Blijkbaar de maximale straf aldaar voor doodslag. Kans lijkt me klein dat ze die ook krijgt.quote:
"Kan". Zal wel niet echt gebeuren, de rechter zal ook wel begrijpen dat zij haar lesje heeft geleerd.quote:
Een gestoorde teef kan je beter naar het asiel brengen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hoop dat ze inderdaad voor 30 jaar achter de tralies verdwijnt, de gestoorde teef.
Motorrijders zijn ook inferieur, dus waarom de rechter nog de moeite neemt hierover een uitspraak te doen is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laat hier een afschrikwekkende werking vanuit gaan naar andere dierenmongolen. Mensen zijn meer waard dan dieren. Punt. Als jij mensen in levensgevaar brengt om een stel van die minderwaardige organismen te redden, zul je de consequenties moeten aanvaarden.
Hoop dat ze inderdaad voor 30 jaar achter de tralies verdwijnt, de gestoorde teef.
ben ik niet mee eens voor mijn betekent het leven van mijn kanariepietje meer dan het leven van een aidswezen in Afrika die ik niet kenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laat hier een afschrikwekkende werking vanuit gaan naar andere dierenmongolen. Mensen zijn meer waard dan dieren. Punt. Als jij mensen in levensgevaar brengt om een stel van die minderwaardige organismen te redden, zul je de consequenties moeten aanvaarden.
Ga weg joh. Sukkel. Als je dit al een 'gestoorde teef' vindt..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Op de snelweg stoppen? Ben je aardig gestoord tbh.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Ga weg joh. Sukkel. Als je dit al een 'gestoorde teef' vindt..
Klopt, maar ook meer dan een vrouw een straat verderop.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben ik niet mee eens voor mijn betekent het leven van mijn kanariepietje meer dan het leven van een aidswezen in Afrika die ik niet ken
Ze stopte op de linkerbaan. Overigens waren de eendjes niet aan het oversteken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Parkeerde ze daar echt, of trapte ze op de rem om er niet overheen te rijden?
Ja, maar die gozer heeft geen realistisch vermogen en brengt het alsof ze 20 mensen heeft vermoord. Dit terwijl ze het gewoon goed bedoelde en het waarschijnlijk een goede vrouw is. Spijtig dat het zo is gelopen, maar alsnog blijf ik bij mijn punt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:55 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Op de snelweg stoppen? Ben je aardig gestoord tbh.
Nee ipv 20 heeft ze er 2 vermoord. Goed bedoelt of niet, je bent gestoord als je stopt op een snelweg waar men >100km per uur rijdt. Je hebt niet bijzonder veel hersens nodig om de gevolgen van het stoppen te bedenken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, maar die gozer heeft geen realistisch vermogen en brengt het alsof ze 20 mensen heeft vermoord. Dit terwijl ze het gewoon goed bedoelde en het waarschijnlijk een goede vrouw is. Spijtig dat het zo is gelopen, maar alsnog blijf ik bij mijn punt.
Ze heeft ze niet vermoord, ze was voor een deel verantwoordelijk voor hun dood. Belangrijk verschil. Verder was het inderdaad dom, dat weet ze zelf inmiddels ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:00 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Nee ipv 20 heeft ze er 2 vermoord. Goed bedoelt of niet, je bent gestoord als je stopt op een snelweg waar men >10km per uur rijdt.
Een deel? Zij is de énige (en directe!) verantwoordelijke voor de gevallen doden lijkt mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft ze niet vermoord, ze was voor een deel verantwoordelijk voor hun dood. Belangrijk verschil. Verder was het inderdaad dom, dat weet ze zelf inmiddels ook.
Ze stopte gewoon op de linkerbaan. Dat is waarschijnlijk haar eerste ingeving, want een hele groep eendjes dood rijden wil je meestal ook niet. Gestoord is iets anders. En waarschijnlijk heeft ze er vast wel van geleerd, want hoe zou jij je voelen als je verantwoordelijk bent voor de dood van een 16-jarige en haar moeder. Straf genoeg.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:00 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Nee ipv 20 heeft ze er 2 vermoord. Goed bedoelt of niet, je bent gestoord als je stopt op een snelweg waar men >10km per uur rijdt.
Zoals ik net al zei, is het ook de verantwoordelijkheid van elke weggebruiker om altijd voorbereid te zijn op het moeten maken van een noodstop. En dat geldt nog meer voor een motorrijder met een kind achterop.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Een deel? Zij is de énige (en directe!) verantwoordelijke voor de gevallen doden lijkt mij.
'Ze stopte gewoon op de linkerbaan'. Op een snelweg, aan de kant waar mensen het hardst rijden ivm inhalen ed. En jij noemt dat gewoon? Gast..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze stopte gewoon op de linkerbaan. Dat is waarschijnlijk haar eerste ingeving, want een hele groep eendjes dood rijden wil je meestal ook niet. Gestoord is iets anders. En waarschijnlijk heeft ze er vast wel van geleerd, want hoe zou jij je voelen als je verantwoordelijk bent voor de dood van een 16-jarige en haar moeder. Straf genoeg.
De motorrijder reed 20 tot 30km/u te hard en klapte met 110-120kmu achterop de auto. Hij heeft dus ook zitten slapen, want hij heeft zo te zien niet eens geprobeerd te remmen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Een deel? Zij is de énige (en directe!) verantwoordelijke voor de gevallen doden lijkt mij.
Nouja, in principe moet je ook voldoende afstand houden en anticiperen om niet op je voorganger te rijden als die plotseling stil gaat staan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Fuck zeg, je weet dondersgoed dat ik dat niet zo bedoelde. Ze is ook grotendeels verantwoordelijk, maar dat weet ze zelf ook wel en doet ze niet nog een keer. Want als je ook de rest zou lezen; hoe zou jij je dan voelen? Ik zeg straf genoeg. Maar gestoord noemen? Dat is alsof je ze vergelijkt met verkrachtende kindermoordenaar. Sterk woord.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:05 schreef MrGuma het volgende:
[..]
'Ze stopte gewoon op de linkerbaan'. Op een snelweg, aan de kant waar mensen het hardst rijden ivm inhalen ed. En jij noemt dat gewoon? Gast..
Dit dus, slotje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:00 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Nee ipv 20 heeft ze er 2 vermoord. Goed bedoelt of niet, je bent gestoord als je stopt op een snelweg waar men >100km per uur rijdt. Je hebt niet bijzonder veel hersens nodig om de gevolgen van het stoppen te bedenken.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De motorrijder reed 20 tot 30km/u te hard en klapte met 110-120kmu achterop de auto. Hij heeft dus ook zitten slapen, want hij heeft zo te zien niet eens geprobeerd te remmen.
Op 100km per uur is de remweg +-50m. Op een snelheid van 100km per uur leg je +- 28 meter per seconde af. Als je 130km per uur rijdt (die motorchick) is dit al een remweg van +- 70m.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, is het ook de verantwoordelijkheid van elke weggebruiker om altijd voorbereid te zijn op het moeten maken van een noodstop. En dat geldt nog meer voor een motorrijder met een kind achterop.
Jij kunt op de snelweg geen 100 meter voor je kijken? Dan moet je maar snel je rijbewijs inleveren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:12 schreef MrGuma het volgende:
[..]
[..]
Op 100km per uur is de remweg +-50m. Op een snelheid van 100km per uur leg je +- 28 meter per seconde af. Als je 130km per uur rijdt (die motorchick) is dit al een remweg van +- 70m.
Veel plezier met anticiperen tegen een stilstaande auto.
Ja, het is de schuld van de motorrijder...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Erg dom van die vrouw, ze had beter moeten weten dan stil te staan op de snelweg voor een paar eendjes. Maar ze zegt zelf al dat ze het niet opnieuw zal doen, dus daar is geen levenslang voor nodig. Daarnaast moet elke weggebruiker, zeker een motorrijder, altijd voorbereid zijn op het moeten maken van een noodstop.
Komt ze wel goed mee weg, ze heeft twee doden op haar geweten. Maar dat alleen al is voldoende omdat ze stupide bezig was. Nice. Hoe zou de familie van de doden zich voelen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Fuck zeg, je weet dondersgoed dat ik dat niet zo bedoelde. Ze is ook grotendeels verantwoordelijk, maar dat weet ze zelf ook wel en doet ze niet nog een keer. Want als je ook de rest zou lezen; hoe zou jij je dan voelen? Ik zeg straf genoeg. Maar gestoord noemen? Dat is alsof je ze vergelijkt met verkrachtende kindermoordenaar. Sterk woord.
Als jij pas op 70 meter afstand ziet dat iemand stilstaat heb je helemaal niks op een snelweg te zoeken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:12 schreef MrGuma het volgende:
[..]
[..]
Op 100km per uur is de remweg +-50m. Op een snelheid van 100km per uur leg je +- 28 meter per seconde af. Als je 130km per uur rijdt (die motorchick) is dit al een remweg van +- 70m.
Als jij achter die auto aan rijdt is 100 meter ineens heel snel voorbij. Na 2 seconde ben je al 100 meter verder.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij kunt op de snelweg geen 100 meter voor je kijken? Dan moet je maar snel je rijbewijs inleveren.
Je vergeet dat je als je afstand houdt nog tijd hebt om uit te wijken zeker? Wat ook niet al te veilig is vaak, maar toch beter dan ergens vol op klappen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:12 schreef MrGuma het volgende:
[..]
[..]
En de auto heeft geen remweg? Die remweg is langer dan die van een motor overigens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als jij achter die auto aan rijdt is 100 meter ineens heel snel voorbij. Na 2 seconde ben je al 100 meter verder.
Die auto heeft een langere remweg dan een motor. Zelfs met reactietijd erbij klap je er niet op met 110 km/u. Hij heeft maximaal 8km/u vertraagd, en dat op een motor. Dat is niet meer dan een halve seconde remmen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als jij achter die auto aan rijdt is 100 meter ineens heel snel voorbij. Na 2 seconde ben je al 100 meter verder.
Als er iemand op de snelweg stilstaat en je komt aan met 120 km/u dan mag je wel heel snel kunnen reageren om een ongeluk te voorkomen. Domme reactie dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:18 schreef Jahr00n het volgende:
die motor had gewoon uit moeten kijken
de gene die achterop klapt is altijd fout
heb jij geen ogen ofso? je kan toch die auto zien staan ga dan van baan wisselequote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Als er iemand op de snelweg stilstaat en je komt aan met 120 km/u dan mag je wel heel snel kunnen reageren om een ongeluk te voorkomen. Domme reactie dus.
Dat had je dan toch al wel van ver kunnen zien, behalve als het misschien na een bocht was of zo, of als de automobilist zijn rempedaal niet had ingedrukt tijdens stilstand.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Als er iemand op de snelweg stilstaat en je komt aan met 120 km/u dan mag je wel heel snel kunnen reageren om een ongeluk te voorkomen. Domme reactie dus.
Als je 800 meter vooruit kijkt hebt je zeker 20 seconden om een stilstaande auto te zien en te anticiperen. En je kan waarschijnlijk meer dan een kilometer vooruit kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:19 schreef bondage het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |