abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:48:00 #51
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_141392148
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:37 schreef Jane het volgende:
Wel druk, maar niet vol, als ik het zo zie.

[ afbeelding ]
Staat het podium nou in de hens, of hoort dat? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:51:24 #52
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_141392315
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Staat het podium nou in de hens, of hoort dat? :@
Je snapt het niet, dat is sfeervol. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 22 juni 2014 @ 00:00:01 #53
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_141392669
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:51 schreef Jane het volgende:

[..]

Je snapt het niet, dat is sfeervol. B-)
Ja ja, nu wel.
Maar als ik, de gewone man, een podium in de fik steek terwijl er iemand staat op te treden, denk maar niet dat ze het dan zo positief gaan uitleggen hoor. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_141393248
~The present is all there is~
  zondag 22 juni 2014 @ 00:14:39 #55
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_141393352
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 22 juni 2014 @ 00:22:31 #56
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_141393717
Hier kom ik weg (Daniel Lohues & Ilse de Lange):

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152531229281180

En ik dacht dat ík een late ontdekker van Waylon was, maar sommige mensen zijn er vanavond pas achter gekomen. :P

IngridKeestra twitterde op zondag 22-06-2014 om 00:09:03 En voor mij de verrassing van de avond: wat kan die Waylon zingen! Prachtige uithalen! He rocks! #Tuckerville http://t.co/L5B6MO7eHl reageer retweet
Loes_Wevers twitterde op zondag 22-06-2014 om 00:23:25 @waylonline wat kun je geweldig zingen! #tuckerville http://t.co/WzVuBOojdB reageer retweet


[ Bericht 14% gewijzigd door Jane op 22-06-2014 00:44:40 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 22 juni 2014 @ 00:35:50 #57
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_141394209
Tim Knol, Waylon-stand in nr. 3? B-)

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_141394853
Ik ben er geweest vanavond en ik vond het echt een hele mooie show! Ik had een veldplek dus geen problemen met het geluid gehad, dat lees ik hier nu pas.

Ik was bang dat na al die negativiteit de afgelopen weken de chemie tussen Ilse en Waylon weg zou zijn maar niks was minder waar! Het was geweldig!
  zondag 22 juni 2014 @ 01:05:07 #59
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_141395106
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 00:56 schreef Redrose. het volgende:
Ik ben er geweest vanavond en ik vond het echt een hele mooie show! Ik had een veldplek dus geen problemen met het geluid gehad, dat lees ik hier nu pas.

Ik was bang dat na al die negativiteit de afgelopen weken de chemie tussen Ilse en Waylon weg zou zijn maar niks was minder waar! Het was geweldig!
Ah super! Tof dat je een mooie avond hebt gehad. ^O^ En op het veld valt de geluidskwaliteit altijd wel mee, ja. Op de tribune moet je niet zitten in zo'n stadion bij een concert. :N

Waylon vond het ook leuk:

waylonline twitterde op zondag 22-06-2014 om 00:57:47 Gewoon een vette duim voor deze avond! @CommonLinnets @TuckervilleNL @IlseDeLange @DanielLohues @timknol @dedijkrocks Enschede bedankt!:) reageer retweet
:)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_141395111
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 00:56 schreef Redrose. het volgende:
Ik ben er geweest vanavond en ik vond het echt een hele mooie show! Ik had een veldplek dus geen problemen met het geluid gehad, dat lees ik hier nu pas.

Ik was bang dat na al die negativiteit de afgelopen weken de chemie tussen Ilse en Waylon weg zou zijn maar niks was minder waar! Het was geweldig!
^O^
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 juni 2014 @ 01:18:39 #61
163650 Greys
pi_141395495
Prachtige foto's!
Wat een verschil qua uitstraling dan idd zeg, Waylon of de stand-in(s) :o

(En ik wilde hier heel flauw de tweet van net van Waylon komen plaatsen met de opmerking dat hij haar wél weer persoonlijk @ilsedelange tagt in zijn tweet, dus dat ik hoop dat zij nu ook weet hoe dat moet :+ Maar ik zie dat hij er al staat :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 22 juni 2014 @ 01:27:15 #62
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_141395758
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2014 01:18 schreef Greys het volgende:
Prachtige foto's!
Wat een verschil qua uitstraling dan idd zeg, Waylon of de stand-in(s) :o

(En ik wilde hier heel flauw de tweet van net van Waylon komen plaatsen met de opmerking dat hij haar wél weer persoonlijk @ilsedelange tagt in zijn tweet, dus dat ik hoop dat zij nu ook weet hoe dat moet :+ Maar ik zie dat hij er al staat :P )
Maar hij tagt niet zichzelf! :o
Zo leert ze het natuurlijk nooit. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 juni 2014 @ 01:30:13 #63
163650 Greys
pi_141395842
Nee idd.
Sufferd dat het is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_141399271
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2014 01:18 schreef Greys het volgende:
Prachtige foto's!
Wat een verschil qua uitstraling dan idd zeg, Waylon of de stand-in(s) :o

(En ik wilde hier heel flauw de tweet van net van Waylon komen plaatsen met de opmerking dat hij haar wél weer persoonlijk @ilsedelange tagt in zijn tweet, dus dat ik hoop dat zij nu ook weet hoe dat moet :+ Maar ik zie dat hij er al staat :P )
Ik heb Waylon gemist! Wat een verschil! 8-)

en dat 'gelach' naar elkaar geeft voor mij alleen maar aan dat het professionals zijn die 'met een smile' kunnen doen alsof hun neus bloed :P Mensen hebben voor een kaartje betaald, dus huppakee je maakt er maar een showtje van :P
pi_141399394

quote:
Waylons afscheid van de Linnets
zondag 22 jun 2014, 08:43 (Update: 22-06-14, 08:48)

Waylon heeft gisteravond in Enschede afscheid genomen van de Common Linnets. Tijdens het Tuckerville-festival trad hij nog een keer op met Ilse DeLange.

DeLange en Waylon hadden sinds hun onverwacht sterke optreden op het Eurovisie Songfestival niet meer samen opgetreden. Omdat Waylons agenda te vol zou zitten, deed DeLange meerdere promotieoptredens met een invaller.

Later werd duidelijk dat Waylon definitief afscheid nam van het duo, omdat hij geen gelijkwaardige rol in het project had. DeLange noemde de Common Linnets na het songfestival een gelegenheidsduo en zei dat het altijd al de bedoeling was om zangers te rouleren.

Bitterzoet
Bij het concert gisteravond leken de artiesten alle ophef achter zich te hebben gelaten. Tijdens de uitvoering van hun hit Calm after the Storm keken ze elkaar als vanouds diep in de ogen. "Dit, deze muziek, is voor altijd van ons", zei DeLange.

"Het is wel bitterzoet", zei DeLange vooraf op Radio 2. "Als ik hem dan aankijk, denk ik: Man, come on, ga nou met me mee! Daarom is het van belang om er vanavond extra van het genieten."

DeLange gaf toe toe dat ze "best een beetje zenuwachtig" was over de hereniging met Waylon, maar dat ze niet over de ophef hadden gesproken. "Er is nergens over gesproken, we gaan gewoon samen ons succes vieren", zei ze op 3FM.

Verder zonder Waylon
Waylon en DeLange speelden op de eerste editie van het Tuckersville-festival ook eigen nummers. Daarnaast waren er optredens van De Dijk, Tim Knol en Daniel Lohues.

DeLange zegt zich nu op de toekomst van de Linnets zonder Waylon te gaan richten. "Ik heb al een stuk of acht à negen nummers geschreven en ik kan niet wachten om ze te laten horen."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_141399424
Ik vind zo'n lege tribune achter het podium altijd zo'n afknapper voor de sfeer.... Dat hadden ze slimmer aan moeten kleden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_141400746
Droeg ze nou 'Still Loving After You' aan hem op?
Da's ook niet geheel sympathiek...
  zondag 22 juni 2014 @ 11:17:14 #68
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_141401002
quote:
Tof filmpje! :)
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 09:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind zo'n lege tribune achter het podium altijd zo'n afknapper voor de sfeer.... Dat hadden ze slimmer aan moeten kleden
Ja, en dat was ook het geluid ten goede gekomen, waarschijnlijk. Maar ik begreep uit het filmpje hieronder dat dit het eerste concert was in dat stadion, dus ze moeten nog wat leren, denk ik. Nou is het misschien altijd moeilijk in zo'n open stadion, maar ze zouden toch eens moeten gaan vragen bij het Gelredome hoe die ervoor zorgen dat het geluid bij concerten wél goed is (itt bijv. de Arena). Ik heb in het Gelredome zowel concerten op het veld meegemaakt als op de tribune en alle keren was het geluid prima. Maar daar doen ze dan ook wel hun best voor met akoestische panelen enz..( In de Arena was het op de tribune beide concerten die ik er heb gezien een drama. :{ )

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 22 juni 2014 @ 11:54:47 #69
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_141401791
Nog meer filmpjes! *O* :P B-)










Aan het begin van het laatste filmpje steekt Ilse Waylon nog even een veer in z'n reet, over zijn liedje dat hij schreef in de Ardennen, dat het zo mooi was en dat ze het moment nooit zal vergeten. Klinkt wel een beetje alsof ze zich toch aantrekt dat hij zich blijkbaar ondergewaardeerd heeft gevoeld in TCL.
Maar ja, in dat interview met Daniel Dekker vooraf zegt Waylon toch nog maar een keer duidelijk dat het wat hem betreft een side project blijft, waar zet misschien nog wel eens naar terugkeren (maar nu ff niet, althans, zo hoor ik het).
Waylon vertelt openhartig - Common Linnets & liefde
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_141401839
Ach wellicht zijn ze gewoon hartstikke gek op elkaar, maar weten ze niet wat ze ermee aan moeten omdat ze beide een relatie hebben. En dan wil je ook niet in de media gespot worden als koppel terwijl je er zelf nog niet uit bent.

/einde speculatie haha
  zondag 22 juni 2014 @ 12:04:31 #71
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_141402024
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:56 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ach wellicht zijn ze gewoon hartstikke gek op elkaar, maar weten ze niet wat ze ermee aan moeten omdat ze beide een relatie hebben. En dan wil je ook niet in de media gespot worden als koppel terwijl je er zelf nog niet uit bent.

/einde speculatie haha
Whehehehe! :P o|O >:)

NLpop twitterde op zondag 22-06-2014 om 10:02:00 Ilse: ‘Als ik hem dan aankijk, denk ik: man, come on, ga nou met me mee!’ #tuckerville http://t.co/WwIab5Aizr reageer retweet


Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_141404550
Ik was erbij (voor 13 euro via vakantieveilingen :')). En wat een fantastisch concert, in het begin een beetje stijfjes maar daarna echt prachtig. Vooral Waylon solo was erg goed. Had veldkaarten, en geluid was bij mij perfect :) .
pi_141404580
Oh ja en je kon wel merken dat het vooral Waylon was die zich een beetje afzijdig hield van Ilse.
pi_141407401
Mooie filmpjes Jane, bij sommige krijg ik toch echt wel kippenvel O+
~The present is all there is~
  zondag 22 juni 2014 @ 17:19:59 #75
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_141412550
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef grazz het volgende:
Mooie filmpjes Jane, bij sommige krijg ik toch echt wel kippenvel O+
ff voor de duidelijkheid, ik heb ze ook maar gewoon van YouTube geplukt, he? Ik zat gewoon thuis voetbal te kijken gisteravond. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:36 schreef aarontje112 het volgende:
Vooral Waylon solo was erg goed.
Ja, ik heb hem vorige week voor het eerst live in het Vondelpark gezien en daar was hij ook echt geweldig. Maar het stomme is dat ik, door alle filmpjes op internet die ik gezien had en verhalen van anderen die ik gelezen had, eigenlijk al niet eens anders verwachtte, terwijl het soms dan toch in de praktijk tegen kan vallen. :D Deed het niet in het geval van Waylon. Toen ik daar stond realiseerde ik me ineens dat het best wel bijzonder was waar ik naar stond te kijken en te luisteren. Dat het echt zelden voorkomt dat iemand zó goed is live. En ik ben toch best naar behoorlijk wat concerten, ook van grote (buitenlandse) namen, geweest. Het zingen gaat hem ook - schijnbaar - zo ongelooflijk makkelijk af. Bizar gewoon! Dan sta je echt te genieten, ook al ken je sommige nummers niet eens (want van zijn nieuwe album), terwijl je het bij die Grote Namen vaak vooral moet hebben van de herkenbaarheid van de liedjes die iedereen keihard staat mee te zingen. En dan was het in het Vondelpark nog maar een 'klein' concert, waar hij gewoon met een gitaar op een kruk op het podium zat met een paar bandleden.

Misschien moeten we maar blij zijn dat hij niet met Ilse de wereld over gaat, want als ze in het buitenland ontdekken hoe goed hij is zijn we hem kwijt, ben ik bang. :P En volgens mij is het ook gewoon een aardige, lieve man. Met issues misschien, met name in het verleden, maar ach, wie is er perfect? Zoals hij op Radio 2 als een apetrotse pappa vertelde hoe blij hij was dat z'n zoon erbij zou zijn en dat hij het vriendinnetje van z'n zoon voor het eerst ging ontmoeten en dat hij ze had laten ophalen... Ja, dat klonk gewoon heel lief. Hij probeert echt wel alles wat er vroeger mis is gegaan nu goed te doen (of goed te maken, voor zover dat kan), heb ik de indruk. En ik gok dat dat voor hem uiteindelijk ook belangrijker is dan die buitenlandse doorbraak waarvan je niet weet of die wel zou komen. Zeker niet als hij het zou moeten doen als 'just another band member'.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')