Zeker de spelfoutjes eruit gehaald?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:22 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Ja, je leest het goed beste kijkbuisreaguurders. Het geen wat mij compleet irriteert zijn de ontzettend onrealistische topics die ik zo nu en dan voorbij zie komen.
Vaak zijn dit soort topics gerelateerd aan bier, vrouwen, seks of een combinatie tussen deze drie. Een goede combinatie, dat dan weer wel.
Fokkers zijn a-sociale wezens en zullen dus nooit in een situatie met de laatste twee opties in contact komen en betreft bier: dat moeten ze eerst nog aan hun ouders vragen.
Klacht: totaal onrealistische en overdreven topics van reaguurders die proberen naam, faam en status te vergaren met opschepperig gedrag omtrent onrealistische situaties, waarin zij zich aannemelijk nooit in zullen begeven.
Wie?quote:
Ik heb ook laatst een biertje gedronken. En zonet ook een.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
Laatst nog een biertje gedronken, en ken meerdere vrouwen. Onterechte klacht dus.
Projecteer je eigen leven niet op anderen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:22 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Vaak zijn dit soort topics gerelateerd aan bier, vrouwen, seks of een combinatie tussen deze drie. Een goede combinatie, dat dan weer wel.
Fokkers zijn a-sociale wezens en zullen dus nooit in een situatie met de laatste twee opties in contact komen en betreft bier: dat moeten ze eerst nog aan hun ouders vragen.
Ik ken een gast uit Voorhout die precies dezelfde schrijfstijl heeft, van trollen houdt (opent de godganse dag WhatsApp-groepsgesprekken) en die al een aantal keer op FOK! actief was.quote:
Pauperquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:32 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Projecteer je eigen leven niet op anderen.
Gast, please. Ik heb dan wel een uitkering, maar ik kom niet uit Voorhoutquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ken een gast uit Voorhout die precies dezelfde schrijfstijl heeft, van trollen houdt (opent de godganse dag WhatsApp-groepsgesprekken) en die al een aantal keer op FOK! actief was.
Zou me verbazen als hij het niet was.
Je hebt helemaal geen uitkering. Je werkt bij een radiostation in Sassenheim.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:48 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Gast, please. Ik heb dan wel een uitkering, maar ik kom niet uit Voorhout
Verklap dat nou nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen uitkering. Je werkt bij een radiostation in Sassenheim.
Maak je geen zorgen. Ik zal er verder niet op ingaan.quote:
Ik zie je zaterdag wel weer bij de training.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:54 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Ik zal er verder niet op ingaan.
Tevens zal ik geen link naar je twitter-account geven als users er via DM om vragen.
Gaan we nog een biertje doen in de Rootz in Den Haag als ik weer een keer in Nederland ben?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:55 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ik zie je zaterdag wel weer bij de training.
Ik ga liever naar Danzig, dat is beter toeven. Betere sletjes. JeweetZellufquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Gaan we nog een biertje doen in de Rootz in Den Haag als ik weer een keer in Nederland ben?
Doen we.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:58 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ik ga liever naar Danzig, dat is beter toeven. Betere sletjes. JeweetZelluf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |