quote:
Is lekker hoor.quote:
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over mij in een relatie:
De tweeling vrouw is erg wispelturig: Ze wisselt net zo makkelijk van kledingstijl als van partner. Deze veranderstijl maakt haar ook erg spannend voor haar partner: Ze wisselt zo van braaf naar vamp. Als partner moet je tolerant zijn: ze houdt van avontuur en affaires.
Wow. Mad jelly.quote:
Alsof je jezelf nu pas leert kennen, hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over mij in een relatie:
De tweeling vrouw is erg wispelturig: Ze wisselt net zo makkelijk van kledingstijl als van partner. Deze veranderstijl maakt haar ook erg spannend voor haar partner: Ze wisselt zo van braaf naar vamp. Als partner moet je tolerant zijn: ze houdt van avontuur en affaires.
http://www.seksenzo.info/(...)ologische-tweeling-0quote:
ik raak wel snel op dingen uitgekeken vaak, maar niet op mensen. Ik heb ook nog nooit een affaire gehad en houd totaal niet van wisselende contactenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof je jezelf nu pas leert kennen, hè?
Ah, even mijn sterrenbeeld zoeken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://www.seksenzo.info/(...)ologische-tweeling-0
Ik ben wispelturig, intelligent, ga vreemd en ben snel op alles uitgekeken.
kun je overal wel vinden.quote:
Luchttypje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je overal wel vinden.
Ik heb maar niet ingetikt, tweeling seks
Mijn eigenschappen:
Mededeelzaam
Veelzijdig
Groot aanpassingsvermogen
Luchtig
Vlinderig
Opgewekt
Nieuwsgierig
Open voor alle nieuwigheden
Naäperig
Vrijblijvend
Oppervlakkig
Nou ja, volgens mij vindt iedereen dat zowat wel leuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik raak wel snel op dingen uitgekeken vaak, maar niet op mensen. Ik heb ook nog nooit een affaire gehad en houd totaal niet van wisselende contacten![]()
Wel van aandacht btw
quote:De steenbok wil nog wel eens koeltjes overkomen, maar binnenin laait het vuur. In bed heerst het aardse verlangen, want dit sterrenbeeld heeft niet veel nodig om geprikkeld te raken. Liefde en seks gaan hand in hand voor deze volhardende, gepassioneerde en loyale minnaar/minnares. De partner zal dan ook niets te klagen hebben. Hoewel de Steenbok graag zelf het initiatief neemt, staat hij/zij altijd open voor nieuwe dingen en experimenten. Als de partner een begrijpend, sterk en wellustig persoon is, kan de Steenbok helemaal tot zijn/haar recht komen... Door zijn/haar strijdlustige karakter houdt de Steenbok van spelletjes die leuk zijn, maar die hij/zij wel kan winnen. Dit sterrenbeeld wil een stijlvol en sexy persoon. Iemand met geld, succes en aanzien.
ik heb t van twee sotes gepluktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Luchttypje.
Ik ben zelf een Schorpioen. De tekst was een stuk korter, maar wel redelijk positief.
ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij vindt iedereen dat zowat wel leuk.
mijne klopt helemaal trouwens.
[..]
Klopt best behoorlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Vlinderig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je overal wel vinden.
Ik heb maar niet ingetikt, tweeling seks
Mijn eigenschappen:
Mededeelzaam
Veelzijdig
Groot aanpassingsvermogen
Luchtig
Vlinderig
Opgewekt
Nieuwsgierig
Open voor alle nieuwigheden
Naäperig
Vrijblijvend
Oppervlakkig
wat raar btw, bij jou staat er echt een omschrijving van hoe je bent in bed, bij mij nauwelijks eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |