalde wapens niet omdat volgens de lore alleen Krogans deze konden gebruiken, bij normale mensen zou de hand afbreken (ja ben niet goed in mijn hoofd met dit soort dingen)
En minimaal 5 playthroughs. Maar ik heb altijd meteen de "perfecte" playthrough. Met alle bioware games. Altijd meteen de uitkomst die ik wil. In ME 2 en 3 is er niemand doodgegaan (die eventueel dood kon gaan) in mijn eerste playthrough. In DA2 had ik meteen iedereen achter mij staan bij de laatste beslissing(en). Alle sidemissions gevonden etc etc etc.
En ik speel dan daarna bijna altijd hetzelfde omdat dat de uitkomst is die ik toch wil hebben. Maar met Dragon Age Keep is het makkelijk om de wereld zo anders te maken zonder dat je een hele playthrough moet doen. Dus nu kan ik eindelijk eens bekijken wat andere scenario's met de wereld doen.
Alleen speel nooit als de bad-guy, dat kan ik gewoon niet. Eén keer geprobeerd, later kreeg ik medelijden en deed weer alles volgens de Paragon way![]()
Oh ja en vaak stilstaan om de characters te bekijkenEn 10 minuten lang switchen tussen wapens en armour om dan eens eindelijk een beslissing te maken wat nu mooier is.
Alleen zit een beetje met die romances in mijn maag. Dit is de eerste keer dat ik niet echt enthousiast ben. Dat kan veranderen als ik de het karakter een bepaald persoon heb ervaren. Volgens mij een stuk of 8 waarvan nog 1 of 2 buiten die acht die geen follower en advisor is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |