Mijn moeder leeft nog gewoon, ik zei dat ze dood was zodat je je bek zou houden, maar blijkbaar heb jij zo weinig begrip van waarden en normen dat je dat niets kon schelen. Je moeder heeft een sociaal gestoorde mongool opgevoed.quote:
quote:
Je vader boelerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:04 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft nog gewoon, ik zei dat ze dood was zodat je je bek zou houden, maar blijkbaar heb jij zo weinig begrip van waarden en normen dat je dat niets kon schelen. Je moeder heeft een sociaal gestoorde mongool opgevoed.
Haha, je doet wel grappig, maar stiekem zit je nu in een hoekje te huilen gezien het feit ja 'masterplan' niet gewerkt heeft. Pauper.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:04 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft nog gewoon, ik zei dat ze dood was zodat je je bek zou houden, maar blijkbaar heb jij zo weinig begrip van waarden en normen dat je dat niets kon schelen. Je moeder heeft een sociaal gestoorde mongool opgevoed.
En jou moeder een schaamteloze leugenaar die over haar rug probeert te scoren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:04 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
*jouwquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En jou moeder een schaamteloze leugenaar die over haar rug probeert te scoren.
Blijf ontopic.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:05 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Haha, je doet wel grappig, maar stiekem zit je nu in een hoekje te huilen gezien het feit ja 'masterplan' niet gewerkt heeft. Pauper.
Reageer dan gewoon niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |