SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef Rijst het volgende:
Tim86 (en andere), The Raid is al uit in HD kwaliteitVorige week pas in de bios in NL
![]()
quote:Jup, ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Postte timmers vanochtend al dacht ik.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
sowieso in de bios kijken die
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een dom topic.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij dat woord denk ik aan dit topic: KLB / Stijve door chimeid op werk.. chananthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
50k packs zijn uit voor de geïnteresseerden.
Ik ben benieuwd of mijn broer zijn coins vandaag wel krijgt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn broer zijn coins vandaag wel krijgt.is ie opgelicht?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jezus Argentina
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden dat hij vandaag die coins zou krijgen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Coins gekocht bij Bob uit Westervoort?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn broer zijn coins vandaag wel krijgt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb jij ze al?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Coins gekocht bij Bob uit Westervoort?![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen van de site waar hij die coins heeft gekocht.
Welke site?Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |