Eh, nee. Israël blijft de standaard bliksemafleider van de gemiddelde Arabische dictator.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:44 schreef SadPanda het volgende:
En de Arabische landen hebben een vredesvoorstel (waarbij ze Israël erkennen) gedaan maar die wou Israël niet.
Ik kan ook een vredesvoorstel op mijn voorwaarden initiëren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja:
https://en.wikipedia.org/wiki/Arab_Peace_Initiative
Er is niks mis met deze voorwaarden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kan ook een vredesvoorstel op mijn voorwaarden initiëren.
Vrij makkelijk om je tegenstander iets aan te bieden wat hij nooit zal accepteren. Vervolgens wil hij geen vrede dus is hij schuldig. Lekker boeiend verder.
Het zijn Arabieren die wederom alle joden willen uitmoorden, dat accepteer ik niet nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er is niks mis met deze voorwaarden.
Natuurlijk zal Israël het nooit accepteren, want ze willen geen vrede maar meer en meer lebensraum.
Onzin. De gemiddelde Arabische dictator zou het een reet roesten wat er in Israel gebeurd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:57 schreef waht het volgende:
[..]
Eh, nee. Israël blijft de standaard bliksemafleider van de gemiddelde Arabische dictator.
Correct, maar des te meer in z'n eigen land. Je moet het volk een schuldige bieden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin. De gemiddelde Arabische dictator zou het een reet roesten wat er in Israel gebeurd.
Het zijn de Israëliërs die andersom daad bij het woord voegen. Dat accepteer je wel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn Arabieren die wederom alle joden willen uitmoorden, dat accepteer ik niet nee.
Alle joden uitmoorden staat niet in het vredesvoorstel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn Arabieren die wederom alle joden willen uitmoorden, dat accepteer ik niet nee.
Dat is een mythe - ik kan geen enkele Arabische dictator bedenken die het continu over Israël heeft of Israël de schuld zou geven van binnenlandse problemen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:06 schreef waht het volgende:
[..]
Correct, maar des te meer in z'n eigen land. Je moet het volk een schuldige bieden.
Natuurlijk niet continu, dat is contraproductief. Een minuutje zoeken levert het volgende:quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een mythe - ik kan geen enkele Arabische dictator bedenken die het continu over Israël heeft of Israël de schuld zou geven van binnenlandse problemen.
quote:Turkey's prime minister on Tuesday accused Israel of being behind the ouster of Egypt's Islamist President Mohammed Morsi, offering as the only evidence for his claim a statement by a Jewish French intellectual during a meeting with an Israeli official.
http://www.huffingtonpost(...)egypt_n_3784716.html
quote:Egypt's Muslim Brotherhood said on its website that the attack on a police station in Sinai on Sunday in which 16 policemen were killed "can be attributed to Mossad" and was an attempt to thwart Islamist President Mohamed Mursi.
http://english.alarabiya.net/articles/2012/08/06/230694.html
quote:Syria’s Foreign Minister on Sunday accused Israel of being behind the ongoing unrest in his country.
During a visit to Tehran, Walid al-Moualem and his Iranian counterpart, Ali Akbar Salehi, accused Israel of plotting to overthrow the regime of Syrian President Bashar Assad.
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/158399
quote:Libyan leader says much of Africa's violence is due to foreign meddling, Jewish state in particular is to blame for stoking conflicts there
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3770025,00.html
Dat is allemaal voor de bühne inderdaad, want de Emir zei het volgende in het geheim:quote:At a conference in Doha, Qatar’s capital, the emir, Sheikh Hamad bin Khalifa Al Thani, said, “We heard in the past that reform in the Arab world must wait until a peaceful settlement with Israel is achieved, but everybody should realize that such [a] belief is now unfounded after the Arab Spring revolts. The reason is that the Arab Spring has today put Israel in direct confrontation with the Arab people, not only with their rulers. These people will no longer accept that negotiations are the goal in themselves. Our region will not see peace unless we see a resolution to the Palestinian issue.”
http://www.jewishpress.co(...)-turmoil/2013/05/22/
quote:"The Israeli leaders need to represent the people of Israel, who themselves do not trust Arabs. The Emir said this is understandable and 'we can't blame them' because the Israelis have been 'under threat' for a long time.'
http://www.haaretz.com/ne(...)atari-ruler-1.328061
Uitmoorden? Nee. Enkel gerichte acties op gevaarlijke lieden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn de Israëliërs die andersom daad bij het woord voegen. Dat accepteer je wel?
Je weet dondersgoed dat het onzin is. Er is sprake van gebiedsuitbreiding.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
Uitmoorden? Nee. Enkel gerichte acties op gevaarlijke lieden.
Ten eerste zijn de bronnen natuurlijk lachwekkend - met name Israelische propagandablaadjes. Nog los van de bronnen zijn de uitspraken niet erg vreemd, mede bezien in het licht van het feit dat Israël er geen geheim van heeft gemaakt de rebellen of revolutionairen te steunen. Ik zie echter nergens dat Israel blaam krijgt voor economische of sociale problematiek in de landen zelf. En dat je het even weet: Turkije is geen Arabisch land, noch kent het land een Arabische dictator.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:21 schreef waht het volgende:
Natuurlijk niet continu, dat is contraproductief. Een minuutje zoeken levert het volgende:
Hij zei het in het geheim, daarom prijkt het op een Israëlisch propagandablaadje. Ben je nou echt zo naïef?quote:Dat is allemaal voor de bühne inderdaad, want de Emir zei het volgende in het geheim:
[..]
Als Israël wil zijn alle palestijnen vandaag nog dood. Als hamas de positie en middelen van Israël had was dat allang gebeurd, en had er geen jood meer geleefd in Israël.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat het onzin is. Er is sprake van gebiedsuitbreiding.
Dat is een WikiLeaks cable.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Hij zei het in het geheim, daarom prijkt het op een Israëlisch propagandablaadje. Ben je nou echt zo naïef?
Oh werkelijk, says who? Als Israël simpelweg stopt met gebiedsuitbreiding en zich aan de VN grenzen had gehouden, hadden de Palestijnen allang alle steun verloren van de internationale gemeenschap. Israël houdt het conflict zelf in stand.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Als Israël wil zijn alle palestijnen vandaag nog dood. Als hamas de positie en middelen van Israël had was dat allang gebeurd, en had er geen jood meer geleefd in Israël.
Onzin, hoe is Abbas niet gebaat bij vrede?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
De leiders (van zowel Israël als de Palestijnen) zijn gewoon niet gebaat bij vrede...
Prima, je wil het niet weten. Is jouw keuze.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ten eerste zijn de bronnen natuurlijk lachwekkend - met name Israelische propagandablaadjes. Nog los van de bronnen zijn de uitspraken niet erg vreemd, mede bezien in het licht van het feit dat Israël er geen geheim van heeft gemaakt de rebellen of revolutionairen te steunen. Ik zie echter nergens dat Israel blaam krijgt voor economische of sociale problematiek in de landen zelf. En dat je het even weet: Turkije is geen Arabisch land, noch kent het land een Arabische dictator.
[..]
De gelekte diplomatieke berichten, ooit van gehoord?quote:Hij zei het in het geheim, daarom prijkt het op een Israëlisch propagandablaadje. Ben je nou echt zo naïef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |