Volgens mij biedt BaBu net aan dat je jouw TT in zijn oortje mag fluisteren. En als-ie door zijn eigenste ballotagebus komt dan STAAT DIE KICKE TT VAN JE GEWOON OP HEEL FOK! EN INTERNETquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zekerdt, als ik zo niet om tief omdat ik nog niet gegeten heb maar wel stoer zit te zijn met mn pils knal ik m nog ff ertegen aan
wooooooottquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij biedt BaBu net aan dat je jouw TT in zijn oortje mag fluisteren. En als-ie door zijn eigenste ballotagebus komt dan STAAT DIE KICKE TT VAN JE GEWOON OP HEEL FOK! EN INTERNET![]()
![]()
uhuh, ik denk dat-ie eigenlijk helemaal niet zo puickendt isch.quote:
Je moet ook eerst smokeh en dan pas drinkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef Pavement het volgende:
Ik moet ff levelen, ga te hard met mn pils tijd voor een smokeh
Weeekend.
Gert ff serieus ouwe banaan van me. Die tt was gewoon keikekkequote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
uhuh, ik denk dat-ie eigenlijk helemaal niet zo puickendt isch.
Oops mijn foutquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef Baconbus het volgende:
Eigenlijk vind ik de term BaBu best wel denigrerend.
Bacon is wel cool. Bij voorbaat dank. Ik hoop niet gekwetst te worden.
Dan fok ik niet meer maar lig ik in me nest een docu te kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet ook eerst smokeh en dan pas drinken
Deze had je vorige week ook al, iets meer je best doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gert ff serieus ouwe banaan van me. Die tt was gewoon keikekke
Dat kan ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dan fok ik niet meer maar lig ik in me nest een docu te kijken![]()
No problem. Wist dat 't niet slecht bedoeld was. Maar voel me er toch niet helemaal senang bij.quote:
Mmmmmm ok ok ik ga mn best doen. Met of zonder anus?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze had je vorige week ook al, iets meer je best doen
Wat dacht je van BaBuschka?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
No problem. Wist dat 't niet slecht bedoeld was. Maar voel me er toch niet helemaal senang bij.
Ik las laatst ook Baby, maar misschien was het gewoon een typfoutje. Zit vlak naast elkaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef Baconbus het volgende:
Eigenlijk vind ik de term BaBu best wel denigrerend.
Bacon is wel cool. Bij voorbaat dank. Ik hoop niet gekwetst te worden.
Ik zou graag meer comments willen zien over de anus van Aike. Dat topic laatst was ook heerschend.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mmmmmm ok ok ik ga mn best doen. Met of zonder anus?
Zeker welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe je wel eens pik naar achterklemmen en dan net of je een kutje hebt?
Ook gemist dusquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou graag meer comments willen zien over de anus van Aike. Dat topic laatst was ook heerschend.![]()
Van bier krijg ik een flow, als ik smoke ben ik extreem traagquote:
Hij bedoelt denk ik: van je jongenskut. Compleet met aambeienpiercings en de hele mikmak.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe je wel eens pik naar achterklemmen en dan net of je een kutje hebt?
Geen last van gelukkig. Rustiger is in mijn geval juist goedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Van bier krijg ik een flow, als ik smoke ben ik extreem traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |