Payton is dus idd getrade met Magic voor Saric. Sixers gaan dus nog een jaar of twee keihard tanken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:41 schreef Cavaliers het volgende:
Wat zijn de Sixers van plan met MCW en Payton, twee PG's, die niet kunnen shooten? Daar moet een trade achter zitten...
Fascinerend gedoe die Drafts, maar soms snap ik het niet helemaal. Sixers hadden toch no. 10 pick en kiezen dan Payton om die vervolgens te traden met de no. 12 pick. Waarom kies je Saric dan niet in eerste instantie, of is dit geen één op één trade, maar zit er ook geld of eventuele future draft pick oid bij?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik baal van de Sixers.
Een jaar obvious tanken, ok. Maar het jaar daarop Saric en Embiid kiezen, waar je dit jaar dus niets/weinig aan hebt is minachting naar de fans.
Ze krijgen er nu een future 1st en 2nd round pick van Orlando bij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:41 schreef Principia het volgende:
[..]
Fascinerend gedoe die Drafts, maar soms snap ik het niet helemaal. Sixers hadden toch no. 10 pick en kiezen dan Payton om die vervolgens te traden met de no. 12 pick. Waarom kies je Saric dan niet in eerste instantie, of is dit geen één op één trade, maar zit er ook geld of eventuele future draft pick oid bij?
Ah okequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze krijgen er nu een future 1st en 2nd round pick van Orlando bij.
Is goeie pick... Randle gaat gewoon een solide double-double machine worden:)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:35 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nu de draft erop zit, kunnen we gaan wachten op de grote trade manifestaties.
De komende weken/maanden zal er nog wel heel wat gebeuren.
Pick van de Lakers is best ok.
Nu eens kijken wat Mitch nog uit zijn hoge hoed gaat toveren.
Dat was echt heel mooi, echt props voor de NBA.quote:
twitter:ByTimReynolds twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 21:23:40Dwyane Wade has opted out. reageer retweet
Bosh straks ook nog.twitter:EthanJSkolnick twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 16:42:19Udonis Haslem has opted out of his contract reageer retweet
Bosh opt in voor de 2014 pridequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:46 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ByTimReynolds twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 21:23:40Dwyane Wade has opted out. reageer retweet
Bosh straks ook nog.twitter:EthanJSkolnick twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 16:42:19Udonis Haslem has opted out of his contract reageer retweet
twitter:Chris_Broussard twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 21:45:04Source: Chris Bosh opts out of his contract . Seeking 5-year deal worth roughly $15-16 million per year reageer retweet
twitter:Chris_Broussard twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 22:42:01Bosh's desire is to stay with the Heat reageer retweet
Misschien wil hij wel af van die 2quote:Op zondag 29 juni 2014 10:21 schreef PippenScottie het volgende:
LeBron James eist een Max contract van de Heat:
http://www.sbnation.com/n(...)max-money-miami-heat
James heeft er natuurlijk als geen ander recht op. Ik las laatst dat James nog nooit de best betaalde speler van zijn team is geweest. Daar stond ik wel even van te kijken.
Aan de andere kant, als James 26 miljoen gaat vangen, dan kan de Heat nooit de versterkingen halen die de ploeg hard nodig heeft. Bovendien is het maar de vraag of Wade vrijwillig zoveel minder dan de 21 miljoen die hij nu verdient wil ontvangen.
Waarom niet?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef matthijst het volgende:
Pfff, zou james echt voor 5 jaar gaan tekenen bij de heat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |