Aragon is niet meer.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef Krediax het volgende:
[..]
Je leest dit vast wel, nog wat interessants gebeurt?
Zag ik nou op je steam pagina dat je Victoria 2 hebt gekocht/bent gaan spelenquote:
Goed bezig! 3x lvl 2 advisors?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:39 schreef JumJum het volgende:
Duitsland maakt ~50 per maand met 75 advisor kosten, dus het kan nog hoger.
2x lvl 3 en 1x lvl 2quote:Op zondag 22 juni 2014 23:42 schreef Krediax het volgende:
[..]
Goed bezig! 3x lvl 2 advisors?
Ben erg benieuwd naar de safe zodat ik zelf ff rond kan kijken
Het is een vloek, al is 5-3-1 ver boven gemiddeld (5 admquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef Krediax het volgende:
Oke na grondig onderzoek!
Gemiddelde rulers:
Duitsland: 7,63 MP
Frankrijk: 10,33
Rusland: 8,25
Scandinavie: 8,82
Oman: 10,21
Ethiopie: 8,51
Dat verklaard wel een beetje waarom Oman en frankrijk koplopers qua tech zijn
Prima SOG projectje
Athcom dat was niet de grens die we hadden afgesprokenquote:Op maandag 23 juni 2014 00:24 schreef JumJum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus trade idee`s?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef JumJum het volgende:
Athcom en ik waren van mening dat die provincies niks waard waren voor Duitsland en een rare grens gavenmaar je hebt wel Wenen en die is belangrijker dan die drie
![]()
Je hebt nu 6 merchants, ik heb een gebied in Indonesie aangevallen voor die +1 merchant
Tech levels zijn 17-20-23
Wenen was nog niet van Duitsland, was nog steeds van Oostenrijk. Dus je hebt nu Wenen en Limburg van Oostenrijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:40 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dus trade idee`s?
Maar ik vond die grenst just grappigEn wenen was al van Duitsland! dus 3 gratis provincies voor rusland?
Vooruit als ze niet in venentie zjin kan ik er mee leven
Die +1 merchants werkt toch alleen als je indian trade port hebt? of hebben we het over wat anders
+1 merchant krijg je als je ergens maar een stukje land in een trade gebied hebt.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:40 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dus trade idee`s?
Maar ik vond die grenst just grappigEn wenen was al van Duitsland! dus 3 gratis provincies voor rusland?
Vooruit als ze niet in venentie zjin kan ik er mee leven
Die +1 merchants werkt toch alleen als je indian trade port hebt? of hebben we het over wat anders
Ja maar we hadden afgesproken dat dat van Duitsland zou wordenquote:Op maandag 23 juni 2014 00:44 schreef JumJum het volgende:
[..]
Wenen was nog niet van Duitsland, was nog steeds van Oostenrijk. Dus je hebt nu Wenen en Limburg van Oostenrijk.
Toch benieuwd wat je heeft doen kiezen voor trade ipv navelquote:Op maandag 23 juni 2014 00:52 schreef JumJum het volgende:
Trade Ideas en die is helemaal vrijgespeeld en ik heb de uni + admiralty gebouwd voor +1 extra leader.
Je trade inkomen staat nu gelijk aan je tax inkomen.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:57 schreef Krediax het volgende:
[..]
Toch benieuwd wat je heeft doen kiezen voor trade ipv navel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |