dank je. het is maar iets van de frituur hoor. een Bicky Burgerquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je. het is maar iets van de frituur hoor. een Bicky Burger![]()
maandag naar de markt in Brasschaat
Nog nooit van gehoord en nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je. het is maar iets van de frituur hoor. een Bicky Burger![]()
maandag naar de markt in Brasschaat
Lol, ik moest hem ook opzoeken, die bicky burger.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord en nog nooit van gehoord
Oooooh ik dacht dat jij het gewoon wist.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, ik moest hem ook opzoeken, die bicky burger.![]()
Gij zijt een belg?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:18 schreef sararaats het volgende:
Brasschaat kan je vergelijken met Knokke-Heist. beetje kouwe kak hihi.
Belgie komt ook het broodje patat vandaanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:18 schreef Punkman het volgende:
Nee, had er ook nog nooit van gehoord, schijnt populair in Belgie te zijn.
Patat of friet ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Belgie komt ook het broodje patat vandaanmet pinda en mayo
ik ben een Belgische ja maar supporter voor Oranjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gij zijt een belg?
En kouwe kak snap ik ja
Leuk toch, een belg onder onsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben een Belgische ja maar supporter voor Oranje
Allé manneke, gij zijt enen ólander geworden?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben een Belgische ja maar supporter voor Oranje
bwah een beetje wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Allé manneke, gij zijt enen ólander geworden?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]Ik heb in de vorige al uitgelegd waarom de vorige SC zo heette. Deze is nu niet van mij en iedereen is gewoon welkom pfffff, mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige al uitgelegd waarom de vorige SC zo heette. Deze is nu niet van mij en iedereen is gewoon welkom pfffff, mannen
quote:
Hieroquote:
Ik vind die gasten zo grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |