Ik weet niet hoe serieus jullie zijn. Dit verwart mijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Praat niet zo tegen mijn Fascination
Nu doen alsof je niet de hele Lesbo SC al gedaan hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denken dat ik veel vriendinnen zou kunnen krijgen.!
Dat vind ik minder eng dan het deel waarin je je gevoelens bloot moet geven aan de ander.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
thnx
Nu komen er nog engere dingen, ouders ontmoeten dit dat
Emotofobie, maar eigenlijk vooral gecombineerd met een sociale fobie en agorafobie. Zoek het maar op in een encyclopedie. Ben er niet trots op, maar het overkomt je. Ik wil het geen depressiviteit noemen, maar het leek er wel op. Het nam mijn leven in beslag in ieder geval. Vooral mijn sociale leven. Wel altijd vrienden gehad, maar durfde niets te ondernemen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:03 schreef Fascination het volgende: [..] Wow.
Waar uitte die angststoornis zich in? Moet zeker wel goed voelen dat je zoiets hebt overwonnen.
Euh ja dat is nog enger inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik minder eng dan het deel waarin je je gevoelens bloot moet geven aan de ander.
ik ga dr morgen even serieus..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe serieus jullie zijn. Dit verwart mij
[..]
Nu doen alsof je niet de hele Lesbo SC al gedaan hebt
Bedoel je niet emetofobie?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Emotofobie, maar eigenlijk vooral gecombineerd met een sociale fobie en agorafobie. Zoek het maar op in een encyclopedie. Ben er niet trots op, maar het overkomt je. Ik wil het geen depressiviteit noemen, maar het leek er wel op. Het nam mijn leven in beslag in ieder geval. Vooral mijn sociale leven. Wel altijd vrienden gehad, maar durfde niets te ondernemen.
Kloptquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedoel je niet emetofobie?
Gezien mijn hits op Google.
Maakt niet uit. Ik wilde alleen weten of ik naar het goeie zat te kijken.quote:
DMquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik wilde alleen weten of ik naar het goeie zat te kijken.
Klinkt wel heel heftig. Maar je bent daar nu helemaal van af? Of hoe moet ik dat zien?
Naakte Fas, geil hoor.quote:
Die ap heet shazam?quote:
Vanwege de film?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naakte Fas, geil hoor.
[..]
Die ap heet shazam?mag dat wel ivm copyright?
vast wel, app herkent een nummerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naakte Fas, geil hoor.
[..]
Film? Er komt er film aan ja.quote:
vertel mij watquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naakte Fas, geil hoor.
[..]
Geil hoorquote:
Oh my...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vertel mij watecht kaneel, je mag dr best een keertje toen, dat gun ik jou wel.
Don't you pimp me out.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zal je dingen laten ervaren die volledig nieuw voor je zijn.quote:
Jeetje. Beetje hard geworden welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
doe je ook bij mijquote:
jij wilt ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |