Ja dat dacht ik ook. Geen Europese releasedatum nog bekend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:04 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik dacht dat Shovel Knight vandaag uitkwam. Blijkt het alleen in NA te zijn
De meeste games die ik koop, zijn van oorsprong Japans, dus dan maakt het voor mij niet zoveel uit als het in het Nederlands of in het Engels vertaald is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik kies nooit Nederlands, sterker nog, vaak als een game alleen in het Nederlands verkrijgbaar is, laat ik het mooi liggen.
Nicequote:
Wtf ik mijn code redeamen, krijg ik idd door dat ie niet in EU gereleased is omdat mijn code niet werkt...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Geen Europese releasedatum nog bekend.
Heel veel combo's zijn 1 op 1 overgenomen. Wonder blue= Pillow Talk, pink = Kulshandra, White = Glorious and Furious's wapens ( naam kwijt) etc.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
W101 is isometrisch 3D, Bayonetta volledig
Het ging om gameplay. Ik kan echt niet inzien waarom W101 hetzelfde speelt als Bayonetta (2).quote:Op zondag 29 juni 2014 18:51 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Heel veel combo's zijn 1 op 1 overgenomen. Wonder blue= Pillow Talk, pink = Kulshandra, White = Glorious and Furious's wapens ( naam kwijt) etc.
quote:Special offer:
If you downloaded Squids Odyssey on Nintendo 3DS™, you can download Squids Odyssey from Nintendo eShop on Wii U for free!
(Your Wii U™ and Nintendo 3DS must be linked with the same Nintendo Network ID.)
Lijkt permanent. Maar het gaat vooral over cross buy natuurlijk. Het is alleen nog niet bekend of het twee kanten op werkt. Mogelijk is het een 100% korting-iets, net als Super Mario Kart > Mario Kart 8.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nice! Die wilde ik nog!
Is dit tijdelijk of permanent?
Ik heb een tijdje meegewerkt aan het games vertalen van Engels naar Nederlands en ik voelde me dan ook een beetje alsof ik bij de gestapo zat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:44 schreef Bisamrat het volgende:
Ik heb mijn WiiU zelfs op Engels gezet, om van al die gare Nederlandse vertalingen af te komen in spellen.
heb je het al gespeeld? of is het verschafte informatie van nintendo? Ik heb nog niks gehoord over een release behalve dat het voor 2015 staat gepland (tot op heden).quote:Op maandag 30 juni 2014 18:49 schreef Pheno het volgende:
Wii U must-have: http://games.fok.nl/preview/658550/1/1/100/splatoon.html
Ga ik ook zeker weten kopen. Dat heb ik beslist zodra ik de aankondiging een paar weken terug zagquote:Op maandag 30 juni 2014 18:49 schreef Pheno het volgende:
Wii U must-have: http://games.fok.nl/preview/658550/1/1/100/splatoon.html
Was op E3 te spelen dus denk dan Pheno die wel heeft gespeeldquote:Op maandag 30 juni 2014 19:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
heb je het al gespeeld? of is het verschafte informatie van nintendo? Ik heb nog niks gehoord over een release behalve dat het voor 2015 staat gepland (tot op heden).
same here. zag er erg leuk uit.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker weten kopen. Dat heb ik beslist zodra ik de aankondiging een paar weken terug zag
tof! ja de game zag er goed uit op E3 dus het lijkt mij wel watquote:Op maandag 30 juni 2014 19:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was op E3 te spelen dus denk dan Pheno die wel heeft gespeeld
ik heb het gespeeld. Ik maak geen preview aan de hand van 5 minuten Nintendo directquote:Op maandag 30 juni 2014 19:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
heb je het al gespeeld? of is het verschafte informatie van nintendo? Ik heb nog niks gehoord over een release behalve dat het voor 2015 staat gepland (tot op heden).
No way krijg je er spijt van. Spijt krijg je als je deze console niet in je bezit hebt..quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zojuist samen met mijn vriendin een Wii U Premium bundle besteld met daarin New Mario Bros U + New Luigi Bros U en erbij besteld Donkey Kong TF en Mario Kart 8 + free downloadable game Zelda WW HD, allemaal voor 375 nieuw, inclusief verzendkosten.
Prima prijs zeker als je het met iemand deelt.
Morgen gelijk ook even een Pro controller erbij halen in de winkel.
Nu maar horen dat we er geen spijt van krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |