Youngs deal lijkt wel oke, Hills wel duur maar voor 2 jaar niet einde vd wereldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Geen idee waar de Lakers mee bezig zijn.
Jordan Hill 2y/18m en Nick Young 4y/21m zijn echt onbegrijpelijke contracten.
twitter:WojYahooNBA twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 07:51:56Pau Gasol, Chicago working to complete an agreement, league sources tell Yahoo Sports. reageer retweet
Moet dit echt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:47 schreef popolon het volgende:
Beste, meest onvoorspelbare, series vd laatste 20 jaar.
Ik moet 't hebben van momenten lang geleden.Maar mijn hemel, wat gaven we die Lakers een pak slaag. Underdogs? Yeah right.
Wel wat beter dan vorig seizoen, en leuker om naar te kijken met Lin en Randle maar zeker nog geen goed team ofzo...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:48 schreef stephan92 het volgende: Misschien dat de lakers weer goed worden volgend jaar met kobe terug en hun rookie.
Ja sorry, ik heb even weinig anders de laatste jaren.quote:
Magic lijkt me ook interessant. Payton + Oladipo + Gordon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:48 schreef stephan92 het volgende:
Ik krijg wel echt steeds meer zin in volgend seizoen nu ik dit allemaal zie.
De cavs worden een sterk team (ik las zelfs dat ze waarschijnlijk mike miller krijgen en een goede kans hebben op birdman) De bulls met hebben pau gasol erbij en met een rose die terug komt is dit team ook een vrij sterke denk ik. En natuurlijk de pacers die het heel spannend gaan maken in de central division met zn 3en. ben benieuwd hoe goed de heat nu is zonder LeBron. Net als dat ik benieuwd ben naar de 76ers met al hun rookies en de bucks met jabari parker erbij. Misschien dat de lakers weer goed worden volgend jaar met kobe terug en hun rookie. Wordt een leuk seizoen denk ik
Met alle ruzies, Kobes rechtszaken enz was t trouwens niet echt een verassing dat jullie wonnen..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb even weinig anders de laatste jaren.![]()
Maar het blijft een onwerkelijke finals, de grote Lakers met Bryant, Payton, Shaq en Malone (die op de bank zat).
Ik denk ook niet dat ze gelijk een contender zijn maar iig weer leuker om naar te kijken idd en miss goed genoeg voor de playoffsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wel wat beter dan vorig seizoen, en leuker om naar te kijken met Lin en Randle maar zeker nog geen goed team ofzo...
ook nog idd die was ik ever vergetenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Magic lijkt me ook interessant. Payton + Oladipo + Gordon.
Je zou bijna denken dat de Cavs en LeBron dit gewoon hebben afgesprokenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:45 schreef popolon het volgende:
't Blijft raar. Je 'verliest' James, krijgt drie jaar lang de beste picks in de draft en dan dit.
Mooi scenario.
Wij hebben Drummond. Beste center in de NBA.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de Cavs en LeBron dit gewoon hebben afgesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |