nah, gaat een vrij peacevolle game worden, tis hoofdzakelijk om te leren. Wat ik al heb geleerd: niet teveel bouwen, kost enorm veel points en dan begin je achter te lopen. In het begin heb je bijna niets te doen en verdrink je in die punten, vandaar de verleidingquote:Op maandag 30 juni 2014 14:04 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Maak een alliance met Burgundy en maak Frankrijk af, zorgen voor een zo hoog mogelijke warscore en dan release je een paar landen. Daarna val die je landen aan maak je ze als vassal, annexeren kost je wel 15 adm points per maand maar het is het wel waard.
Ik heb het spel geleerd door te cheatenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
nah, gaat een vrij peacevolle game worden, tis hoofdzakelijk om te leren. Wat ik al heb geleerd: niet teveel bouwen, kost enorm veel points en dan begin je achter te lopen. In het begin heb je bijna niets te doen en verdrink je in die punten, vandaar de verleiding
We zijn volop aant koloniseren, eerste colonial nation is voor mij. Had gehoopt in italie te kunnen gaan nu aragon wordt opgegeten door naples, maar die zijn geallieerd met een blobbend frankrijk en oostenrijk, dus zit wat vast in Europa.
Mountain + River, en minder combat with, kneiter veel artillerie er ingooien en je krijgt frankrijk op haar knieėn! Zo heb ik het iig gedaan in mijn frankrijk spel en als spanje zijnde heb je ook wel wat mountants tot je beschikking dacht ikquote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Ik heb het spel geleerd door te cheaten![]()
Maak ook gebruik van de AI tijdens oorlogen, ook wel de rivier tactiek genoemd. Je zet een groot leger op een rivier daarna detach je ongeveer 5 man en laat je die staan op de rivier provincie. De rest van het leger verplaats je een provincie naar onder, wanneer de AI aanvalt op die 5 man verplaatst jij je leger weer omhoog.
ja das dezelfde truc als in ck2. De combat leren is het minste van mijn zorgen :pquote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Maak ook gebruik van de AI tijdens oorlogen, ook wel de rivier tactiek genoemd. Je zet een groot leger op een rivier daarna detach je ongeveer 5 man en laat je die staan op de rivier provincie. De rest van het leger verplaats je een provincie naar onder, wanneer de AI aanvalt op die 5 man verplaatst jij je leger weer omhoog.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef AthCom het volgende:
Geen screens van mij, alleen wat gekoloniseerd, Manchu gedood, wat van Nepal gepakt en wat van Ming.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ga ik voetbal kijken en SP doen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,
Ik kan vanavond wel, Maar er zou zo wat tussen kunnen komen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 04:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dank dank! En eantwoorid is natuurlijk nein, maartmwa dat was al duidelijk denk i.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Krediax het volgende:
[..]
Mountain + River, en minder combat with, kneiter veel artillerie er ingooien en je krijgt frankrijk op haar knieėn! Zo heb ik het iig gedaan in mijn frankrijk spel en als spanje zijnde heb je ook wel wat mountants tot je beschikking dacht ik
Tegen frankrijk hoef je trouwens niet 5 regiments achter te laten, gewoon een stuk of 20 frankrijk komt toch wel
Kunnen de dames weer vanavond?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik niet kanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kunnen de dames weer vanavond?
Godnondeju.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben een stuk later, vanaf zeven tot acht training
Je mag weer duitsland zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef Yum-Yum het volgende:
Ik doe vanavond niet mee, ik wacht wel tot de nieuwe ronde, er is niet veel keuze meer over.
Dit MP mag je best mee doen, maar er is niet heel veel keus meer over zoals Yum-Yum al zeiquote:
Nou ja, ik ben er wel; ik weet niet hoe het met de rest zit ...?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:22 schreef Euribob het volgende:
Gaat het er nog van komen mensen? Aldi is over een halfuurtje thuis volgens zijn planning.
Als Y-Y Krediax wil vervangen dan zijn we met 4, lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:28 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben er wel; ik weet niet hoe het met de rest zit ...?
Je mag anders wel met scandinavie spelen als je wil, ik denk dat tegen de tijd dat ik weer kan spelen de game wel over is.quote:
Ik haat het ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je mag anders wel met scandinavie spelen als je wil, ik denk dat tegen de tijd dat ik weer kan spelen de game wel over is.
Ik haat tentamenweken.
Jij hebt me als rivaal gezet en je zat met piraten te kloten in de Oostzee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je mag anders wel met scandinavie spelen als je wil, ik denk dat tegen de tijd dat ik weer kan spelen de game wel over is.
Ik haat tentamenweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |