IK WORDTquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef Downstar het volgende:
Ik wordt wel onpasselijk van dat gedoe altijd rondom zulke wedstrijden... Er mag volgens mij niks worden gezegd over het team dat duidelijk de underdog was... Nu dus Ghana vanmiddag Iran..
Nee dan gaat het weer over messi welke weer zo heerlijk heeft gevoetbald, terwijl die geen pepernoot raakte maar gewoon op een belangrijk moment scoorde met een goal die de keeper wel had kunne hebben..
Beetje jammer altijd
Omdat Henk al in de reguliere show is geweest.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef JaneDoe het volgende:
waarom mag henk de haan zn nr niet doen?
1x is toch niet genoeg voor zo een topnummertjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Henk al in de reguliere show is geweest.
Ik sta op de foto met Derksen en Gijpquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die op de foto willen met een bekende Nederlander
Echt onlogisch.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die op de foto willen met een bekende Nederlander
Laat zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met Derksen en Gijpmag dat wel?
Haha. Ik snap 'm Styloquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt onlogisch.
Snap je, want je Foknaam. xD
Rustig, chill op de bank, pilsje erbij. Beetje VI oranje, niks mis mee. Met jou dan ouwe reus?quote:
Huh, jij wil dat ze het over voetbal gaan hebben?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Volgende mij hebben we net een vette wedstrijd gezien, gaan we die nog analyseren mannen?
Beelden zijn nog niet vrijgegeven, denk ik?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Volgende mij hebben we net een vette wedstrijd gezien, gaan we die nog analyseren mannen?
idd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Tijdens CL en Europa League komen die gasten toch ook niet in beeld?
Hetzelfde maar dan met water inplaats van een pilsje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig, chill op de bank, pilsje erbij. Beetje VI oranje, niks mis mee. Met jou dan ouwe reus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |