Mooi dat je niet reageert op de visie van Israël op de rebellen c.q. revolutionairen. Maar goed, ik zie hier inderdaad het bewijs voor 22 Arabische dictators die Israël aan de lopende band de schuld geven van interne maatschappelijke problemen. Je hebt mijn ogen geopend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:49 schreef waht het volgende:
[..]
Prima, je wil het niet weten. Is jouw keuze.
[..]
De gelekte diplomatieke berichten, ooit van gehoord?
Tja, het is vrij makkelijk te merken dat je geen zin hebt in andere perspectieven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi dat je niet reageert op de visie van Israël op de rebellen c.q. revolutionairen. Maar goed, ik zie hier inderdaad het bewijs voor 22 Arabische dictators die Israel aan de lopende band de schuld geven van interne maatschappelijke problemen. Je hebt mijn ogen geopend.
Ik zie het, ik zal je huis slopen en er mijn eigen villa op zetten. Dat is ook rechtvaardig, immers je hebt geen zin in andere perspectieven, getuige je reactie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:53 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, het is vrij makkelijk te merken dat je geen zin hebt in andere perspectieven.
Ook dat is een van de redenen waarom Israël rechtvaardig keihard optreedt.
Het is toch vooral Israel en met name Netanyahu die er alles aan heeft gedaan om vrede te voorkomen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
De leiders (van zowel Israël als de Palestijnen) zijn gewoon niet gebaat bij vrede...
Als je zo begaan bent met joden/Israëliërs, waarom flikker je dan niet gewoon op naar Israël?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Als je zo begaan bent met moslims/palestijnen, waarom flikker je dan niet gewoon op naar Gaza of 1 of ander achterlijk woestijnland? Dan kun je ze beter helpen dan vanachter je pc. Wel gelijk jezelf laten besnijden, en je onderwerpen aan de islam/sharia natuurlijk. Dat is tenslotte je ideale wereld.
Ja de pallies/moslims zijn nogal vredelievend. Dat is overal ter wereld te zien. Er gebeurd echt nooit wat uit naam van die religie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is toch vooral Israel en met name Netanyahu die er alles aan heeft gedaan om vrede te voorkomen.
Gelukkig doen joden nooit wat verkeerd hè.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:59 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Ja de pallies/moslims zijn nogal vredelievend. Dat is overal ter wereld te zien. Er gebeurd echt nooit wat uit naam van die religie.
Dan moet hij zich ook laten besnijden. Dat is hij ook even vergeten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je zo begaan bent met joden/Israëliërs, waarom flikker je dan niet gewoon op naar Israël?
De Palestijnen zijn ook niet allemaal lieverdjes hoor... Daar zitten ook gekken tussen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is toch vooral Israel en met name Netanyahu die er alles aan heeft gedaan om vrede te voorkomen.
Israël is hetzelfde als hier. Westers dus. Daar hecht ik waarde aan. Jij niet dus. Opzouten dan. Lekker naar je hamasbroeders gaan. Als je dan geen moslim bent of wil worden snijden ze vanzelf je keel door of hangen ze je op. Zoals die linkse Italiaanse activist die zoveel op had met hamas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je zo begaan bent met joden/Israëliërs, waarom flikker je dan niet gewoon op naar Israël?
Nee, als de ene partij vrede wil en de ander niet heeft er een geen schuld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De Palestijnen zijn ook niet allemaal lieverdjes hoor... Daar zitten ook gekken tussen.
Waar er twee vechten hebben twee schuld.
Vreemd dat de EU Israël veroordeeld dan.quote:
Vreemd dat er dan christenen en een enkele atheïst daar in vrede leven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Als je dan geen moslim bent of wil worden snijden ze vanzelf je keel door of hangen ze je op.
En dat is volgens jou natuurlijk hamas. Wat alle extremistische islamitische groeperingen zijn natuurlijk erg vredelievend. Dat zien we elke dag weer in het nieuws. Doen niets anders dan liefdadigheid overalquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, als de ene partij vrede wil en de ander niet heeft er een geen schuld.
Nee, dat is Israël die Hamas heeft geholpen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:06 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
En dat is volgens jou natuurlijk hamas. Wat alle extremistische islamitische groeperingen zijn natuurlijk erg vredelievend. Dat zien we elke dag weer in het nieuws. Doen niets anders dan liefdadigheid overal
Owja, onder dat aluhoedje. Net zoals Israël al-qaida helpt, isis, al-nusra, boko-haram en ga zo maar door.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat Israël die Hamas heeft geholpen.
Ah, de Wall Street Journal is nu ook al een aluhoedjes website.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:07 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Owja, onder dat aluhoedje. Net zoals Israël al-qaida helpt, isis, al-nusra, boko-haram en ga zo maar door.
Ja idd vreemd. Eerste keer dat ik dat hoor ook trouwens. Geeft aan in watvoor wereld jij blijkbaar verkeert... Homo's en lesbo's worden er ook gewoon geaccepteerd natuurlijk?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vreemd dat de EU Israël veroordeeld dan.
En ik heb Nederland nog geen mensen zien onderdrukken en land zien pikken.
[..]
Vreemd dat er dan christenen en een enkele atheïst daar in vrede leven.
Geef eens een bron waarin staat dat christenen in Palestina hun keel wordt doorgesneden of opgehangen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:09 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Geeft aan in watvoor wereld jij blijkbaar verkeert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |