abonnement Unibet Coolblue
pi_146038480
Nou, vooruit
pi_147619840
Zo. Vorige week 2 seizoenen in 4 dagen verslonden. Enige voordeel van ziek zijn en Netflix hebben is dat je er snel doorheen bent. Overigens geeft Netflix je 15 seconden bedenktijd of je de volgende episode wil zien dus het gaat eigenlijk bijna natural... :')

Vette serie, ik was meteen geboeid vanaf de eerste episode. Het liedje is trouwes O+ ik betrap mijzelf erop dat ik 'm zing op random momenten.

Top 3 fav chars:
1) Red
2) Piper
3) Pennsatucky

Top 3 haat chars:
1) Gedeelde plaats voor die twee methjunkies die altijd samen zijn
2) Big Cindy
3) Daya

Tevens had ik ook echt een bloedhekel aan Vee, gelukkig is ze een zandwinkel begonnen. :')

Het begint in juni weer toch?
Gewoon normaal doen ja.
pi_147620110
Als ik iemand vervelend vond was het wel Pennsatucky :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147620153
Moet juist altijd lachen om hoe ze doet en wat ze allemaal zegt :')
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 16 december 2014 @ 01:00:53 #180
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_147625267
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Als ik iemand vervelend vond was het wel Pennsatucky :P
Ook raar om haar na OITNB als relatief vriendelijk persoon in Sons of Anarchy te zien :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_147629181
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 01:00 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ook raar om haar na OITNB als relatief vriendelijk persoon in Sons of Anarchy te zien :P
Vind het sowieso raar om mensen uit series ineens in een film of andere serie te zien. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_147634076
't is nog maar de vraag of Pennsatucky wel terugkomt, want Taryn Manning loopt kans om voor het echie de bak in te draaien :D
pi_147634231
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:10 schreef SSJKliko het volgende:
't is nog maar de vraag of Pennsatucky wel terugkomt, want Taryn Manning loopt kans om voor het echie de bak in te draaien :D
Ohhh? Dat is leuke gossip :9
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 16 december 2014 @ 13:19:13 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147634316
bitch fight onder voormalig vriendinnetjes

quote:
Manning's lawyer says, "The District Attorney declined to prosecute Ms. Manning and the arrest was voided. The allegation was false. It is unfortunate that additional false allegations by an individual convicted of violating orders of protection intended to protect Ms. Manning are facilitated by purported news organizations to perpetuate the harassment of Ms. Manning exponentially."

NYPD, however, tells TMZ the arrest was not voided.

8:22 AM PT We're told the DA has already declined to prosecute Manning.
Read more: bron
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147634624
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohhh? Dat is leuke gossip :9
Haha well even in een notendop wat er zich de afgelopen maanden heeft afgespeeld:

In Juni klaagde Tayrn Manning een vroegere vriendin aan, Jeanine Heller, wegens stalking. Vlak daarna is er een dikke twitter-oorlog ontstaan tussen die twee die letterlijk maanden heeft geduurd.. Jeanine Heller ontkende dat ze Taryn gestalkt had en insinueerde dat Taryn haar ex was. Taryn ontkende het en kreeg ondertussen een vriend, die vriend blijkt op verscheidene homodating-sites geregistreerd te zijn. Ondertussen begon ene Holli (blijkbaar ook een ex van Taryn?.. bekend van dit: http://www.dailymail.co.u(...)mmunity-service.html) zich er ook tegenaan bemoeien en toen escaleerde de boel helemaal.
Mevrouw Heller was een beetje dom door alle smsjes/e-mails/whatsappberichten/foto's/documenten enzovoorts op een dropbox te plaatsen, Holi heeft die gehacked en vervolgens op internet gepleurd.

Blijkt inderdaad uit dat
-Taryn Manning inderdaad een relatie heeft gehad met zowel Jeanine als Holli
- Taryn lijdt aan borderline
- Taryn zorgde ervoor dat Jeanine een restraining order kreeg en bespeelde Jeanine zo dat ze 'm verbrak
- Taryn pleegde valsheid in geschrifte want uit alle documenten blijkt dat Jeanine haar helemaal niet heeft gestalkt, Taryn is hiervoor ook aangehouden een paar weken terug

Al met al 't is echt messy en er worden steeds meer privé dingen uitgelekt :s
Gisteren was er alweer een nieuwe dropbox met allerlei privé documenten..
pi_147634630
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:19 schreef Re het volgende:
bitch fight onder voormalig vriendinnetjes

[..]

Read more: bron
Ex-en.

Edit: Ik herinner me trouwens nog één uitgelekte textmessage waarin stond dat Taryn uit de show geschreven wou worden want de storylines in s2 draaiden niet meer om haar maar om die 'niggers', en dat vond ze niet oké, want zij vond zichzelf de beste die er rondliep.



pi_147634963
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:28 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ex-en.

Edit: Ik herinner me trouwens nog één uitgelekte textmessage waarin stond dat Taryn uit de show geschreven wou worden want de storylines in s2 draaiden niet meer om haar maar om die 'niggers', en dat vond ze niet oké, want zij vond zichzelf de beste die er rondliep.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaha ohmygosh. Oké nu vind ik haar meteen niet leuk meer; ook niet als character :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_147635120
Nee, ik ook niet. Ik vond haar best grappig als Pennsatucky voor deze affaire. Nu blijkt gewoon dat ze niet eens moeite hoeft te doen voor Pennsatucky, want ze is 't zelf gewoon.
Wat ik überhaupt ook niet snap is dat ze letterlijk toegaf in al die files dat ze seks heeft met mannen en vrouwen en relaties heeft gehad met vrouwen, maar vervolgens vrolijk dit soort dingen zegt: "If I'm made out to be a dyke you might as well put a bullet through my head"

Accepteer gewoon wie je bent?
pi_147636096
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:42 schreef SSJKliko het volgende:
Nee, ik ook niet. Ik vond haar best grappig als Pennsatucky voor deze affaire. Nu blijkt gewoon dat ze niet eens moeite hoeft te doen voor Pennsatucky, want ze is 't zelf gewoon.
Wat ik überhaupt ook niet snap is dat ze letterlijk toegaf in al die files dat ze seks heeft met mannen en vrouwen en relaties heeft gehad met vrouwen, maar vervolgens vrolijk dit soort dingen zegt: "If I'm made out to be a dyke you might as well put a bullet through my head"

Accepteer gewoon wie je bent?
Ja precies, helemaal mee eens. Op Netflix staat nu ook 'Behind the bars' met interviews met de cast. Ook zij wordt geïnterviewd en toen verbaasde het mij dat ze exact dezelfde stem heeft als Pennsatucky, ook qua accent en zo. De rest van de cast acteert nog een accent, zij dus niet. Ik begrijp ook waarom je zegt 'ze is 't zelf gewoon'. Jammer!
Gewoon normaal doen ja.
pi_147643658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik las deze spoiler (niet zo'n grote) maar, wellicht dat het handig is om vooraf aan te geven dat het om zaken van het komende seizoen gaat. Ik ging ervan uit dat voor mensen die alles al gezien hebben geen spoilers mogelijk zijn... :)

Tayrn Manning is gewoon een gaar wijf. Dat ze in het echt zo'n vreemde is kun je wel horen aan haar stem, wat er voor een groot deel voor gezorgd heeft dat ze haar rollen gekregen heeft. In 8 Mile klinkt ze iets normaler (waarschijnlijk getraind), maar in Hustle and Flow is is het gewoon dezelfde stem.

Apart dat ze zichzelf zo'n grote ster vind. Wellicht dat haar management haar dat heeft wijsgemaakt.
pi_147644307
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:56 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Hmm, ik las deze spoiler (niet zo'n grote) maar, wellicht dat het handig is om vooraf aan te geven dat het om zaken van het komende seizoen gaat. Ik ging ervan uit dat voor mensen die alles al gezien hebben geen spoilers mogelijk zijn... :)

Tayrn Manning is gewoon een gaar wijf. Dat ze in het echt zo'n vreemde is kun je wel horen aan haar stem, wat er voor een groot deel voor gezorgd heeft dat ze haar rollen gekregen heeft. In 8 Mile klinkt ze iets normaler (waarschijnlijk getraind), maar in Hustle and Flow is is het gewoon dezelfde stem.

Apart dat ze zichzelf zo'n grote ster vind. Wellicht dat haar management haar dat heeft wijsgemaakt.
Ja, ik dacht dus echt dat het 100% geacteerd was, maar dat is niet zo. Dus nu dislike ik haar :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_147644817
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dus echt dat het 100% geacteerd was, maar dat is niet zo. Dus nu dislike ik haar :'(
Op zich best vreemd omdat het natuurlijk niets met het character te maken heeft dat ze speelt, maar ik moet zeggen dat ik dat ook heb. Ik kan het best los zien, maar het heeft wellicht met een soort van gunfactor te maken. Ik vraag me ook af hoe de latina en zwarte medeactrices tegen haar aankijken. Dat soort woorden ligt nu eenmaal gevoelig, hoewel ik niet denk dat ze werkelijk racistisch is oid. Anders zou ze wel héél opportunistisch in het wereldje staan, gezien een paar van haar vorige rollen.
pi_147645134
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:37 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Op zich best vreemd omdat het natuurlijk niets met het character te maken heeft dat ze speelt, maar ik moet zeggen dat ik dat ook heb. Ik kan het best los zien, maar het heeft wellicht met een soort van gunfactor te maken. Ik vraag me ook af hoe de latina en zwarte medeactrices tegen haar aankijken. Dat soort woorden ligt nu eenmaal gevoelig, hoewel ik niet denk dat ze werkelijk racistisch is oid. Anders zou ze wel héél opportunistisch in het wereldje staan, gezien een paar van haar vorige rollen.
Het staat inderdaad los van elkaar maar wat je zegt, ik gun het haar nu niet meer. Ik vind het typetje wat ze 'speelt' echt fantastisch, hoe debiel ze af en toe doet en die dingen die ze zegt. Ben ook wel benieuwd inderdaad wat haar collega's ervan vinden. Ik ken haar dus verder ook niet van andere series/films, ik las Sons of Anarchy en nog meer? Ik ga meteen even neuzen op iMDB. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_147645347
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Het staat inderdaad los van elkaar maar wat je zegt, ik gun het haar nu niet meer. Ik vind het typetje wat ze 'speelt' echt fantastisch, hoe debiel ze af en toe doet en die dingen die ze zegt. Ben ook wel benieuwd inderdaad wat haar collega's ervan vinden. Ik ken haar dus verder ook niet van andere series/films, ik las Sons of Anarchy en nog meer? Ik ga meteen even neuzen op iMDB. :D
Vooral 8 Mile en Hustle and Flow, dat zijn wel de bekendsten, denk ik. Die eerste is die film met Eminem, ken je vast wel. Hustle and Flow is met Terrence Howard die daar zeer overtuigend in speelt. Een van de betere films die vreemd genoeg maar weinig mensen kennen.
pi_147645566
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:54 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Vooral 8 Mile en Hustle and Flow, dat zijn wel de bekendsten, denk ik. Die eerste is die film met Eminem, ken je vast wel. Hustle and Flow is met Terrence Howard die daar zeer overtuigend in speelt. Een van de betere films die vreemd genoeg maar weinig mensen kennen.
Ik heb 8 Mile wel gezien, die ander nog nooit van gehoord zelfs. Aanrader dus?!
Gewoon normaal doen ja.
pi_147645639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb 8 Mile wel gezien, die ander nog nooit van gehoord zelfs. Aanrader dus?!
Ik vind van wel. Scoort ook zeer goed op het zeer kritische Rotten Tomatoes.
Indien mogelijk wel kijken met degelijk geluid zodat je de bas mee krijgt. Er zit één scène in waarbij dat extra belangrijk is.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 16 december 2014 @ 19:09:52 #197
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147645850
Jammer als ze gaat best een toffe rol. Ben benieuwd hoe ze het oplossen dan of is de serie niet meer autobiografisch?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147650663
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer als ze gaat best een toffe rol. Ben benieuwd hoe ze het oplossen dan of is de serie niet meer autobiografisch?
Serie is sowieso niet erg autobiografisch meer.
De echte Piper is namelijk nooit gescheiden van Larry én heeft ook nooit opnieuw aangepapt met Alex in de gevangenis ;)
En volgens mij zijn sommige personages in OITNB personificaties van meerdere personages. Kan dus best zijn dat pennsatucky bijv. nooit als persoon heeft bestaan maar een mix is van 2-3 personen.
pi_147871400
Gave serie maar ehhh vreemd einde van s02. :P
pi_147874282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:41 schreef TUFKAL het volgende:
Gave serie maar ehhh vreemd einde van s02. :P
Vond 'm wel tof, die scène met Rosa. En Vee die platgereden wordt :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')