SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef Rijst het volgende:
Tim86 (en andere), The Raid is al uit in HD kwaliteitVorige week pas in de bios in NL
![]()
quote:Jup, ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Postte timmers vanochtend al dacht ik.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
sowieso in de bios kijken die
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een dom topic.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij dat woord denk ik aan dit topic: KLB / Stijve door chimeid op werk.. chananthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
50k packs zijn uit voor de geïnteresseerden.
Ik ben benieuwd of mijn broer zijn coins vandaag wel krijgt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn broer zijn coins vandaag wel krijgt.is ie opgelicht?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jezus Argentina
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden dat hij vandaag die coins zou krijgen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Coins gekocht bij Bob uit Westervoort?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn broer zijn coins vandaag wel krijgt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb jij ze al?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Coins gekocht bij Bob uit Westervoort?![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen van de site waar hij die coins heeft gekocht.
Welke site?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ook niet. Maar dat Iran doet er wel alles aan om met 3x 0-0 terug naar de zandbak te gaanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Snap gewoon niet dat je met zo'n elftal niet kan presteren.
Beetje met elf man achter de bal, voorste man staat gewoon op maximaal 35 meter van de eigen doellijn af
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Naaierdquote:
Eerst helpen wij jou en dan Rijst laten zitten.
Hij had speciaal een kaarsje aangestoken, bakje chips neergezet en een glas kindercola ingeschonken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
![]()
Zelfs Nederland heeft nog een betere verdediging en middenveld dan dit team. En een betere aanval.Feyenoord Rotterdam![]()
Voor die gasten is dat gewoon een prestatie... Kan het ze niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat Iran doet er wel alles aan om met 3x 0-0 terug naar de zandbak te gaan
Beetje met elf man achter de bal, voorste man staat gewoon op maximaal 35 meter van de eigen doellijn af![]()
Ik zou me echt de ogen uit de kop schamen als ik speler was van Argentinië. Vreet die lui gewoon op man, de tering. Als ze de vechtlust van die Australiërs hadden stond het 7-0.![]()
Van kwaad tot ergerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien hebben ze wel seks gehad met elkaars vrouw en zijn ze daar achter gekomen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Snap gewoon niet dat je met zo'n elftal niet kan presteren.![]()
Helemaal mee eens hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor die gasten is dat gewoon een prestatie... Kan het ze niet kwalijk nemen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ook niet wisselen ofzo he? KneuzenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar staat hij normaal gesproken dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rojo is gewoon geen LB.. dat zie je aan alles.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat een ellende is dit zeg![]()
Ik heb nu al spijt dat ik dit heb ingevuld als wereldkampioen ipv Frankrijk of Duitsland![]()
Ben blij dat ik eventjes een wed-vrije periode heb ingelast. Anders had ik nu al een aantal katten tegen de muur aangeschopt uit frustratie.![]()
geen idee..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is die coach boos op Lavezzi of is die bles?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wereldkampioen word je niet in de poulequote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat een ellende is dit zeg![]()
Ik heb nu al spijt dat ik dit heb ingevuld als wereldkampioen ipv Frankrijk of Duitsland![]()
CB.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waar staat hij normaal gesproken dan?![]()
Gewoon TOTS Perez en TOTS Zarate jatogquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is die coach boos op Lavezzi of is die bles?![]()
ja het is dat ik geen katten heb. en ook geen geld meer op bwin na deze wedstrijdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:30 schreef Toefjes het volgende:
Ben blij dat ik eventjes een wed-vrije periode heb ingelast. Anders had ik nu al een aantal katten tegen de muur aangeschopt uit frustratie.Dus mijn wed vrije periode begint ook
tevesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gewoon TOTS Perez en TOTS Zarate jatog![]()
alleen di maria doet iets leuks af en toe met de bal. rest maar zeer zeer matig![]()
heb het idee dat ze met 3 man elkaar in de weg lopen op de penaltystipPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit WK is gewoon bar en boos wat dat betreft. Maar op zich ook wel vermakelijk hoe deze landen keihard falen. Hebben wij het toch nog vrij redelijk gedaan tegen Australië.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja het is dat ik geen katten heb. en ook geen geld meer op bwin na deze wedstrijdDus mijn wed vrije periode begint ook
![]()
De scheids heeft tot nu toe meer ballen voor Argentinië geraakt dan Messi.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat zal een best volksfeest in Iran worden als daar het nieuws arriveert dat ze een puntje hebben gehaald tegen Argentinië![]()
![]()
Ik heb er echt een hekel aan dat Nederlanders nu gaan zeiken hoe slecht we spelenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit WK is gewoon bar en boos wat dat betreft. Maar op zich ook wel vermakelijk hoe deze landen keihard falen. Hebben wij het toch nog vrij redelijk gedaan tegen Australië.![]()
![]()
Spits voor spits x2
Laffe mongool
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, heb er geen biertje minder om gedronken hoor. Er was zelfs sprake van een flinke ontlading in de stad. Maar dat het slecht was de eerste helft is niet zeiken hoor, dat is gewoon een vrij redelijke conclusie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan dat Nederlanders nu gaan zeiken hoe slecht we spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop nu dat Iran en Nigeria doorgaan. Of Bosnie en Nigeria, ookg oed.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bosniëquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:40 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop nu dat Iran en Nigeria doorgaan.![]()
![]()
![]()
zou wat zijn zeg, door met 3x 0-0
Ghoochannejhad is echt een prima spits geworden trouwens.Hartstikke gevaarlijk zo.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
stuk betere kansen gehad dan Argentiniequote:
Goeie counter van Alireza en Reza.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ghoochannejhad is echt een prima spits geworden trouwens.Hartstikke gevaarlijk zo.
![]()
Als LB misschien. Als CB heb ik hem niet zien spelen maar hij zal wel niet voor niks gold zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Die Rojo![]()
Zou bij Almere City nog op de bank zitten![]()
![]()
Echt, wat zijn die van hun voetstuk gevallen. Ze moeten zich kapot schamenquote:Vuile tering proleten
![]()
WATERSTOFBOMquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, wat zijn die van hun voetstuk gevallen. Ze moeten zich kapot schamenVuile tering proleten
Daarom hadquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, wat zijn die van hun voetstuk gevallen. Ze moeten zich kapot schamenVuile tering proleten
Bosnië
ook deze groep moeten winnen
![]()
Wel beter in geworden dan sinds schoolquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
gelukkig is hij beter in vrouwen versieren
(Verkapte-zhano-zat-bij-reza-op-school-post)![]()
Reza van zelfverbetering of Reza van Go Ahead?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel beter in geworden dan sinds school
(Verkapte-zhano-zat-bij-reza-op-school-post)
Is die Facebookpagina ''Ik bied de helft'' van jou Lindgren? (Dacht ik te lezen hier, en zag het voorbij komen op FB.)
Feyenoord Rotterdam![]()
Baek Ji Hoon is ook weer terug maar zijn stats zijn veeeeeeel minder gewordenhttp://sofifa.com/player/146965-ji-hoon-baek
![]()
Reza van Hveenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Reza van zelfverbetering of Reza van Go Ahead?was dat andere alweer vergeten..
![]()
neuhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, lijkt me niet. All gold rare toch? Zitten dan max 4 a 5 spelers in en de rest gold consumables. Als je 7/8 premium packs opent haal je er wel meer uit met waarschijnlijk meer spelersquote:![]()
nee die nieuwe die alleen vanaf nu nog 22 uur beschikbaar is. 12 goud waarvan alle 12 zeldzaam en alle 12 spelers.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet. All gold rare toch? Zitten dan max 4 a 5 spelers in en de rest gold consumables. Als je 7/8 premium packs opent haal je er wel meer uit met waarschijnlijk meer spelers
50k coins of 1000 fifa coins![]()
50k is toch alleen spelers?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet. All gold rare toch? Zitten dan max 4 a 5 spelers in en de rest gold consumables. Als je 7/8 premium packs opent haal je er wel meer uit met waarschijnlijk meer spelersRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe groot is de kans dan op een IF of een TOTS?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:46 schreef utopie het volgende:
[..]
nee die nieuwe die alleen vanaf nu nog 22 uur beschikbaar is. 12 goud waarvan alle 12 zeldzaam en alle 12 spelers.
50k coins of 1000 fifa coinsRossoneri siamo noi.![]()
0.57658585%quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dan op een IF of een TOTS?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nog even een potje voor de wedstrijd.. tegen een BSG met Johnson en Zardes voorin. Die 2 lijken echt heel erg op elkaar in-game.![]()
even kijken of ik nog overbodige duitsers en ghanezen heb
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TOTS zitten allang niet meer in packs johquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dan op een IF of een TOTS?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zegt genoeg dat er in al die tijd maar 1 iemand is geweest die een legend had hier..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de Xbox kun je natuurlijk wel legends krijgen maar die kans is 0,000001% ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maver niet eens volgens mij?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat er in al die tijd maar 1 iemand is geweest die een legend had hier..Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |