Je bent te dom om te poepen. Jij zei dat het overgrote deel van de allochtonen in die drie steden woont.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Eerst ging het om 3 grote steden, vervolgens praat je over heel Nederland en nu ik je heb uitgeluld ga je terug op die 3 grote steden.
[ afbeelding ]
Dit is niet waar. 2/3e woont erbuiten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef PizzaMizza het volgende:
In de andere steden zijn er amper allochtonen, dat zegt genoeg.
Ruim 25% in Afrika is niet negroïde. Iritrea, Ethiopïe, Egypte, Marokko, Zuid-Afrikanen die blank zijn....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij vergeet gemakshalve even alle Arabische mensen en mensen in Ethiopië enzo.
Alles is RACISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[..]
Topics worden om de kleinste mierenneukerij gesloten, en racisme mag hier blijkbaar vrijuit zijn gang gaan? Wat zijn jullie voor waardeloze mods?
Jaloers omdat hij een PSV-er is?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:16 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ik word steeds misselijk als ik die semi-arrogante kop van Depay zie.
Jij discrimineert, iets wat ik anders wil zien dan racisme. Als je een foto van een neger plaatst met een KFC logo en zegt dat 'KFC voornamelijk door negers bezocht wordt', heeft dat een discriminerende lading.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alles is RACISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Nee hoor, ik heb gewoon een hekel aan dat soort mannetjes die denken dat ze heel wat zijn. Doe mij nuchtere voetballers als Van Persie en Robben.quote:
Of het is gewoon de waarheid?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
Jij discrimineert, iets wat ik anders wil zien dan racisme. Als je een foto van een neger plaatst met een KFC logo en zegt dat 'KFC voornamelijk door negers bezocht wordt', heeft dat een discriminerende lading.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |