quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:48 schreef Mr.Ping het volgende:
Mag een verkrachter na zijn straf te hebben uitgezeten ook niet meer boven een vrouw wonen?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:48 schreef Mr.Ping het volgende:
Mag een verkrachter na zijn straf te hebben uitgezeten ook niet meer boven een vrouw wonen?
Laten we de pedo gelijk een kind kado geven...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:49 schreef Jahr00n het volgende:
hij heeft zn straf toch uitgezeten?
mag volkert nu nergens meer wonen?
erg slim ben jij niet he?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef redbullll het volgende:
[..]
[..]
Laten we de pedo gelijk een kind kado geven...
wat is da toch , nederlanders en pedoflie..
Er wonen waarschijnlijk meer dan genoe pedo's dichtbij scholen waar niemand wat vanaf weet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:54 schreef redbullll het volgende:
[..]
Moet jij zeggen...
Het normaal vinden dat een pedo boven een kinderopvang woont
quote:Het inlichten van het publiek zou 'politieke zelfmoord' zijn. Bolsius wil daar niet op ingaan. "Dat is zijn mening."
Hoe dan? Enkelbandje om?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:57 schreef deedeetee het volgende:
Wordt dit soort lui dan niet door de rechtbank verboden om in de buurt van dit soort instellingen te komen ? Ik dacht dat dat wel automatisch zo zou zijn.
Je kunt mensen echt wel een dergelijk verbod opleggen hoor. Stalkers krijgen dat ook.quote:
Wat gaat er precies fout? Hij werkt er toch niet? In vrijwel iedere buurt zijn wel scholen, opvangcentra en dat soort voorzieningen te vinden. Pedoseksuelen sleuren kinderen niet de bosjes in als ze voorbij fietsen, het gaat pas fout als hij hier zou werken of iets.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:11 schreef Straatcommando. het volgende:
jezus christus op een gecastreerde knol, hoe kan dit nou man! elke! ELKE!!! keer weer gaan dit soort dingen catastrofaal fout. Ongelooflijk.
Geen idee. Maar een moordenaar mag natuurlijk nooit meer bij een kerkhof in de buurt wonen. Dat brengt hem maar op ideeën.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:48 schreef Mr.Ping het volgende:
Er is een verschil natuurlijk. Als veroordeelde pedofiel recht boven een kdv gaan wonen om daarna bang te zijn voor Benno L toestanden, is een beetje vreemd. Bovendien kun je met je gezonde verstand ook wel bedenken dat andere mensen die niet allemaal even helder denken het misschien niet zo fijn vinden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat gaat er precies fout? Hij werkt er toch niet? In vrijwel iedere buurt zijn wel scholen, opvangcentra en dat soort voorzieningen te vinden. Pedoseksuelen sleuren kinderen niet de bosjes in als ze voorbij fietsen, het gaat pas fout als hij hier zou werken of iets.
Hoezo is dat vreemd? Benno L. woonde notabene in een seniorencomplex als ik me niet vergis...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er is een verschil natuurlijk. Als veroordeelde pedofiel recht boven een kdv gaan wonen om daarna bang te zijn voor Benno L toestanden, is een beetje vreemd.
Lijkt me geen reden om in die waanzin mee te gaan. We hebben kennelijk meer Lenferinks nodig.quote:Bovendien kun je met je gezonde verstand ook wel bedenken dat andere mensen die niet allemaal even helder denken het misschien niet zo fijn vinden.
Opsluiten die pedo.squote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat gaat er precies fout? Hij werkt er toch niet? In vrijwel iedere buurt zijn wel scholen, opvangcentra en dat soort voorzieningen te vinden. Pedoseksuelen sleuren kinderen niet de bosjes in als ze voorbij fietsen, het gaat pas fout als hij hier zou werken of iets.
Volgens mij is dat ook gebeurtquote:
Om vervolgens het een woning boven een kinderopvang te geven, welkom in NL waar ook rechters pedofiel zijn.. ish koeltoer?quote:
Wat een mongool ben jij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:32 schreef redbullll het volgende:
[..]
Om vervolgens het een woning boven een kinderopvang te geven, welkom in NL waar ook rechters pedofiel zijn.. ish koeltoer?
Demminkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij.
Rechters pedofiel? Omdat ze de wetgeving naleven?
War loop je nou te bazelen man
Je hebt het trouwens alleen maar over pedofielen maar het is een pedoseksueel waar je topic over gaat, groot verschil.
Omdat 1 ambtenaar zich vergrepen heeft aan minderjarige zijn alle rechters meteen pedofiel?quote:
Het verhaal rond Demmink is dusdanig vaag dat ik daar ook niet al te veel waarde aan zou hechten. Verklaringen van zogenaamde getuigen bestaan vooral uit herinneringen van meer dan 10 (!) jaar terug...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat 1 ambtenaar zich vergrepen heeft aan minderjarige zijn alle rechters meteen pedofiel?
Uh, oke
Waarom zou-ie een woning accepteren die significant kleiner is? Hij heeft bovendien niet voor deze commotie gekozen; als de gemeente het niet bekend had gemaakt, was er niks aan de hand geweest en had er in alle rust een alternatief gezocht kunnen worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:58 schreef Leandra het volgende:
Wat een arrogantie, dat hij een woning afwijst wegens ongeschikt.
De omgeving niet kinderrijk genoeg?
Gadverdamme manquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou-ie een woning accepteren die significant kleiner is? Hij heeft bovendien niet voor deze commotie gekozen; als de gemeente het niet bekend had gemaakt, was er niks aan de hand geweest en had er in alle rust een alternatief gezocht kunnen worden.
Ja?quote:
Die mag ie niet meer uitwonen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:48 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik moest er om lachen dat ie uitgerekend daar gaat wonen. Maar in feite is het natuurlijk absurd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:58 schreef vipergts het volgende:
Hij moet ergens wonen, uit de buurt van kinderen is vrijwel niet mogelijk maar dit is wel het andere uiterste
Hij had zelf eerst de publiciteit gezocht en daardoor was duidelijk dat hij in Amersfoort woonde, dan kun je er op wachten dat de gemeente meer duidelijkheid geeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou-ie een woning accepteren die significant kleiner is? Hij heeft bovendien niet voor deze commotie gekozen; als de gemeente het niet bekend had gemaakt, was er niks aan de hand geweest en had er in alle rust een alternatief gezocht kunnen worden.
Gast.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:32 schreef redbullll het volgende:
[..]
Om vervolgens het een woning boven een kinderopvang te geven, welkom in NL waar ook rechters pedofiel zijn.. ish koeltoer?
Nou een boek geschreven. Leuk zeg. Hij kan schrijven. Laten we dan maar aannemen dat hij slim is.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wat een reacties hier ook.![]()
Sytze heeft zijn straf uitgezeten en moet nu gewoon ergens wonen. Overal wonen wel kinderen en bovendien geeft hij zelf aan niet op peuters te vallen, het gaat om een peuteropvang, kinderen van 1-3 jaar, weinig sexy aan, me dunkt.![]()
Sytze heeft ooit een boek geschreven, hij is tenminste geletterd, iets wat je van bijvoorbeeld 'Redbull' niet kan zeggen. Tokkies als Redbull leveren meer overlast en ruïneren de samenleving structureel meer dan een Sytze.
Ik zit niet te wachten op Amerikaanse hysterische taferelen, waar pedofielen telkens worden opgejaagd en helemaal nergens meer mogen wonen.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:49 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Nou een boek geschreven. Leuk zeg. Hij kan schrijven. Laten we dan maar aannemen dat hij slim is.
Verder heb je blijkbaar geen flauw idee wat voor schade een kind ondervindt als die (sexueel)misbruikt wordt.
Zo iemand hoort gewoon niet in de buurt van een school te wonen.
Het gaat hier dan ook om kinderen en kinderen hebben bescherming nodig van de volwassenen omdat ze nou eenmaal het niet zelf kunnen doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op Amerikaanse hysterische taferelen, waar pedofielen telkens worden opgejaagd en helemaal nergens meer mogen wonen.
Sytze wordt telkens opgejaagd en mag gewoon nergens wonen, hetzelfde geldt voor Benno. Elke andere ex-delinquent kan een nieuw leven opbouwen, alleen pedoseksuelen mogen nergens meer wonen.
Geef pedofielen dan hun eigen stukje land, net als de Joden destijds, die ook nergens welkom waren.![]()
Het gaat om een creche nota bene.
Verder weet ik niet of Sytze iemand misbruikt heeft of dat de contacten vrijwillig geschiedden. Deze informatie is mij simpelweg niet bekend.
quote:Op zondag 22 juni 2014 02:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Verder weet ik niet of Sytze iemand misbruikt heeft of dat de contacten vrijwillig geschiedden. Deze informatie is mij simpelweg niet bekend.
quote:Het hof acht Van der V. schuldig aan het plegen van ontucht met een 8-jarige jongen in de periode van 1 augustus 2006 en 23 juni 2007.
Bronquote:Er zit namelijk niet alleen een kinderdagverblijf, maar ook een buitenschoolse opvang en een voorziening voor kwetsbare jongeren in de buurt.
Ja, heb jij met die jongens gesproken?quote:
Sytze wordt ook wel van zijn volgende locatie weggejaagd, want overal zijn wel ergens kinderen. Men zoekt gewoon een stok om een hond mee te slaan en het komt op mij over als treiterij naar Sytze toe en niet als rationeel gedrag en al helemaal niet als bescherming van kinderen.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:02 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen een kinderdagverblijf:
[..]
Bron
En bij die BSO en voorziening voor kwetsbare jongeren komen wel kinderen van zijn puberdoelgroep.
Overigens vind ik zijn opmerking over het prachtige uitzicht dat hij heeft ook behoorlijk dubieus, gezien de locatie.... zoveel prachtig uitzicht heb je daar niet, tenzij je op het speelplein van het KDV doelt.
Anders ga je gewoon in op argumenten die eerder gegeven zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:53 schreef Drxx het volgende:
Mensen die vinden dat pedoseksuelen wel boven een kinderdagverblijf mogen wonen
Een gevangeniscel is nog kleiner. De keuze is aan hem.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Hou toch op, een pedoseksueel boven een kinderopvang laten wonen is gewoon van de zotte.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sytze wordt ook wel van zijn volgende locatie weggejaagd, want overal zijn wel ergens kinderen. Men zoekt gewoon een stok om een hond mee te slaan en het komt op mij over als treiterij naar Sytze toe en niet als rationeel gedrag en al helemaal niet als bescherming van kinderen.
Nee, met je poten aan 8-jarige jongens zitten is immoreel.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja, heb jij met die jongens gesproken?
Sytze heeft de wet overtreden, maar wellicht is de wet immoreel.
True.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sytze wordt ook wel van zijn volgende locatie weggejaagd, want overal zijn wel ergens kinderen. Men zoekt gewoon een stok om een hond mee te slaan en het komt op mij over als treiterij naar Sytze toe en niet als rationeel gedrag en al helemaal niet als bescherming van kinderen.
Nou, nee. Niet echt. Van der V. is weer vrij en mag net zoals iedere andere Nederlander wonen waar hij wil.quote:
Nee.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een gevangeniscel is nog kleiner. De keuze is aan hem.
Die man provoceert ook gewoon enorm, hij lijkt daar gewoon plezier uit te halen. Was er niet al eerder een relletje om waar hij moest komen te wonen.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:02 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen een kinderdagverblijf:
[..]
Bron
En bij die BSO en voorziening voor kwetsbare jongeren komen wel kinderen van zijn puberdoelgroep.
Overigens vind ik zijn opmerking over het prachtige uitzicht dat hij heeft ook behoorlijk dubieus, gezien de locatie.... zoveel prachtig uitzicht heb je daar niet, tenzij je op het speelplein van het KDV doelt.
Waarom? In vrijwel iedere buurt heb je een kinderopvangverblijf, een basisschool en meer van dat soort voorzieningen. Of dat nu in de straat verderop zit of dat je er boven woont maakt geen verschil. Zolang hij er niet werkt en mensen gewoon opletten loop je net zo'n groot risico als wanneer hij er niet boven woont.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, een pedoseksueel boven een kinderopvang laten wonen is gewoon van de zotte.
Misschien willen we wel hysterische vette Amerikanen zijn. Van kinderen moet je gewoon met je poten afblijven, dat heeft Sytze niet gedaan en dat mag hij ook tot het einde van zijn miezerige leven voelen.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee.
Hij heeft zijn straf uitgezeten, hij kan nu gaan en staan waar hij wil.
Mensen moeten niet zo hysterisch doen. We zijn geen hysterische vette Amerikanen toch?
Je hoopt dat er nog meer slachtoffers vallen?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:09 schreef IMVHI het volgende:
Die man krijgt echt geen rust zo. En dat is prima
Hij is veroordeeld voor ontucht met een 9-jarige....quote:Op zondag 22 juni 2014 12:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik wil graag weten of Sytze de jongens gedwongen heeft en dat kan ik nergens uit opmaken. Dus ik ben verstoken van informatie, hierdoor kan ik geen goede conclusie trekken.
Blijkbaar beschikken veel FOK!kers wel over deze informatie gezien hun oordeel, geen idee waar ze deze informatie vandaan hebben, maar ik beschik niet over relevante informatie.
Graag zie ik deze informatie tegemoet.
Alvast bedankt!
Amerikanen zijn ziek in hun hoofd, die denken dat de aarde 6000 jaar oud is en de Bijbel van kaft tot kaft letterlijk geinterpreteerd moet worden en ruineren de planeet met hun milieuonvriendelijke gedrag. Verschrikkelijk hysterisch, dom en onbeschoft volk is het.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien willen we wel hysterische vette Amerikanen zijn. Van kinderen moet je gewoon met je poten afblijven, dat heeft Sytze niet gedaan en dat mag hij ook tot het einde van zijn miezerige leven voelen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:49 schreef Jahr00n het volgende:
Door deze pedoseksueel van de ene kant naar de andere kant van het land te jagen krijgt hij tenminste niet de tijd om een nieuwe prooi voor te bereiden.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Amerikanen zijn ziek in hun hoofd, die denken dat de aarde 6000 jaar oud is en de Bijbel van kaft tot kaft letterlijk geinterpreteerd moet worden en ruineren de planeet met hun milieuonvriendelijke gedrag. Verschrikkelijk hysterisch, dom en onbeschoft volk is het.
Nee daar zou ik graag afstand van willen nemen en er zeker niet op willen lijken.
Laten we in Europa beschaafd en rationeel blijven en werkelijk problemen oplossen, in plaats van schijnoplossingen bedenken zoals ze in de VS doen, en mensen alleen opjagen, wat waarschijnlijk alleen maar averechts werkt.
Met een hetze wordt geen kind gered.
Ja Volkert mag niet overal wonen, hij mag zelfs in een aantal steden niet komen maar deze pedoseksueel mag gewoon boven een kinderopvang wonenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:49 schreef Jahr00n het volgende:
Dat dus. Geen idee hoe dit op te lossen valt. Misschien moet hij maar omgekocht worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die man provoceert ook gewoon enorm, hij lijkt daar gewoon plezier uit te halen. Was er niet al eerder een relletje om waar hij moest komen te wonen.
Dat ook....quote:Op zondag 22 juni 2014 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die man provoceert ook gewoon enorm, hij lijkt daar gewoon plezier uit te halen. Was er niet al eerder een relletje om waar hij moest komen te wonen.
Het tegendeel is waar. Het geldt niet alleen voor pedoseksuelen maar voor veroordeelden in het algemeen dat hoe moeilijker het wordt om weer sociaal-maatschappelijk te integreren, hoe moeilijker het wordt om niet te recidiveren.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Door deze pedoseksueel van de ene kant naar de andere kant van het land te jagen krijgt hij tenminste niet de tijd om een nieuwe prooi voor te bereiden.
Sytze![]()
![]()
0,0 medelijden
Permanent opsluiten dan maar, scheelt een hoop. Beter dan de rest van Nederland dwingen pedoseksuelen te accepteren.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het tegendeel is waar. Het geldt niet alleen voor pedoseksuelen maar voor veroordeelden in het algemeen dat hoe moeilijker het wordt om weer sociaal-maatschappelijk te integreren, hoe moeilijker het wordt om niet te recidiveren.
Dat is dan weer erg rigoureus. Isoleren van kinderen is goed genoeg.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Permanent opsluiten dan maar, scheelt een hoop. Beter dan de rest van Nederland dwingen pedoseksuelen te accepteren.
Aangezien dat eerste niet gaat gebeuren kun je er maar beter wel wat minder hysterisch mee om gaan. Zolang dat niet gebeurt is het ook tamelijk onzinnig om te pretenderen dat je op komt voor "de belangen van de kinderen" enzo.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Permanent opsluiten dan maar, scheelt een hoop. Beter dan de rest van Nederland dwingen pedoseksuelen te accepteren.
Dat Sytze van der Velde niet de intentie heeft zijn gedrag te veranderen, zelf ook aangeeft gewoon door te zullen gaan, en daar nota bene een "doelgroep" bij noemt (die gezien zijn veroordelingen wat breed gezien moet worden), maakt vooral dat hij sociaal-maatschappelijk niet kan integreren.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het tegendeel is waar. Het geldt niet alleen voor pedoseksuelen maar voor veroordeelden in het algemeen dat hoe moeilijker het wordt om weer sociaal-maatschappelijk te integreren, hoe moeilijker het wordt om niet te recidiveren.
Die man had echt nooit vrij mogen komen.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Sytze van der Velde niet de intentie heeft zijn gedrag te veranderen, zelf ook aangeeft gewoon door te zullen gaan, en daar nota bene een "doelgroep" bij noemt (die gezien zijn veroordelingen wat breed gezien moet worden), maakt vooral dat hij sociaal-maatschappelijk niet kan integreren.
Hij zegt gewoon dat hij door zal gaan, dan wil je helemaal niet integreren, hij wil alleen maar recidiveren.
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik wil graag weten of Sytze de jongens gedwongen heeft en dat kan ik nergens uit opmaken. Dus ik ben verstoken van informatie, hierdoor kan ik geen goede conclusie trekken.
Blijkbaar beschikken veel FOK!kers wel over deze informatie gezien hun oordeel, geen idee waar ze deze informatie vandaan hebben, maar ik beschik niet over relevante informatie.
Graag zie ik deze informatie tegemoet.
Alvast bedankt!
Jij wil dat ik op die post boven jou in ga ja? Wat voor zinnige discussie levert dat op volgens jou?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon in op argumenten die eerder gegeven zijn.
Waar heeft hij aangegeven dat hij niet die intentie heeft en gewoon nog door wil gaan met kinderen te misbruiken? Dat heb ik dan even gemist.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Sytze van der Velde niet de intentie heeft zijn gedrag te veranderen, zelf ook aangeeft gewoon door te zullen gaan, en daar nota bene een "doelgroep" bij noemt (die gezien zijn veroordelingen wat breed gezien moet worden), maakt vooral dat hij sociaal-maatschappelijk niet kan integreren.
Hij zegt gewoon dat hij door zal gaan, dan wil je helemaal niet integreren, hij wil alleen maar recidiveren.
Nee, op eerdere posts van bijv. k-man en mij.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:29 schreef Drxx het volgende:
Jij wil dat ik op die post boven jou in ga ja?
Onzinnig? Bij genoeg ophef kan de wet veranderd worden. Dus de ophef kan weldegelijk maatschappijk van belang zijn, en dus 'nuttig.'quote:Op zondag 22 juni 2014 12:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aangezien dat eerste niet gaat gebeuren kun je er maar beter wel wat minder hysterisch mee om gaan. Zolang dat niet gebeurt is het ook tamelijk onzinnig om te pretenderen dat je op komt voor "de belangen van de kinderen" enzo.
Ik bedoel dat de seksuele contacten vrijwillig konden zijn, maar dat weet ik dus niet, want niemand hier geeft hier antwoord op.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:29 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Jij wil dat ik op die post boven jou in ga ja? Wat voor zinnige discussie levert dat op volgens jou?
En als je het argument "hij heeft z'n straf uitgezeten" bedoeld, die hebben we nou ook al 100x gehoord. Dat is een discussie die nooit ophoudt.
Als he reageert, graag dan ook op het eerste punt en niet enkek het tweede zoals zovaak.
Ja, onzinnig. Als je daadwerkelijk op meent te komen voor de belangen van kinderen dan zorg je niet dat je risico's verhoogt, maar juist verlaagt.quote:
Er zijn legio middelen die je kunt aangrijpen om voor veranderingen te pleiten zonder dat er eerst slachtoffers vallen. Als dat de insteek is die je wilt hanteren prima, maar neem daar dan ook gewoon de verantwoordelijkheid voor.quote:Bij genoeg ophef kan de wet veranderd worden. Dus de ophef kan weldegelijk maatschappijk van belang zijn, en dus 'nuttig.'
Ik heb er weer een paar leuke contacten bij ja. Vanavond maar eens om de tafel om snode plannen te smeden.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:40 schreef Jigzoz het volgende:
Het propedokamp weet hier weer goed vrienden te maken.
Welk deel van "doelgroep" begrijp je niet?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar heeft hij aangegeven dat hij niet die intentie heeft en gewoon nog door wil gaan met kinderen te misbruiken? Dat heb ik dan even gemist.
Ik heb daar antwoord op gegeven... hij is veroordeeld voor ontucht met een 9-jarige....quote:Op zondag 22 juni 2014 12:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de seksuele contacten vrijwillig konden zijn, maar dat weet ik dus niet, want niemand hier geeft hier antwoord op.
![]()
En mensen opjagen is middeleeuws, ik vind dat onfatsoenlijk. We zijn toch wel meer dan een stel schreeuwende Tokkies zonder educatie mag ik hopen.
Sytze heeft de wet overtreden en iets gedaan dat wettelijk gezien niet mag en daarvoor een flinke straf gehad en waarschijnlijk in de bajes ook nog eens herhaaldelijk flink in elkaar gerost, zoals gebruikelijk met zedendelinquenten (bewakers kijken dan altijd even de andere kant op). Genoeg gestraft dus.
Laat die man gewoon ergens wonen. Het komt echt over op mij als pure pesterij van de ge-tokkie-ficeerde samenleving. Pesten omwille van het pesten. Zonder enige logica.
Sytze gaat echt niet aanpappen met die peuters in de crèche. Sowieso kent iedereen hem en wordt hij nauwlettend in de gaten gehouden.
Aan het gebruik van het woord "doelgroep" leid je af dat hij er op uit is om kinderen te misbruiken?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk deel van "doelgroep" begrijp je niet?
Hij stelt dat die peuters geen gevaar lopen omdat ze zijn doelgroep niet zijn.... dan weet je toch wie er wel gevaar lopen? Zijn puberdoelgroep.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aan het gebruik van het woord "doelgroep" leid je af dat hij er op uit is om kinderen te misbruiken?
Nee, hij zegt dat hij niet valt op peuters.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij stelt dat die peuters geen gevaar lopen omdat ze zijn doelgroep niet zijn.... dan weet je toch wie er wel gevaar lopen? Zijn puberdoelgroep.
Het doel in het woord doelgroep snsp jij niet?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aan het gebruik van het woord "doelgroep" leid je af dat hij er op uit is om kinderen te misbruiken?
quote:“Dat heeft er niets mee te maken. Er zitten daar baby’s en peuters. Dat is niet mijn puberdoelgroep.”
Bronquote:“Ik vraag me ook af wat er nu met het kinderdagverblijf gaat gebeuren. Ouders zullen nu wel zeggen; mijn kind loopt daar gevaar. Dat is niet zo, want zoals ik al zei is dit niet mijn doelgroep, maar mensen zijn niet altijd geïnteresseerd in de waarheid.”
Waar heeft hij het woord "doelgroep" gebruikt eigenlijk? Ik kom het niet zo snel tegen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:06 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Het doel in het woord doelgroep snsp jij niet?
Je wordt op je wenken bediendquote:Op zondag 22 juni 2014 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar heeft hij het woord "doelgroep" gebruikt eigenlijk? Ik kom het niet zo snel tegen.
Ah, thx. Vreemde term om te gebruiken ja, maar het zegt wat mij betreft nog niet zoveel over zijn intenties.quote:
Ja, zo kun je overal wel iets achter zoeken. Spijkers zoeken op laag water. Afhankelijk van de kant van het gebouw en de verdieping waar je woont, kijk je uit over de hele oude binnenstad. Dat is echt een mooi uitzicht.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:02 schreef Leandra het volgende:
Het wekt wel die verkeerde indruk, op z'n zachts gezegd. Alles aan het woord doelgroep ademt intentie. Dat bagatelliseren vind ik erg onverstandig.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, thx. Vreemde term om te gebruiken ja, maar het zegt wat mij betreft nog niet zoveel over zijn intenties.
Er zijn helemaal geen reacties. Geen demonstraties bij het stadhuis, geen demonstraties bij het complex, niks.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:56 schreef Leandra het volgende:
En tsja, als hij er voor kiest om in het Soesterkwartier (arbeiderswijk bij uitstek) te gaan wonen, dan kun je dan kun je ook volksbuurtreacties verwachten.
Ik snap niet hoe je de risico's verhoogt door boos te zijn over het feit dat een pedoseksueel boven een kinderdagverblijf woont, kun je dit uitleggen? Want boos zijn is geen misdaad, en het leidt in de meeste gevallen niet tot geweld. In dit geval is er geen enkele sprake geweest van geweld.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, onzinnig. Als je daadwerkelijk op meent te komen voor de belangen van kinderen dan zorg je niet dat je risico's verhoogt, maar juist verlaagt.
Hoe vallen er slachtoffers door boos te zijn over een beslissing? De man is niet in elkaar geslagen of wat dan ook. Mensen zijn boos, begrijpen de beslissing niet en dat is hartstikke logisch. Er worden geen slachtoffers gemaakt. De gemeente vindt dat kennelijk ook, biedt hem nota bene een andere woning aan en hij weigert dit 'omdat het te klein is'quote:Er zijn legio middelen die je kunt aangrijpen om voor veranderingen te pleiten zonder dat er eerst slachtoffers vallen. Als dat de insteek is die je wilt hanteren prima, maar neem daar dan ook gewoon de verantwoordelijkheid voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |