Tsja onzichtbaar. Pff, die Bogarde, moest die gozer een tijdje geleden niet héél veel vluchten voor de Belasting. Of hoe was dat verhaal ook al weer?quote:
niet meer aan het trainen met de jeugd van chelsea?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:44 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja onzichtbaar. Pff, die Bogarde, moest die gozer een tijdje geleden niet héél veel vluchten voor de Belasting. Of hoe was dat verhaal ook al weer?
Ja en feestjes met Badr Hari. Het is een treurig verhaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:44 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja onzichtbaar. Pff, die Bogarde, moest die gozer een tijdje geleden niet héél veel vluchten voor de Belasting. Of hoe was dat verhaal ook al weer?
Ik stond vorig naar nog achter hem tijdens een Feyenoord-Ajax tussen jeugdteams. Nog steeds een beestquote:
Dat is even een eye-opener.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:41 schreef Roceco het volgende:
DeRon: 'Jeroen Grueter houdt van spelers als Messi'
Ah, dat verklaart een en ander inderdaad. Ik dacht dat Grueter Messi alleen maar blind verafgooddequote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:41 schreef Roceco het volgende:
En ik hou van commentators als Gruter.. o wachtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:41 schreef Roceco het volgende:
okéquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:48 schreef opperkleurder het volgende:
Even naar de lokale karamelwinkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |