Briljantquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:58 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ook in Lego![]()
Waylon en Ilse vind ik wel (weer) een stuk leuker dan Conchita.![]()
Dit klinkt beter dan met die Jake, maar ik vind het een engbek om te zien, gluiperigheid druipt er vanafquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:58 schreef marcodej het volgende:
Dit lijkt toch nergens op? Met zn nepknipoog op 4 minuten.
Gaat hij dat niet gewoon bewaren voor het komende ESF?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gevoel dat er een allejézus mooie ballad op staat, op dat album.
Maar dat hij daar niet als eerste mee wilde komen, omdat Calm After The Storm ook al zo rustig was.
Ik zag Dotan pas geleden op een festival, hij moet echt naar het songfestival!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef Greys het volgende:
Of Dotan en Waylon als duo.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh ik bedoel: JAAAAAAAAAAA
Weten we nog niet!quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ik zag Dotan pas geleden op een festival, hij moet echt naar het songfestival!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
wanneer wordt de Nederlandse inzending bekend gemaakt?
http://wiwibloggs.com/201(...)-drunk-lyrics/56973/quote:ILSE WHO? WAYLON IS INTOXICATING ON LOVE DRUNK
He's better on his own
twitter:waylonline twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 06:33:29Bit tired but on our way to @EversStaatOp538 #LoveDrunk #HeavenAfterMidnight All good with double vision! http://t.co/ayZtErNDTM reageer retweet
Da's de zoon van Patty Harpenau (quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Dotan?![]()
Wat of wie heb ik nu weer gemist?
Tineke Verburg ken ik wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's de zoon van Patty Harpenau (waar de man van Tineke Verburg het ooit stiekem mee deed en dat Tien toen alle knopen van zijn pakken trok onder de noemer 'als je vriendin dan tóch zo goed kan naaien...'). En die had een soort van wereldhit te pakken lately:
En hij ziet er leuk Eurovisieïg uit!(rechts)
Later gaf ze ook nog eens de tip om garnalen in de zoom van de gordijnen van je ex te stoppen, voor je hem verlaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:39 schreef Greys het volgende:
Ja wat een donders mooi verhaal was dat toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |